3

289 17 1
                                    

خب بذارید بگم تا الان چه اتفاقاتی افتاده:
من دوماه تو هایب دارم کار میکنم و خب اینجا همه چیز عالیه ، تصمیم گرفتم از دانشگاه بیام بیرون چون نمیتونستم هر دو رو باهم اوکی کنم و ترجیح دادم تمام تمرکزم و بذارم روی کاراموزیم  ولی از وقتی اومدم اینجا اون حس مورد تعقیب قرار گرفتن و خیلی بیشتر احساس می کنم و این یکم اذیتم میکنه.
داشتم با سه تا دیگه از کار اموزا که پسر بودن تو اتاق رقص تمرین میکردیم راستش این که من تنها کار آموز دختر این کمپانیم برام ترسناک و همش باید مواظب باش که ، بذارید بغییه ی داستان و بگم.
ساعت نزدیکای دو صبح بود که اون سه نفر هم رفتن خوابگاه و منگفتم یکم دیگه تمرین میکنم و میام وقتی مطمئن شدم پسرا رفتن شلوارم و با شلوارک گشاد سفید عوض کردم و تیشرتمم در اوردم و ی گرم کن صورتی پوشیدم میدونی یکم سخته با اون لباسا کل روز برقصی و با این وجود باز هم نگاه های هیز هم کلاسیات و روی خودت حس کنی.
داشتم دنس اهنگ Go hard توایس و تمرین میکردم چهار بار پشت سر هم رقصیدمش که احساس کردم دارم از خستگی دیگه غش میکنم رفتم و گوشه ی سالن بغل کیف ورزشیم نشستم و به دیوار تکیه دادم چشمام سنگینی خیلی شیرینی داشت.
داشتم یواش یواش می خوابیدم ولی از بین چشمام که خیلی سخت باز بود سایه ی تاریکی و دیدم که وارد شد ولی من نتونستم جلوی قدرت خستگی و بگیرم بلافاصله وارد دنیایی شدم که میشد بر فراز اسمان ها شناکرد یا در اعماق اقیانوس آرام پرواز کرد....
********
خب راستش تصمیم گرفتم دوباره این بوک و بنویسم و واقعاااااا متاسفم به خاطر تاخیر زیادم ولی از این به بعد قرار خیلی بیشتر بنویسم و تمیدوارم دوستش داشته باشید از پارت بعد قراره معنی واقعی کلمه مایدول(Maidol) و براتون بنویسم پس منتظر باشید.

∆اهنگ Go hard از گروه Twice خیییییییییییییییییییییلی خوبه
¶عکس اصلی کاور این چپتر هم برای جینی(Jinni) که کار اموز کمپانی JYP هست ، هستش البته جزو گرل گروپ جدید این کمپانی هم هست که هنوز دبیو نکردن ولی جینی از اعضای معرفی شدست و من از همین الان این گروه و استن میکنم😁

∆اهنگ Go hard از گروه Twice خیییییییییییییییییییییلی خوبه¶عکس اصلی کاور این چپتر هم برای جینی(Jinni) که کار اموز کمپانی JYP هست ، هستش البته جزو گرل گروپ جدید این کمپانی هم هست که هنوز دبیو نکردن ولی جینی از اعضای معرفی شدست و من از همین الان این ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

عکس اصلی کاور مربوط به کاور اهنگ ماما توسط جینی
Havig Love you all 🥰

MaidolWhere stories live. Discover now