☆~PİŞMAN~PRENSES~☆

0 0 0
                                    

Bir zamanlar bir prense varmış ev güzel saraylarda birinde aşarmıs ama hep azarlanmıs, aşalanmış.
Özgür ruhlu biriymiş her sabah kuşlara şarkılar söylermiş kuşlarda usulca onu izlermiş.

Birgün prenses kaçmakya karar vermiş davranışları için herkez ona kaçık dermiş.

Ormanda yüksek bir kuleye girmiş orayı sevmiş.
Günlerçe uraşmıs orayı donatmış, ve birkaçta hayvanı varmış.

Bir kurdu varmış, onu korrmuş.

Bir atı varmış, onu taşırmıs.

Bir tavşanı varmış, onu mutlu edermiş.

Bir kuşu varmış, ona bilgiler getirirmiş.

Bir sincabı varmış, ona yemek getirirmiş.

Ve bir yılanı varmış, ondan nefret edermiş.

Gün gelmiş kız örenmiş, ormandaki hayvanlar lanetliymiş. Ayarca araştırmış bunu nasıl bozabililirmiş, sonunda bulmuş tarifi bir iksir yapmak için sincabı göndermiş.

Hepsini lanetten kurtarmış kız sıra yılana gelmiş.

Yılan prensesden katkat güzelmiş gümüş saçlara bembeyaz bir tene ve parlayan  siyah gözlere sahipmiş. Presese kadın pekte tekin görünmemiş.

Kadın şarkı söylemiş:

"*Güler* rolümü ne kadarda iyi oynadım..bu saf kıza hiç çaktırmadım ve şimdi ona haykıracağım.. Ah vah saf prenses beni neden lanetlediler sandın ben bir çadıyım iyi olanlardandım ama onları korumak için kara büyü yapmaya başladım. Bir prensestim en asillerinden yakılıcaktım ama ateş bana tapardı bu yüzden lanetlendim ve bir yılan oldum hep senden nefret ettim sense hiçbirşeyi akıl edemedin."

Prenses şokta kalmı iyi niyeti ile avlanmıs gitmek istediğinde tüm hayvanlar çoktan kaçmış.

Cadı cübbesinden elini çıkarmış ve prensesi bir sihirle bayıltmış. Ve kaçmış kurt oraya geri dönmüs ve prensesi öldürmüş son lokmasına kadar yemiş çünkü prenses bayıylmamış sade ruhu çalınmış cadı sonsuza kadar yaşamak için genç kızları ruhunu çalarmız onlarda hep enerji alırmış o resmen ölülerin tanrıçasıymıs.

Prenses dersini almış fakat iş işten geçmiş..

Prensesin enerjisi son damlasına kadar çekilmiş yinede hala özgür değilmiş cam bir vazoda tüm örünü geçirmek zorundaymış.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

☆~KISA~MASALLAR~☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin