Wei Wuxian neşeyle, "Nie-xiong," dedi. "Sence ne yapmalıyız?"
Arkadaşının içinde olduğu çıkmaza saygı duysa ve Nie Huaisang'ın kimliğini diğerlerine açık bir şekilde ifşa etmek istemese de, Wei Wuxian ondan yardım istememenin aptallık olacağını düşünüyordu. Özellikle de, Nie Huaisang Yiling'e gelerek ilk adımı atmışken.
Söz konusu tanrı dehşete düşmüş gözlerle Wei Wuxian'a baktı. Hm, belki de yardım isteme işini daha kurnazca yapmalıydı. Ups.
"Neden ona soruyorsun?" Jiang Cheng kaşlarını çattı. Ardından bu sorunun ne kadar kaba olduğunu fark edip utanmıştı. "Demek istediğim, ah..."
Kardeşine yardım etmeye karar veren Wei Wuxian dilini şaklattı ve "Seni gidi Jiang Cheng seni," dedi. "Durmadan Nie-xiong'un 'gizli derinlikleri' olduğunu ve 'insanların düşündüğünden daha zeki olduğu için saygıyı hak ettiğini' söyleyen kim, hm?"
Nie Huaisang, Jiang Cheng'e baktığında Wei Wuxian'ın kasıtsız ihaneti geçici olarak unutulmuştu. "Hakkımda gerçekten böyle mi söyledin?"
Yanakları artık komik bir kırmızı tonu olan Jiang Cheng, anlamsız birkaç şey kekeledikten sonra en nihayetinde kafasını salladı. Wei Wuxian kahkaha atmamak için yüzünü Lan Wangji'nin omzuna gömmek zorunda kalmıştı.
"Fakat bu bize yardım edebileceği anlamına gelmiyor," dedi Jiang Cheng. Wei Wuxian'ın demin yaptığı iyiliği açık bir şekilde mahvetmişti. "Nie Huaisang sanat ve edebiyatta iyidir. Bu bir savaş. Bunun için elimizde yanlış Nie kardeş var."
Nie Huaisang'ın yüzündeki utangaç gülümseme kaybolduğunda, Wei Wuxian kardeşini tokatlamak istedi. Cidden, bir de insanlar Wei Wuxian'ın görgü kurallarını bilmediğini söylerlerdi.
"...Belki öyle olması gerekmez."
Tüm gözler, düş kırıklığına uğramış ifadesinin yerini başka bir şey almış olan Nie Huaisang'a döndü. Üçünün de yüzünü inceleyip derin düşüncelere dalmışken, yelpazesinin üzerinden hesaplayıcı bir bakış atmıştı.
"Belki de," diye devam etti. "Savaştan büsbütün kaçınmanın bir yolu vardır."
Jiang Cheng şüpheci bir şekilde tek kaşını kaldırdı. "Ne diyors-"
"Ne öneriyorsun?" Wei Wuxian kardeşinin sözünü kesip, bakışlarını da görmezden gelmişti.
Nie Huaisang dudaklarını büzerek yelpazesini hızla kapattı.
"Bir fikrim olabilir," dedi. "Ancak düşünmek ve... bilgi toplamak için biraz zamana ihtiyacım var. Çalışabileceğim sessiz bir yer var mı?"
Wei Wuxian, "Tabii ki," derken kafasını salladı. "Çok sayıda misafir odasına ilaveten kütüphane ve bahçeler de var."
Nie Huaisang, "Bahçeler kulağa hoş geliyor," deyip gülümsedi. "Teşekkür ederim Wei-xiong. İşim bitince sana haber vereceğim."
Küçük bir selam verdikten sonra, hizmetçiyi odadan dışarı çıkana kadar takip etmişti. O gittikten sonra Wei Wuxian, Jiang Cheng'e döndü.
"İşte bu yüzden tüm seçkin tanrıçalar seni kara listeye aldı."
"Sen-!"
"Demek istediğim; sen ve Nie-xiong, benim Lan Zhan'ı tanıdığım ya da Shijie'nin tavuskuşu ile samimi olduğu süreden çok daha uzun zamandır arkadaşsınız ama bu gidişle, ikinizin bir araya gelmesi için başka bir bin yılın daha geçmesi gerekecek." Wei Wuxian alaycı bir şekilde başını iki yana salladı. "Kişilere, rencide ederek sevgini göstermeyi sevdiğini biliyorum ama artık sevimli olmadığı bir noktaya ulaşıyor A-Cheng."
Kardeşinin yüzü yine o komik kırmızı tonuna dönmüştü.
"Kapa çeneni," diye tersledi.
"Partnerine sevgi ve şefkat göstermelisin," diye devam ederken, Jiang Cheng'in derinleşen kaş çatmasını görmezden gelmişti. "Ona ne kadar değer verdiğini ve hayran olduğunu göster! Öyle değil mi, Lan Zhan?"
"Mn." Lan Wangji görev duygusuyla başını salladı.
Jiang Cheng, Lan Wangji'ye, sanki onu herhangi bir sevgi gösterirken kafasında canlandıramıyormuş gibi yan yan baktı. Kabaydı.
Kesin bir şekilde örnek görmeye ihtiyacı vardı, bu yüzden Wei Wuxian, "İşte, sana göstereceğim," dedi ve utanmazca nişanlısının kollarına atladı. Lan Wangji, Wei Wuxian göğsüne sokulurken onu sıkıca tutmuştu.
"Gördün mü?" Wei Wuxian sırıtıyordu. "Endişelenme didi, eğer romantik tavsiyelere ihtiyacın olursa gege'n senin için burada."
Jiang Cheng'in yüzündeki ifade, Wei Wuxian'ın gördüğü en iyi şeylerden biriydi. O kadar öfkeliydi ki, Wei Wuxian'a ona 'didi' dediği için bile bağırmadan topuklarının üzerinde dönmüş ve salondan dışarı fırlamıştı. Kahkaha atan Wei Wuxian, kardeşinin uzaklaşan sırtına el salladı.
"Ciddiyim, Nie-xiong'tan özür dile," diye seslendi. "Hepimizin iyiliği için!"
Jiang Cheng köşeyi dönüp gözden kaybolmadan önce, ona kaba bir el hareketi gönderdi. Derin bir nefes veren Wei Wuxian, kendisini Lan Wangji'nin kollarının arasına daha da gömmüştü. Umuyordu ki, kardeşi bir yolunu bulurdu. Bu sırada Wei Wuxian'ın kardeşinin aşk hayatından daha büyük endişeleri vardı.
"Gel," Wei Wuxian, Lan Wangji'nin elini avuçları arasında tutuyor olmasına rağmen geri çekilirken isteksizdi. "Gidelim de A-Yuan'ı kontrol edip, Wen Qing'e neler olduğunu anlatalım."
Lan Wangji kafasını sallayarak koridor boyunca onu takip etti.
Bunu atlatacaklardı. Birlikte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers Blooming in the Dark | wangxian
FanfictionÖlüm Tanrısı Wei Wuxian, Bereket Tanrısı Lan Wangji ile tanıştığında beklediği son şey ayaklarının yerden kesilmesiydi. Ancak ne yazık ki, dünyanın geri kalanı onların bu kur yapma süresini pek onaylamamıştı. Evlenmelerine müsaade etmediklerinden...