2 :)

285 12 2
                                    

~Niko~
Lähdimme Joonaksen kanssa baarille kävellen, koska emme olisi kuitenkaan ajokunnossa takaisin tullessa. Tuo blondi pörröpää käveli vierelläni, hän on niin suloinen..

--

Pian olemme kaikki aika kännissä, paitsi Tommi joka on juonut vain vähän. "KhÄyyn HaKkeE LisÄä jUoMaA" sanon aika sekavasti.

~Joonas~
Niko sanoi hakevansa juomaa, jään tuijottamaan häntä. Yhtäkkiä näen hänet suutelemassa jonkun random naisen kanssa. Minulla tuli todella mustasukkainen olo, vaikka ei meillä ole mitään. Ihastuksen näkeminen suutelemassa jonkun toisen kassa satuttaa. Nousen nopeasti ylös ja lähden kotiin. "JoOnaS mIhiN sÄ MeEt!?" Joel huutaa. En vastaa tuolle mitään vaan nopeutan vauhtiani, joka on vaikeaa koska ole kännissä. Kotona menen keittiön lattialle istumaan ja otan jonkun puukon. Painan puukon ranteelleni ja vedän. Haavasta tuli yllätävän syvä, mutta se helpotti. En jaksanut hoitaa sitä joten huuhdoin vain vedellä ja menin nukkumaan.

~Niko~
Olin hakemassa juomia kun tuntematon nainen alkoi suutelemaan minua. Yritin päästä pois mutta olin liian kännissä siihen. Näen Joonaksen lähtevän pois, voi ei mitä minä menin tekemään... Minulle tuli tosi paha mieli siitä että olin juuri suudellut jotain tuntematonta ihastukseni edessä. Sanoin muille että lähden kotiin. Menin niin nopeasti kun pystyin. Kotona aloin itkeä ja minua ärsytti tosi paljon. Makasin sängylläni ja mietin elämää.

--

Herään aamulla, silmäni ovat kipeät. Olen itkenyt itseni uneen. Menen tekemään aamupalaa. Pilkon kurkkua ja tomaattia. Osun sormeeni, hups. Minua ei oikeastaan kiinnosta. Liu'un seinää pitkin lattialle istumaan, silmissäni sumenee...

~Tommi~
Eilen Niko lähti yhtäkkiä baarista, joten menen katsomaan mikä hänelle tuli. Soitan hänen ovikelloa, kukaan ei avaa. Otan vara avaimen ja menen sisälle. Vastaani tulee Rommi, joka maukuu todella kovaa. Menen pidemmälle asuntoon ja näen Nikon istumassa tajuttomana keittiön lattialla, sormi veressä. Yritän herätellä tätä mutta hän ei herää. Soitan 112.

~Joonas~
Herään aamulla hirveään kirvelyyn kädessäni. Menen vessaan, puhdistan haavat ja sidon ne. Syön pari leipää ja Tommi soittaa minulle. Vastaan puheluun.

"Löysin Nikon sen keittiön lattialta, nyt se on sairaalassa tutkittavana."

"Voi paska, tuun sinne."

Tilaan taksin ja menen pihalle odottamaan. Kerron sairaalan osoitteen. Miksi edes menen sinne? Olen periaatteessa vihainen Nikolle, mutta silti haluan nähdä hänet. Ei minun edes pitäisi olla hänelle vihainen, ei hän tehnyt mitään väärää, olen vain mustasukkainen. Sairaalalla juoksen Tommin luokse tuon nallekarhu haliin. Tunnen kyyneleen poskellani, Tommi pyyhkii sen pois. "Hei, Nikoa pääsee nyt näkemään!" Lääkäri sanoo teko pirteästi. Juoksen heti Nikon luokse ja halaan tätä. Hänen sormessa on joku side. "Niko pääsee huomenna kotiin. Hän on ensi yön tarkkailussa, hänellä on lievä verenpuute." Lääkäri kertoo. Tommi vastaa jotain joka menee minulta ohi, olen niin keskittynyt Nikoon.

--

Sanoja: 412

Yritän saada tälle päivälle toisenkin luvun <3

Bromance? Jiko&lt;3 Blind ChannelWhere stories live. Discover now