~Joonas~
Istun studion sohvalla. Aleksi äänittää Nikon karjumista. Jään tuijottamaan Nikoa, miten joku voi olla noin täydellinen? Ihanan pitkät ruskeat hiukset, kauniit silmät, suloinen nenä ja täydellinen suu.. Hän on upea.. Havahdun todellisuuteen kun huomaan Joelin huutavan "Haloo Joonas!?" Samalla heilauttaen kättä naamani edessä. "Aa joo mitä?" Kysyn vähän nolona. "Ajateltiin tilaa pizzaa, ni minkä makusen haluut?" Joel kysyy. "Ai no otan vaikka kinkku ananaksen." Vastaan. Pizzat syötyämme olin lähdössä jo kotiin kun tunnen Nikon käden olkapäälläni. "Haluisitko tulla mun luo yöks tänään?" Tuo kysyy. Jään tuijottamaan hänen silmiään... Niihin jää koukkuun "Joo voin tulla!" Vastaan hetken päästä. "Okei nähään tunnin päästä mun luona." Niko sanoo ja lähtee kotiinsa. Menen kotiin ja pakkaan tavarani.~Niko~
Joonas oli ollut jotenkin poissaoleva koko päivän, joten päätin pyytää hänet luokseni yöksi johon hän suostui. Siivoan kämppääni ja hoidan Rommin. Käyn nopeasti kaupassa ostamassa jotain syötävää meille. Olen tykännyt Joonaksesta enemmän kuin kaverina jo monta kuukautta. Onhan meillä aina ollut bromance, mutta entä jos haluan jotain enemmän? Karistan ajatukset pois ja alan vaihtaa lakanoita. Pian kuulen ovikellon soivan, siellä on Joonas. Päästän hänet sisälle ja jään katsomaan tuota, hän näyttää niin suloiselta. Kun Joonas on riisunut takkinsa ja kenkänsä hän ojentaa minulle suklaalevyn ja karkkipussin "Toin herkkuja jos haluut kattoo jotain leffaa" hän sanoo hieman punastuen. "Kiitos" hymähdän.~Joonas~
Menen sohvalle istumaan ja katselen kuinka Niko puuhailee jotain keittiössä. Hän on niin suloinen... Pian Niko kävelee luokseni voileipien kanssa. "Tein voileipii jos maistuu" hän sanoo hymyillen. Nyökkää ja otan yhden. "Katotaanko joku leffa" Niko kysyy. "Joo sä voit päättää" vastaan. Niko ottaa jonkun komedia elokuvan ja katsomme sitä.--
Leffan jälkeen menemme tekemään iltatoimet. "Mä varmaan nukun sohvalla" sanon kysyvään äänensävyyn. "Voit tulla mun viereen sängylle siel on valmiina lakanat" Niko vastaa hymyillen. Menen sänkyyn ja nukahdan melkeen heti.
--
~Niko~
Herään aamulla lusikasta Joonaksen vielä nukkuessa edessäni. Nousen varovasti etten herättäisi Joonasta. Puen päälleni kollarit ja t-paidan ja lähden keittiölle. Ostin eilen kaupasta lettu aineksia joten aloin paistamaan lettuja. Katoin pöydän ja lähdin herättämään Joonasta. "Herätys Jonsku" kuiskaan. "Älä sano mua Jonskuks!" Joonas naurahtaa. "Sanon, se on sun nimi mun puhelimellaki." Vastaan huvittuneena. "Okei Nikoliina" Joonas kiusoittelee.~Joonas~
Nousin ylös ja puin päälleni. Menin katsomaan mikä keittiössä tuoksui. "Oho, vau" sanon kun näen Nikon tekemät letut. "Mitä?" Niko ihmettelee. "En tienny että oot kokki" naurahdan. Niko hymyilee tälle. Aamupalan jälkeen Niko kysyy: "Pitäiskö lähtee tänään baariin?" "Joo pyydätkö muutkin mukaan" kysyn. "Joo laitan viestii" Niko vastaa.Porko ja Porkon ylimieliset alamaiset💅:
Nikoliina😼: Mennääks tänään baariin?
Jojeli🍻: JOO MENNÄÄN
Taavetti🌚: Mä voin tulla jos saan kyydin
Oltsukka😴: Mäki tarviin kyydin
Tompza🐻: Mä voi viiä teijät
--
Sanoja: 436
Tää on siis eka luku anteeks kirjotus virheistä jos niitä on <3