~Niko~
Joonaksen näyttämä kuva näytti tutulta mutta en muista kuka se on. Joonas vain tuijottaa tyhjyyteen eikä sano mitään. "Onks kaikki hyvin? Kuka se oli?" Kysyn. "Se oli... Mun iskä..." Joonas sanoo vieläkin järkyttyneenä. Voi vittu, mitähän tästäkin seuraa? En jaksaisi yhtään mitään tällaista nyt. Mitä Joonaksen isä edes teki täällä? Olen itsekin tosi järkyttynyt. "Mikä vittu sitä kusipäätä vaivaa!?" Joonas raivoaa ja menee parvekkeelle polttamaan tupakkaa. Näen kun hän laittaa isälleen viestiä, minua alkaa pelottaa. Entä jos heidän välinsä menevät tässä? toki Joonaksen isä oli kännissä, en silti usko että Joonas tuosta noin vain leppyisi. Menen sängylle makaamaan, katselen kattoa. Käännyn makaamaan kyljelleen, pian tunnen Joonaksen halaavan minua takaapäin.~Joonas~
Minua vituttaa niin paljon, iskä just suuteli Nikoa! Eihän se Nikon syy ollut, mutta isälle olen vihainen. Hän tiesi aivan varmasti että se oli Niko. Laitoin aiemmin viestiä isälle, hän ei myöntänyt tekojaan mutta valehtelu paistoi tämän läpi. Niko nukkuu edessäni, silitän hänen hiuksiaan. Herätän Nikon, muuten hän ei saisi nukuttua yöllä. Niko kääntää kasvot minuun päin. "Huomenta" sanon ja suutelen häntä. "Mua väsyttää" Niko mumisee. "Tiiän mut et voi nyt nukkuu, sit et sais yöllä nukuttuu" vastaan ja vedän hänet ylös sängystä.~Niko~
Istun sohvalla Joonaksen laittaessa ruokaa. "Mitä sun isä sano?" Kysyn. Tajuan heti sen jälkeen että ei ehkä olisi kannattanut. "Se vaa sano et ei se oo tehny mitää, mut siit huomas et se valehteli" Joonas vastaa. Luulin että hän olisi ollut vihainen, mutta hän oli yllättävän rauhallinen. Menen keittiöön katsomaan mitä Joonas tekee. Hän on kattamassa pöytää. Hän näyttää suloiselta keskittyessään. Menen Joonaksen luo ja otan hänet halaukseen.--
Sanoja: 263
Jooh:)