O günden sonra Kim Taehyung ağır bir depresyona girmiştir.
Jeon Jungkook'un ölümünden sonra bir kaç mektup ortaya çıkmıştır.
Ortaya çıkan bu mektuplar harici birde eskimiş bir günlük bulunmuştur.
Bulunan günlüğün üzerinde yazan bazı harfler silinmiş bulunmaktaydı.
Fakat anlaşılır bir şekilde olmadığı için vazgeçilmiş bu günlüğü ise sahibine yani Bay Kim'e teslim edilmiştir.
Sayın Jungkook tarafından yazılan günlükte dikkatimizi çeken bir satır vardı. Ve o satırda yazanlar ise şunlardı;
"Onu ilk gördüğümde böylesine delice sevebileceğim aklımın ucundan geçmezdi. Zaten şu aşk denilen illet hayatımıza gelirken hangimize haber verdi ki?
Sanırım hemen hemen hepimizin aşka hazırlıksız yakalandığını söyleyebilirim..
Muhakkak her insanın davetsiz bir misafiri vardır hayatında, içeri almaktan başka çaresinin olmadığı...
İşte o da, benim davetsiz misafirimdi.
Onu kalp kapımdan içeri aldım, dağıttı ve gitti. Gitmez sandım, gitti..
Düşeceksem de o buna değer dedim ama sanırım çok yanılmışım..
Sever beni dedim, yaralandım.
İnsanı da zaten her zaman bu 3 şey yaralıyormuş: Sandığı, yanıldığı ve yaralandığı..Biraz geç kaldım Tae..
Seni seviyorum, orkidem.. "Aradan geçen 1 ay sonucunda, Bay Kim daha fazla dayanamadığını söylerek intihar etmiş ve geride bu notu bırakmıştır..
" Bugün jungkook yanıma gelip beni çağırdı..
Bembeyazdı..
Pasparlak..
Aynı onu ilk gördüğüm gün gibi ışık saçıyordu..
Ellerindeki izler kaybolmuştu..
Çok güzel kokuyordu..
Beni çağırdı..
Gülümsedi..
Bende gideceğim onun yanına..
Bir kelebeğin intiharı kadar manasızdı, zaten sensizken kendime zarar verme çabalarım..
Dayanamıyorum artık..
Onsuz hergünüm cehennem gibi..
Ama artık değil çünkü onun yanına gideceğim..
Umarım orada karşılaşırız orkidem..
Biliyor musun, son kez gülmüştün bana..
Ağlamana izin vermeyeceğim orkidem..
Bak, bak bu şarkı bizim şarkımız olsun..- Anıl Emre Daldal: M. -
Düşlerim, gülüşlerim, hayallerim yanlız senin için..
Al beni yanına sevgilim.. "Ardından duyulan bir silah sesi ile kendi yaşamına son vermiş geride ise acılarını ve birde bu mektubu bırakmıştır..
Hiçbir şey için geç değildir.
Sevmek için geç değildir..
İnsanlar başlangıçlarını kendileri belirlerler fakat tek sorun şu ki bitişlerini belirleyemezler.
Biten bir hayatın ertesi gününde yeni yaşam öne sürülür ve biz bu hayatın nasıl olacağını bilemeyiz..Dünyaya bir kere geliyoruz gençler
Birbirinizi üzüp kırmak yerine anın tadını çıkarın.
Yoksa sonunuz.. kim bilir böyle biter..Ünlü bir şairimizinde dediği gibi
Nereye dönerseniz dönün poponuz her zaman arkanızdadır.Bir dahaki hikayede görüşmek üzere..
Umarım herkes severek okur ve ilgi gösterir.
Herşey için teşekkür ederim<3
Sevgi ve sağlık her zaman sizinle olsun..