𝟗-𝟏-𝟏 𝐃𝐀𝐔𝐆𝐇𝐓𝐄𝐑 𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐒

9.7K 33 41
                                    


𝐃𝐈𝐒𝐂𝐋𝐀𝐈𝐌𝐄𝐑

ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀs ɢᴇᴛ ʙᴇᴛᴛᴇʀ ᴀɴᴅ ʟᴏɴɢᴇʀ ᴀs ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ ɢᴏᴇs ᴏɴ!

ɪ ᴅᴏ ɴᴏᴛ ᴏᴡɴ 9-1-1, ɪ ᴏɴʟʏ ᴏᴡɴ ᴍʏ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs sᴏ ᴀʟʟ ʀɪɢʜᴛs ɢᴏ ᴛᴏ ᴛʜᴇᴍ.

ᴘʟᴇᴀsᴇ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴛʜɪs ʙᴏᴏᴋ ɪs ʜᴇᴀᴠɪʟʏ ʙᴀsᴇᴅ ᴏɴ ᴄʜɪʟᴅʀᴇɴ, ᴅᴏ ɴᴏᴛ sᴇxᴜᴀʟɪᴢᴇ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ᴏʀ ᴍᴀᴋᴇ ɪɴᴀᴘᴘʀᴏᴘʀɪᴀᴛᴇ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛs. ɪ ᴜɴᴅᴇʀsᴛᴀɴᴅ ɪ ᴊᴏᴋᴇ ʙᴜᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢs ᴀ ᴊᴏᴋᴇ ᴡʜᴇɴ ɪᴛ ᴄᴏᴍᴇs ᴛᴏ sᴇxᴜᴀʟɪᴢɪɴɢ ɪɴɴᴏᴄᴇɴᴛ ᴋɪᴅs.

ᴘʟᴇᴀsᴇ ɴᴏᴛᴇ ᴛʜᴀᴛ sᴏᴍᴇ ᴍᴀɪɴ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs ᴍᴀʏ sᴛʀᴜɢɢʟᴇ ᴡɪᴛɢ ᴍᴇɴᴀᴛʟ ʜᴇʟᴀᴛʜ ᴏʀ ʟᴇᴀʀɴɪɴɢ ᴅɪsᴀʙɪʟɪᴛɪᴇs, ᴘʟᴇᴀsᴇ ʀᴇsᴘᴇᴄᴛ ᴛʜᴇᴍ. ᴀʟsᴏ ᴛʜᴜs ʙᴏᴏᴋ ᴡɪʟʟ ᴄᴏɴᴛᴀɪɴ sᴏᴍᴇ ᴛᴏᴘɪᴄs ᴛʜᴀᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴛʀɪɢɢᴇʀɪɴɢ ʟɪᴋᴇ, ɪɴᴊᴜʀɪᴇs, ᴅᴇᴀᴛʜ, ᴍᴇɴᴛᴀʟ ʜᴇᴀʟᴛʜ, ꜰɪʀᴇs (ᴏʙᴠɪᴏᴜsʟʏ) ᴀɴᴅ ᴍᴀɴʏ ᴏᴛʜᴇʀ ᴀʀᴇᴀs, ᴘʟᴇᴀsᴇ ʀᴇᴀᴅ ᴡɪᴛʜ ᴄᴀʀᴇ.

ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ! ɪ ʟᴏᴠᴇ ʜᴇᴀʀɪɴɢ ʏᴏᴜʀ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛs!

ɪ ᴀʟsᴏ ʜᴀᴠᴇ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ʙᴏᴏᴋ ᴄᴀʟʟᴇᴅ "ᴅᴇꜰɪɴᴇ" ᴡʜɪᴄʜ ɪs ᴀ ʙᴏᴏᴋ ʙᴀsᴇᴅ ᴏɴ ᴇᴅᴅɪᴇ ᴛᴀᴋɪɴɢ ɪɴ ʜɪs ɴɪᴇᴄᴇ, ᴘʟᴇᴀsᴇ ɢᴏ ᴄʜᴇᴄᴋ ɪᴛ ᴏᴜᴛ ɪꜰ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ!

ᴇɴᴊᴏʏ!

𝐃𝐈𝐒𝐂𝐋𝐀𝐈𝐌𝐄𝐑 (𝐀𝐃𝐃𝐄𝐃 𝐎𝐍 𝟎𝟖/𝟎𝟕/𝟐𝟒)

ᴀꜰᴛᴇʀ ᴛʜɪɴᴋ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜɪs ʙᴏᴏᴋ ɪᴠᴇ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛʜᴀᴛ ɪᴍ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ sᴛᴀʀᴛ ᴀᴅᴅɪɴɢ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀs ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇ ᴍᴀɪɴ ᴄʜᴀʀᴛᴇʀ ɪsɴᴛ ᴊᴜsᴛ ᴛʜᴇɪʀ ᴅᴀᴜɢʜᴛᴇʀ, ɪʟʟ ᴀʟsᴏ ʙᴇ ᴅᴏɪɴɢ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀs ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇ ᴛᴇᴀᴍ ᴀʀᴇ ɪɴᴛᴇʀᴀᴄᴛɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴄʜɪʟᴅʀᴇɴ. ꜰᴏʀ ᴇxᴀᴍᴘʟᴇ ʀᴇsᴜᴄɪɴɢ ᴛʜᴇᴍ. ᴛʜᴇsᴇ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀs ᴡɪʟʟ ʟᴏᴏᴋ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴊᴜsᴛ ɴᴏᴛ ʜᴀᴠɪɴɢ ᴀɴʏ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀ ɴᴀᴍᴇ ɴᴇxᴛ ᴛᴏ ɪᴛ sᴏ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ sᴇᴇ ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇsᴇ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀs ᴀʀᴇ!

ᴀʟsᴏ ᴏꜰ ᴄᴏᴜʀsᴇ ɪʟʟ sᴛɪʟʟ ʙᴇ ᴅᴏɪɴɢ ᴛʜᴇ ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀs ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇ ᴏᴄ ɪs ᴀ ᴛᴇᴀᴍ ᴍᴇᴍʙᴇʀs ᴅᴀᴜɢʜᴛᴇʀ!

ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ!



𝐒𝐔𝐆𝐆𝐄𝐒𝐓𝐈𝐎𝐍𝐒!

ɪ ᴀᴍ ᴏᴘᴇɴ ᴛᴏ sᴜɢɢᴇsᴛɪᴏɴs ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ʙᴏᴏᴋ ᴀʟᴛʜᴏᴜɢʜ ɪ ᴄᴀɴ ɴᴏᴛ ɢᴜᴀʀᴇɴᴛᴇᴇ ɪ ᴄᴀɴ ᴅᴏ ᴛʜᴇᴍ ᴏʀ ʜᴏᴡ ʟᴏɴɢ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ᴛᴀᴋᴇ ɪ ᴡɪʟʟ ᴛʀʏ!

ᴘʟᴇᴀsᴇ ɴᴏᴛᴇ ɪ ᴏɴʟʏ ᴛᴀᴋᴇ sᴜɢɢᴇsᴛɪᴏɴs ꜰʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴏʀɢɪɴᴀʟ 9-1-1!

Tell me:
Who's daughter you want her to Be,
Her age,
And the plot.
Also if you got a name suggestion you can tell me that to.

9-1-1 ᴅᴀᴜɢʜᴛᴇʀ ᴏɴᴇ sʜᴏᴛsWhere stories live. Discover now