on dört

974 111 13
                                    

Cesur Yaleoğlu: Bu sabah arkadaşımın evine ziyarete gitmiştim, Safir.

Cesur Yaleoğlu: Göktuğ'un evine ziyarete*

Cesur Yaleoğlu: Sanırım senin üç gün önce "arkadaşımın evindeyim" dediğin arkadaşınla benim arkadaşım aynı kişi.

Cesur Yaleoğlu: Ya da ben paranoyaklaştım.

Cesur Yaleoğlu: Hangisi?

Safir Demir: Özel hayatımın kimseyi ilgilendirdiğini düşünmüyorum, Cesur Bey.

Safir Demir: Yukarıda da dediğiniz gibi, arkadaşınız olan kişi Göktuğ Bey.

Safir Demir: Bunun hesabını bana soramazsınız.

Safir Demir: Gerçi bu konuda kimseye hesap soramazsınız ya hani, neyse.

Cesur Yaleoğlu: Patronunun arkadaşıyla ilişki yaşaman ne kadar etik, Safir?

Safir Demir: Sorgulayacaksınız illa yani?
●İletilmedi.

Safir Demir: Pekâlâ, sizin seçiminiz...
●İletilmedi.

Safir Demir: Özel hayat denen şeyi iş dışı yaşadığım müddetçe patronumun beni sorgulaması ne kadar etikse o kadar etik, efendim.

Safir Demir: Bu yaşananlardan rahatsızsanız beni kovabilirsiniz, bir şey diyemem.

Safir Demir: Gerçi bana göre etik olan bu da değil.

Cesur Yaleoğlu: Sana göre etik kavramı yok zaten, onu anladım. Gösterdiğinin aksine yasak kavramını seviyorsun.

Safir Demir: Yasak? Hangi yasak tam olarak?

Safir Demir: Saçmalıyorsunuz.

Safir Demir: Gidin sakin kafayla düşünün ve öyle yazın bana, bu tavrınızla muhatap olmak zorunda değilim.

Safir Demir | Çevrim dışı

Özür Dile! | Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin