Safir Demir: Bugün yine aynısını yaptınız...
Safir Demir: Hiç tanımadığınız biri hakkında kötü konuştunuz, çok kötü.
Safir Demir: Babanız size "narsist" demeye getirdiğinde narsist özellikleri göstermediğinizi söylemiştiniz.
Safir Demir: Halbuki gösteriyorsunuz.
Safir Demir: Kendiniz hariç herkesi kötülüyorsunuz.
Safir Demir: Özellikle de daha önce hiç tanımadığınız insanlara karşı olan ön yargınız...
Safir Demir: Cesur Bey,
Safir Demir: Siz başkalarını küçümserken onlarla benzemediğinizi vurguladığınız için narsistsiniz.
Safir Demir: Direkt kendinizi övme özelliğiniz yok.
Safir Demir: Tıpkı diğer narsist insanlar gibi...
Safir Demir: Yoruyorsunuz, hem de çok.
Safir Demir: Sizi ilgilendirmeyen kişiler hakkında konuşmanız sizi sadece küçük düşüyor.
Safir Demir: Ya da bilmiyorum belki de sadece benim hakkımda konuştuğunuz için öyle hissediyorumdur...
●İletilmedi.Safir Demir: Çürütüyorsunuz etrafınızdaki insanları.
Safir Demir: Yoruyorsunuz gücünüz yeten herkesi.
Safir Demir: Böyle olmaz.
Safir Demir: Böyle yaşanmaz hayat.
Safir Demir: Ne kimse sizi böyle çekebilir, ne siz kimseyi.
Safir Demir: O sizin için rakamdan ibaret olan paralarınız da size hiçbir zaman mutluluk getiremeyeceğine göre...
Safir Demir: Gidin tedavi olun bayım.
Safir Demir: Gidin ve tedavi olun...
Safir Demir: Kim bilir belki iyileşirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özür Dile! | Texting ✓
Novela JuvenilCesur Yaleoğlu: Bu da neyin nesi, Safir? Cesur Yaleoğlu: Ne oluyoruz? . Başlangıç tarihi: 25.08.2021 Bitiş tarihi: 26.08.2021