13

200 11 3
                                    

~Joonas~
Herään Nikon vierestä kun Rommi hyppää sängylle. Nousen istumaan ja silitän Rommia kunnes Niko herää. "Huomenta" sanon hänelle. "Huomenta" Niko vastaa jotenkin surullisen kuuloisena ja lähtee keittiöön. Mikä hänellä nyt on? En kai ole tehnyt mitään väärin? Menen keittiöön Nikon perässä, hän on juuri kuivaamassa käsiään. Halaan Nikoa takaa päin, hän säpsähtää ihan kun olisi säikähtänyt. Hän näyttää siltä kun tämä olisi epämiellyttävä. Irroitaudun halauksesta ja katson Nikoa silmiin. Hän käyttäytyy todella oudosti. "Mikä on?" Kysyn. "Ei mitää..." Niko vastaa. Huomaan että hänellä ei ole kaikki kunnossa.

--

Menen Nikon vierelle sohvalle istumaan. Niko liikahtaa kauemmaksi minusta. "Miks sä välttelet mua?" Kysyn. "A-anteeks.. tarviin omaa aikaa, meen kävelylle" Niko vastaa ja lähtee ulos.

~Niko~
Isäni laittoi minulle viestiä yöllä, kun Joonas nukkui jo. hän kertoi että exäni on taas sinkku. Hän on suunnitellut meille treffit kahvilassa! En todellakaan aio mennä sinne. Yritin sanoa isälle että en halua, mutta hän ei välittänyt. isä oli jo kerran ymmärtänyt että rakastan Joonasta, mutta mikä hänellä nyt on? Soitan äidilleni. "Moi, kiva kun soitit!" Äiti sanoo pirteästi. "Iskä suunnitteli mulle ja Pirjolle treffit, en todellakaan oo menossa sinne, mullahan on Joonas" kerron itku kurkussa. "Yritän puhua sille. Kuka Pirjo edes on?" Äiti sanoo surullisella äänellä. "Mun ex tyttöystävä..." Vastaan itkien. "Ei mitään hätää kaikki järjestyy kyllä." Äiti lohduttaa. Puhelun päätyttyä Joonas laittaa minulle viestiä. Hän ihmettelee mikä minulla kestää. Kello on jo 12, olen ollut täällä jo kolme tuntia! Lähden takaisin kotiin.

~Joonas~
Niko on ollut ulkona jo monta tuntia, hän sanoi tulevansa kotiin. Haluan puhua Nikon kanssa, hän ei käyttäydy normaalisti. Pian ovi jo aukeaa kun Niko astuu sisään. Nikon silmistä näkee että hän on itkenyt. "Voitko kertoo mikä on? Oon huolissaan susta, et oo käyttäytyny normaalisti." Kysyn Nikolta. "Muistat varmaan Pirjon? Se on nyt sinkku ja iskä haluis et oon sen kaa yhessä" Niko kertoo surullisesti. Ei kai hän aio erota? Minua alkaa pelottaa. "Iskä on suunnitellu meille treffit.. En haluis mennä sinne, muutenki vihaan Pirjoa!" Niko sanoo hysteerisesti. "Ei mitään hätää, ei sua voi sinne pakottaa" vastaan. Olen tosi huono lohduttamaan, mutta yritän parhaani.

--

Sanoja: 350

😼

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 07, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bromance? Jiko<3 Blind ChannelWhere stories live. Discover now