~Niko~
Heräsin tänään aikasin, noin seitsemältä. Kello on nyt kymmenen. Meillä on kohta aamupala, joten herätän Joonaksen. "Huomenta, miten nukuit?" Kysyn. "Ihan hyvin" Joonas vastaa unisesti. Menemme syömään aamupalan. Aamupalan jälkeen lähdemme jo ajamaan kotiin, minä olen kuski koska Joonas on liian väsynyt.--
~Joonas~
Herään Nikon ääneen. "Ollaan kohta perillä, menee viis minuuttii" En vastaa mitään, olen niin väsynyt etten pysty. Nukahdan uudelleen.~Niko~
Kun pääsemme perille, Joonas on jo nukahtanut. "Joonas, pitäis nousta nyt" yritän herätellä häntä. "En jaksa.." Joonas marmattaa. Otan Joonaksen syliin ja kannan hänet kotiini. Lasken hänet varovasti sängylle ja asetan peiton hänen päälleen.--
Kello on kymmenen, menen jo nukkumaan koska on tylsää kun Joonaskin nukkuu. Vaihdan Rommin veden ja laitan lisää ruokaa. Menen Joonaksen viereen sängylle kasvot häneen päin, hän näyttää söpöltä nukkuessaan. Olen pyöriskellyt tässä pari tuntia, kello on kaksitoista. Lähden kävelylle, yöllä. Mahtava idea! Puen takin ja kengät päälleni. Kävelen lähellä olevaan puistoon. Menen istumaan penkille ja katselen jotain känniläistä. Hän on semi vanha mies. Yhtäkkiä tuo mies alkaa kävellä minua kohti, lähden kävelemään pois puistosta mutta mies seuraa minua. Hän saa minut kiinni ja tarttuu kädestäni. "Siinäpä on komea mies" hän sanoo ja alkaa suudella minua. Työnnän hänet pois ja sanon "Mee pois mul on poikaystävä!" Mies virnistää ja pudistelee päätään. Tönäisen miestä kauemmas, joka onnistuu kuitenkin pysyä pystyssä. Hän kävelee minua päin ja lyö minua päähän. Kaadun maahan ja silmissä sumenee...
~Joonas~
Herään puhelimen sointiin, Niko soittaa minulle. Ihmettelen hieman koska olen yksin Nikon luona, missä hän oikeen on? Vastaan puheluun. "Voitko tulla puistolle?" Niko kysyy vapisevalla äänellä. "Mä tuun heti!" Vastaan ja lähden eteiseen. Puen kengät ja takin, lähden juoksemaan puistolle. Näen Nikon istumassa nojaten puuhun, hänellä on mustelma otsassa ja haava poskessa. "Mitä helvettiä on tapahtunu!?" Kysyn huutaen "Joku mies yritti suudella mua ja mä en halunnu, sit se... Löi mua" Niko kertoo hänen alkaessa itkeä. Otan Nikon syliini ja vien hänet minun luokse, koska asun lähempänä puistoa. Kotona lasken Nikon sohvalle istumaan ja puhdistan haavan hänen poskellaan. Laitan kylmää Nikon otsaan ja jään katsomaan häntä. Hänen silmänsä ovat punaiset itkemisestä.~Niko~
Istun Joonaksen sohvalla, katsomme toisiamme silmiin kunnes Joonas kysyy: "Miltä se mies näytti? Oliks se tuttu? "En tuntenu sitä, se oli kännissä. Sil oli pieni harmaa lyhyt tukka ja pieni parta" vastaan. Joonas näyttää järkyttyneeltä. "Näyttikö se yhtään tältä?" Joonas kysyy näyttäessään kuvaa puhelimeltaan. Se näytti juuri tuolta. "Se oli ihan ton näkönen, kuka toi on?" Kysyn ihmetellen. Joonaksen ilme on vielä järkyttyneempi.--
Sanoja: 406
Tää tulee vähä myöhäs :(