ထယ်ယောင်းတစ်ယောက် ထိုးကိုက်လာသောခေါင်းကိုေခတ္တခဏဥပက္ခာပြုရင်း သူရောက်နေရာကြည့်တော့ မှောင်မဲလွန်းလှကာ ဘာကိုမျှမတွေ့
"F**k ဘယ်ရောက်နေတာလဲ ဒါမှမဟုတ် ငါပဲကန်းသွားတာလား "
"ကြိုဆိုပါတယ် Host အခုsystem ..."
"ဘာ!!!! အို ငါလေး systemထဲရောက်နေပြီပေါ့ missionတွေကရော ပြီးတော့ ငါကသေပြီလား ဘယ်လို ဘယ်လိုဖြစ်တာ ..."
"Host !!!!!!! ပြောတာနားထောင် ဘာလို့အကုန်သိနေတာလဲ "
"ဘာလို့သိလဲဆို ငါလေးကwattpadဘုရင်လေကွာ ဟားဟား အဲ့လိုတွေများကြီးဖတ်ဖူးတယ် ပေါက်စနရဲ့ "
"အဲ့ဆို ကျွန်တော်ကိုကော ..."
"မင်းကငါ့ရဲ့system မင်းကငါနဲ့စိတ်နဲ့စကားပြောနေမှာ ဒါမဲ့ခုကတော့ spaceထဲရောက်နေတာကိုး ။ ပြီးတော့ငါကmissionတွေအထက်ကပေးတာလုပ်ရမယ်။ ငါကလုပ်ပြီးရင် ငါ့ကမ္ဘာပြန်ရောက်မယ် ဟားဟား "
"ရီသံကြီးကလည်း။ ဟုတ်ပါတယ် hostပြောတာမှန်ပါတယ် "
"Okey ဒါနဲ့ငါသေပြီလား "
"မသေသေးပါဘူးhostကမ္ဘာမှာ ကိုမာဝင်နေတာပါ "
"ဟင် ရှိစေတော့ ဟူး ဒါနဲ့ ငါဖတ်ဖူးတဲ့ ficတွေမှာ သူတို့မြင်ရတာ အဖြူပါ ဘာလို့ငါကျအမဲရောင်ကြီးလဲ"
"ဒါကတော့ Hostက အမြဲ မှောင်နေတာကိုး "
"ဟင် ငါလေးwattpadမှောင်တာနဲ့ဘာဆိုင်လို့လဲ "
Taekook system ficလေးရေးချင်လာလို့ပါ ဟီး
အရမ်းတွေမကျွမ်းပေမယ့် သည်းခံဖတ်ပေးတဲ့တွက်ကျေးဇူးပါရှင့် 💜✨𝗧𝗕𝗖❤️
Love you
24.4.2022(A/n - လွန်ခဲ့တဲ့နစ်ေတွကဟာလေးပါ draft ထဲတွေ့လို့ ပြန်တင်လိုက်တာပါ တိုက်တိုက်ဆိုင်ဆိုင် စပြီးintro ရေးတဲ့နေ့က 24.4.2022 ။ ၂နစ်နေမှ တင်တာဖြစ်သွားတာပေါ့ )
Zawgyi
ထယ္ေယာင္းတစ္ေယာက္ ထိုးကိုက္လာေသာေခါင္းကိုေခတၱခဏဥပကၡာျပဳရင္း သူေရာက္ေနရာၾကည့္ေတာ့ ေမွာင္မဲလြန္းလွကာ ဘာကိုမွ်မေတြ႕
"F**k ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ ဒါမွမဟုတ္ ငါပဲကန္းသြားတာလား "
"ႀကိဳဆိုပါတယ္ Host အခုsystem ..."
"ဘာ!!!! အို ငါေလး systemထဲေရာက္ေနၿပီေပါ့ missionေတြကေရာ ၿပီးေတာ့ ငါကေသၿပီလား ဘယ္လို ဘယ္လိုျဖစ္တာ ..."
"Host !!!!!!! ေျပာတာနားေထာင္ ဘာလို႔အကုန္သိေနတာလဲ "
"ဘာလို႔သိလဲဆို ငါေလးကwattpadဘုရင္ေလကြာ ဟားဟား အဲ့လိုေတြမ်ားႀကီးဖတ္ဖူးတယ္ ေပါက္စနရဲ႕ "
"အဲ့ဆို ကြၽန္ေတာ္ကိုေကာ ..."
"မင္းကငါ့ရဲ႕system မင္းကငါနဲ႕စိတ္နဲ႕စကားေျပာေနမွာ ဒါမဲ့ခုကေတာ့ spaceထဲေရာက္ေနတာကိုး ။ ၿပီးေတာ့ငါကmissionေတြအထက္ကေပးတာလုပ္ရမယ္။ ငါကလုပ္ၿပီးရင္ ငါ့ကမၻာျပန္ေရာက္မယ္ ဟားဟား "
"ရီသံႀကီးကလည္း။ ဟုတ္ပါတယ္ hostေျပာတာမွန္ပါတယ္ "
"Okey ဒါနဲ႕ငါေသၿပီလား "
"မေသေသးပါဘူးhostကမၻာမွာ ကိုမာဝင္ေနတာပါ "
"ဟင္ ရွိေစေတာ့ ဟူး ဒါနဲ႕ ငါဖတ္ဖူးတဲ့ ficေတြမွာ သူတို႔ျမင္ရတာ အျဖဴပါ ဘာလို႔ငါက်အမဲေရာင္ႀကီးလဲ"
"ဒါကေတာ့ Hostက အၿမဲ ေမွာင္ေနတာကိုး "
"ဟင္ ငါေလးwattpadေမွာင္တာနဲ႕ဘာဆိုင္လို႔လဲ "
Taekook system ficေလးေရးခ်င္လာလို႔ပါ ဟီး
အရမ္းေတြမကြၽမ္းေပမယ့္ သည္းခံဖတ္ေပးတဲ့တြက္ေက်းဇူးပါရွင့္ 💜✨𝗧𝗕𝗖❤️
Love you
24.4.2022(A/n - လြန္ခဲ့တဲ့နစ္ေတြကဟာေလးပါ draft ထဲေတြ႕လို႔ ျပန္တင္လိုက္တာပါ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ စၿပီးintro ေရးတဲ့ေန႕က 24.4.2022 ။ ၂နစ္ေနမွ တင္တာျဖစ္သြားတာေပါ့ )
YOU ARE READING
~အရှင့်ကိုချစ်သည်~ ˢʸˢᵗᵉᵐ
Fanfictionအိုးခိုင်မော့ ငါလေး နန်းတွင်းကိုရောက်နေတာလား {Host ဒီစကားပြောတာ အခါဆယ်ကြိမ်ရှိပါပြီ } တိတ်စမ်း အမယ်ကင်မ်ထယ်လေး ကချောလိုက်တာ * ဒီhostနဲ့ရူးချင်တယ် * ကဲTaekook system ficလေးရေးချင်လွန်းလို့ရေးလိုက်ပြီကိုယ်ကကျွမ်းတော့မကျွမ်းဘူး သည်းခံဖတ်ပေးပါ။အမှားပါ...