"Muhteşem bir akşamdı. Açık bıraktığım pencereden içeri giren rüzgar beraberinde şehrin o alışılmış uğultusunu ve bahçemdeki beyaz güllerin o baş döndürücü kokusunu getirmişti.Sessizlik eski bir dost gibi yanı başımda bekliyor ve bu huzurlu anda bana eşlik ediyordu."
Her şey böyle de başlayabilirdi...
"Sen öldün Jeon Jungkook senin yatacak yerin yok Jungkook şu köşede ki futbol sahasındaki kale direkleri sana girsin Jungkook!"
Sinirlenince dünyanın en pis ağızlı kızına dönüşüyordum.Her zaman ki gibi bana bir yerlerden kıçıyla gülen ve 'Lisa'ya gün yüzü göstermek haram' diyen evren dünyada beni sinirlendirecek ne varsa başıma toplamıştı, tabi ki de bu listenin başında başımın belası mutant tavşan ukala dümbeleği göt kaktüsü (bu salaktan lale olmaz olsa olsa kaktüs olur) arkadaşım Jungkook vardı. Beni sinirlendirmek için elinden geleni yapıyordu puşt beyefendi ve başarıyordu da, mutfakta yemek yaparken bir yandan da telefonumla ilgileniyordum gezdiğim alışveriş sitelerinden birinde harika bordo renkte bir iç çamaşırı görmüş ve bayılmıştım,tamam bir iç çamaşırına en fazla ne kadar bayılabilirim tanrı aşkına? ama bordo renkli sütyeni görseydiniz sizde bayılırdınız , buraya kadar her şey normaldi ta ki...
(Lisa'nın beğendiği)
"Bence turuncu olan sana daha çok yakışır bacak boyunu yükseltir" Kulağımın dibinde birden duyduğum sesle yerimden sıçradım."Ebeni-"
"Ebemi bu işe karıştırma" diyen Jungkook'a kaşıkla kafasına vurmak suratiyle bir hamle yaptım fakat anında elimden kaçtı hızlı reflekslerine soktuğumun çocuğu."Ne yapıyorsun lan dibimde sinsi sinsi gelip!?"
Suratına sadece bu dünya üzerinde benim kanmayacağım masumane bir ifade yerleştirdi "Su almaya gelmiştim ama senin telefonda benim Taehyung'un kaslı kıçına baktığım gibi neye baktığını merak ettim." yüzünde pis bir sırıtışla devam etti "Sonra sexy iç çamaşırlarına baktığını görünce seçmende yardımcı olayım dedim, biliyorsun kaliteli bir zevkim var." Yüzümdeki 'Sen dünyanın hangi kozmik günahının bedelisin' bakışına aldırmadan kendini beğenmiş bir şekilde konuşmaya devam etti.
"Eğer zeka yaşı ayakkabı numarasıyla aynı olan bir embesilden fikir alacak kadar düşersem sana haber veririm Bugs Bunny" Yine onu kızdıracak kelimeyi söylediğimde önce kollarını birbirine bağlayıp iç çekti "Lalisa...Lalisa...Lalisa..." yüzüne aptal bir sırıtış yerleştirdi ve telefonumu ben daha idrak edemden elimden kaptı "Ne yapıyorsun yine?"
"Hiç.Sadece beğendiğin sütyeni Jennie'ye atacağım bakalım o da beğenecek mi?" Yüzündeki masum ifade bir saniye içinde Lucifer'a dönüştü ve telefonumla birlikte koşmaya başladı.
"LAN EĞER HEMEN TELEFONUMU VERMEZSEN O GAY KIÇINI GALAKSİNİN ÖTEKİ TARAFINA TEKMELERİM!"Hemen peşinden koşup onu yakalamaya çalışıyor bir yandan da tehditler savuruyordum, ama maalesef ben yakalayamadan çoktan hızla odasına koşup kapıyı kilitlemişti bile, boşuna tavşan demiyorum ben bu piçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
With You | chaelisa&taekook
FanficChaeyoung sevgilisini sertçe öptü "Çok tatlısın." Lisa anında gülmeyi bıraktı, Chaeyoung'un onu sevimli bulması onu utandırıyordu. "Sensin tatlı. Sütlaca benziyorsun, sütlaca benzeyen bir sincap." Jungkook:İkinizde kesin, en tatlı benim. Taehyung:...