Bu sabah çok erken kalkmıştım buda benim için muazzam bir duyguydu en azından rahat rahat duş alıp giyine bilecektim hızlı bi şekilde duşumu alıp çıktım boy aynasının önünden geçerken kendimi incelemeye başladım gayett güzel bir fiziğim ve güzel bir yüzüm vardı o pınardan ne eksiğim vardı ki
İkinizin amaçları başka sude..
Hemen dolaptan çıkardığım bordo kazağımı ve mum jean siyah pantalonumu giydim saçlarımı kurutup düzleştiridim kokular sıktım aşağıya indiğimde telefonumun odada olduğu aklıma geldi ve buna vir kez daha lanet ettim hemen çıkıp telefonu aldım 6 mesaj vardı 3 candan 3 de bilinmeyen tarafından yazılmıştı ilk önce canın mesajına girdim
Küçük pandam: Güzelim uyudun mu?(04:45)
Küçük pandam: Belliki uyumuş prenses(05:21)
Küçük pandam: Uyanınca bana yaz sana güzel bir sürprizim var:) (5:57)
Sude: Günaydın pandaaa
Sude: Görmemişim uyuyordum vallahi ya
Küçük pandam: Biliyorum güzelim sanada günaydın hazırsan yarım saat sonra kapıda buluşalım
Sude:Tammdr pandaaBilinmeyenin mesajına girdim
Gelecek olanım:içeriye geç üşüyeceksin
Gelecek olanım: Günaydın güzelim
Gelecek olanım: gece gene balkondaydın bişey mi oldu?
Sude: günaydn bilinmeyen ve bişey olmadı şimdi izin verirsen okula gidecemHemen gidip sedayı uyandırdım o sırdadada etrafı topluyordum canın beni beklediği aklıma gelince sedaya söyleyip çıktım
"Günaydın güz güzelim" can'ın ağzından duyduğum sözle cana gözlerimi pörtlete pörtlete baktım "ne dedin sen?" Şokla ona bakıyordum "Güzelim dedim sude ne var bunda" gözlerini kaçırdı üstelemeden yürımeye devam ettim marketin önünden geçerken küçük bi kız çocuğu gördüm ağlıyordu "Can baksana şu kız ağlıyor mu?" Can benim gösterdiğim tarafa bakarken elimden tuttu ve ilerlerdi ilk konuşan ben olmuştum "Ne oldu küçük prenses?" Kız kafasını kaldırıp bana baktı "Kimse benim ile oynamıyor annem yokmuş benim hayır ben istemedim ki olmasın ben istedim ben onu çok seviyorum abla" çocuk birden bana sarıldı ve ağlamaya devam etti can ise bizi izliyordu ve buna bir son verip konuştu "Adın ne senin peri kızı?" Kız benden ayrılıp cana döndü "Esila sizin?" Canda benim gibi yanına çöktü "Ben can bu güzel ablanda sude" esila bir bana birde cana bakıyordu ağlaması dinmiş gibiydi "bak esilacım hayatta herşey istediğimiz gibi gitmez sana bir sır vereyim mi" esila kafasını aşağıya yukarıya salladı "Olurr" can esilayı kucağına aldı ve banka oturttu "benimde annem yok biliyormusun ama bana annem ama yanımda gibi hissedeceğim bi kız var" kimdi ki bu kız "kim o kız can?" Bi an panikledi ve düzelltti "Can abi demek istemiştim özür dilerim" can esilanın saçını okşadı "sorun değil hadi gel seni götürelim artık" esila buruk bir hüzünle bana baktı "beni görmeye geleceksiniz değilmi can abi sude abla?" Can kafasını salladı ben ise elinden tutmayı tercih ettim esilayı yurda bıraktık ve yürümeye devam ettik okulun önüne gelmiştik ki can söze girdi "Ne kadar acı değilmi annesiz olmak milyonlarca çocuk var böyle.." hüzünlü bakıyordu "sende onlardan birisin can eminim ki annen gibi hissettiren biri varsa en iyisidr" zilin çaldığını duyunca koşar adım okula girdim arkamdaki ayak sesleri ise beni izliyordu sınıfa girdim ve masamda gördüğüm şey beni şoka uğrattı..
Bölümü beğendiniz miii??
Sizce ne oldu biraz eksn lazm ahhshs
Vote ve yorum🖤
Muah bebeksular
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı komşunun oğlu /Texting\
ChickLitBilinmeyen numara:Seni seviyorum ve buna katlanamıyorum