-Massachusetts?
-Anne 5 dakika dahaa..!
-Mass!
-Ya anne yaa! Gözlerini açtığında sağına soluna bakındı. Fakat ne annesi ne de Doruk vardı yanında. Biraz şaşırmış olsa da uçağa binmeden önceyi hatırladı. Doruk 1. sınıf yolcuların bulunduğu kısımda yer bulamadığı için arka kısma geçmişti sanki.? Kemerini açıp arka tarafa yönelmek isteyen Mass ayaklanıp arkasını döner dönmezbiriyle çarpıştı. O anki uyku sersemliği ile bu hiç de iyi olmamıştı. Çarptığı kişinin yere düştüğünü gören Mass yardımcı olmak için eğildi. Karşısındaki kişiyi görünce sevinçten havalara uçtu.
-Aşk tesadüfleri sever! demesiyle bir tokat yiyen Mass Türkiye'ye gelirken uçakta hoşlandığı hostes kızı görmüştü karşısında. Kızın tokat atıp ayağa kalkmasıyla oradan uzaklaşması bir olmuştu. Mass ayağa kalkıp tekrar Doruğun oturduğu tarafa yöneldi. Fakat aklında bir tek soru vardı. Annesi neredeydi? Bütün uçağı taradı ve ne Doruk ne de annesi uçakta yoktu. Canı sıkılmış ve merak içinde koltuğuna oturdu. Yan yana üç koltuk bulunan bulunan kısmın en solunda oturan Mass yanındaki adamın yanında oturan fakat yüzünü görmediği adamın cips yiyişinden tiksinip uyarmak için öne eyildi.
-Hass****
-Mass!
-Doruk!
-Ne zaman uyandın sen? Bütün uçağı tarayıp yan tarafına bakmamak gibi bir şeyi Mass'dan başka kim yapardı ki?
-Dakikalardır seni arıyorum. İnsan bir dönüp bakar değil mi? Arkadaşım uyuyordu, uyanmış mıdır acaba? diye falan.
-Ne biliyim be!? Hatırlamıyor musun? Annen acelen olduğu için senin kafanın karışacağından ve kötü bir şeyler yapmandan korktuğu için benim de seninle gelmem gerektiğini söyledi. Bu yüzden kendi uçak biletini bana verdi. Gerçekten hatırlamıyor musun? Neyse boşver. David ile ilgili ne öğrendin Mass?
-Sende biliyordun! dedi Mass bağırarak.
-Ne? Anlamadım?
-Tabiki sende biliyordun!!!
Mass neden bahsediyorsun?
-Kahretsin!
-Mass! Sakin ol! Neden bahsediyorsun?
Ayağa kalkan Mass;
-David'in beni Türkiye'ye NASA ile bağımı koparmak için gönderdiğini biliyordun. NASA'sız ben bir hiçim ve bunu sen de yaklaşık 3 haftadır yaptığımız konuşmalarımızdan biliyorsundur. Sana güvenmiştim! Sana güvenmiştim! Ama doğru ya David'e de güvenmiştim!