Çok duygusal bir bölüm oldu ama güzel olduuu hadi okuyun bakem...
Keyifli okumalar🌸💛
'Hayat kimine şatafatlı bir hayatın penceresinden dünyayı ayağınınaltına sunarken kimine de camları param parça bir pencereden bakmayı mecbur bırakır...'🕊🌵
Çalıyor...Çalıyor...Çalıyor
Sonunda açttıMehmet bey-Alo
Babam'ın sesini duyduğum an kalbim durdu sanki...Babamı babamla pek anlaşmaz ve kavga ederdik ve ilk defa babamı özlediğimi anladım acı ama öyleydi...
Tahir-Baba...
Mehmet bey-oğlum nasılsın?iyi misin?Durumun nasıl?Neden hapise girdin? neler oldu?...
Saçımı dahi okşamayan adam beni merak etmişti.Acaba gerçek annemi öğrendim diye mi böyle yapıyor? ya da artık değişti mi? aklındaki düşüncelerden sıyrılıp babam cevap verdim.
Tahir-Baba iyiyim durumumda iyi hapis konusu ise:Bir kadına yardım ettim diye hapsteyim ama pişman değilim yine olsa yine yapardım ben yapmasam o kadın ölecekti!..
Mehmet Bey-Artık neyse ne olan olmuş avukat tutum o seni ordan çıkarır.
Babam'ın umursamaz tavırlarına sinirlensem de cevap vermedim.Annem ve diğer kardeşlerim ile konuşmak istiyordum...
Tahir-Baba telefonu anneme verir misin? 15 dk'lık sürem var onlarla da konuşayım?...
Babam'dan onaylamaz mırıltılar çıkarırken galiba annem telefonu babamın elinden aldı.
Neriman Hanım-oğlum...yavrumm..iyi..misin?dedi hıçkırıklar arasında.
Tahir-Iyiyim anne sen nasılsın? çocuklar nasıl? durumunuz iyi mi?
Neriman Hanım-oğlum hepimiz iyiyiz seni çok özledik...
Dolu olan gözlerimden yaşlar sürülmesine izin verdim...
Aklımda tonlarca soru vardı.Selvi hanım?ve avukatı nasıl tuttular?biyolojik annemi sakladıkları için kızsam da o kadar çok özledim ki kızamıyorum benim için bu kadar endişelen bir kadın nasıl annem olmaz ki.!
Aklımdaki düşüncelerden annem'e aklımdaki soruyu soayam.
Tahir-Annem benim sana bir şey sormam gerekiyor?
Annem bir süre sessiz kalırken selvi hanımın buraya geldiğini biliyordu sanki... Ama ben selvi hanım için değil o parayı nasıl buldular diye düşünüyordum... Onu soracaktım.
Neriman Hanım-oğlum çocuklar da seninle konuşmak istiyor?dedi benim sorularımı es geçerek benden bir şeyler sakladıklarına emin olurken annemi üsteleyip üzmek istemedim.
Tahir-olur anne ver onlara onları çok özledim zaten sende Allah'a emanet ol kendine dikkat et...görüşürüz
Neriman Hanım-oğlum sende kendine dikkat et yemeklerini ye düzenli uyu üzmek kendini ordan çıkacaksın tamam mı kuzum?...dedi ağlayarak
Tahir-tamam annem
Telefon yer değiştirirken kim alıcak diye heyecan ve hüzün ile beklerken reyhan'nın o narin sesi kulaklarımı doldurdu.
Reyhan-Abimm...nasıılsın?... iyi misin?dedi hıçkırıkları arasında
Tahir-iyiyim fıstık...sen nasılsın bakalım.
Reyhan-iyiyim..abicim seni çok özledim çabuk gel..
Tahir-emredersiniz komutanım dedim onu güldürmeye çalışarak
Reyhan ailemizde en duygusal kişiydi ali ile ikiz olmasına rağmen birbirinden çok farklı kişilerdi...Reyhan ile vedaşıp.Ali ve doğan ile konuştum sürem çok az kaldı ve hala zümrüt ile konuşmadığım için doğan'a telefonu zümrüt'e vermesini istedim.
Zümrüt-Abimmm...iyi misin?dedi hıçkırıklar arasında
Aslından zümrüt pek ağlamaz çözüm yolları arardı. Bu hali beni iyice meraklandırdı.
Tahir-şşştt ağlama bitanem...bak ben zaten çıkıcam..senin okulun nasıl gidiyor bakalım?...
Zümrüt-iyi...iyi..gidiyor..abi..
Aklımdaki tonlarca sorundan bir tanesini Zümrüt'e sormam lazım o her zaman mantıklı yolu seçerdim.
T
ahit-Abicim.. şimdi sana birşey sorucam ama doğru cevaplıycaksın tamam mı?
Zümrüt bir süre sessizliğini korurken sürem çok az kaldı ve hala cevap vermediği için direk soruyu sordum.
"Zümrüt abicim babamlar hangi para ile avukat tutu he abicim anlat bana.."
Zümrüt-Abı...sey..ııı..diye mırıldandı
Dıttt...dıttt...dıtt...
Sürem bittiği için telefon kapandı ben sinirden ne yapacağımı bilemedim kesin kötü bir şey olmuştur diye düşünüyordum ayağımı sinirle duvara iki üç kez vurdum.Dört duvarın arasında yapacak bir şeyim olmadığı için yavaş yavaş yere oturdum ve ağlamaya başladım...
Vote ve yorum yapmayı unutmayalım diğer bölümde görüşürüz💛
Sağlık ve kitap ile kalın ...💚🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPİS
Short Story"Biz rengarenk hayatların renkli çocukları değil,karanlık bir hayatın kader mahkumlarıyız..."🌵🕊