8 :)

154 12 0
                                    

~Niko~
Lähdemme tänään takaisin Suomeen, tämä viikko on ollut mukava. Saksassa oli kiva käydä, meillä oli paljon haastatteluja. Huomenna menisimme vanhemmilleni, esittelisin Joonaksen heille. Olen kertonut äidilleni, että olen homo ja seurustelen. Kerroin että tuon hänet huomenna näytille. Olemme lentokoneessa, vieressäni Joonas tuhisee nukkuessaan. On tuo poika suloinen.

--

~Joonas~
Herään lentokoneen laskeutuessa Suomeen. Minua jännittää huominen, pelkään enimmäkseen Nikon isää. Entä jos hän on homofoobikko? Nikon äiti ainakin hyväksyy meidät, mutta hänen isästään en ole varma. Menemme taksilla Nikon luokse, lähtisimme huomenna sieltä Nikon vanhemmille yhdeksi yöksi. Istun sohvalla ja selaan puhelintani, kun Niko laittaa jotain iltapalaa. Pian Niko tulee olohuoneeseen voileipien kanssa. "Katotaanko joku leffa?" Niko kysyy. "Joo valitse sä" vastaan, vaikka tiedän että hän valitsee kauhuelokuvan. Kesken elokuvaa pompahdan lähemmäs Nikoa, kun tulee pelottava kohta. Niko ottaa minut halaukseen, se tuntuu ihanalta.

~Niko~
Joonas on nukahtanut halaukseeni, minuakin alkaa jo väsyttää. Otan Joonaksen syliini ja kannan hänet sängylle, johon menen itse myös. Pussaan tuon otsaa ja menen nukkumaan.

--

Tänään menemme vanhemmilleni, minua jännittää isän reaktio. Äiti hyväksyy tämän asian ja on iloinen puolestamme, mutta isä on kai homofoobikko? Menen keittiöön teen aamupalaa, yritän olla hiljaa etten herättäisi Joonasta. Kun saan aamupalan valmiiksi, käyn herättämässä Joonaksen. Syömme ja juttelemme, Joonas kertoi että häntäkin jännittää isäni reaktio. Lähdemme autolleni, minä ajan Joonas on pelkääjän paikalla.

--

~Joonas~
Olemme puolessavälissä matkaa, pysähdymme huoltoasemalla ja käymme vessassa ja ostamme evästä. Eväät syötyämme lähdemme taas ajamaan, tällä kertaa minä olen kuski. "Mun äiti kerto isälle meistä ja se oli ollu vihanen..." Niko sanoo hieman alakuloisesti. Kyynel vierähtää hänen poskelleen. Minuakin harmittaa, vaikka osasin arvata tämän. "Äiti yrittää saada isän ymmärtämään" Niko sanoo. "Okei" vastaan vähän surullisella äänellä.

~Niko~
Mikä isääni oikein vaivaa? Hän haluaa saada minut takaisin yhteen exäni kanssa. Itse vihaan häntä, hän petti minua ja muutenkin oli vähän outo. Joonas on se ketä rakastan, ei kukaan muu. Äiti sentään ymmärtää minua. Olemme kohta perillä, saan varmasti huudot isältäni. Menemme ovelle ja soitan ovikelloa.

--

Sanoja: 321

En ehtinyt eilen tekee, tänään tulee ehkä toinen

Bromance? Jiko<3 Blind ChannelWhere stories live. Discover now