Arthur Weasley Mugglelardan Gerçekten Bu Kadar Bihaber Miydi?
Bundan fazlasıyla kuşkulanıyorum.
Bakanlıkta Muggle Eşyalarının Kötüye Kullanımı Dairesi'nde çalışıyordu. Onların, çalışanlarında hevesi ve sabırlı bir tutumu önceliklendirdiğinin farkındayım. Bununla birlikte Arthur'un, orada çalışmadan evvel, SBD seviyesinde en az Beklenenin Üstünde sonuç ile 5 yıl Muggle Araştırmalarında uzmanlaşmış olması muhtemel.
Harry Potter ile tanışırken ona 'plastik ördeğin işlevi tam olarak nedir?' diye soruyor. Büyücülerin de yüksek ihtimalle şişme banyo oyuncakları olduğu da göz önünde bulundurulursa, absürt ve saçma bir soru. O zaman niye sorsun ki?
Bay Weasley işten yeni döndü ve gözleri Harry'nin üzerinde durdu, sorunlara sahip ve oğlunun en yakın arkadaşı olan bir oğlanda. Oğlanı selamlarken, tüm ilginin onu rahatsız ettiğini fark ediyor. Onlarla kalacağını anlıyor çünkü çocuğun evdeki durumu kötüleşmiş.
Tüm bunları doğal karşılıyor ve Sağ Kalan Çocuk'un güleceğini bildiği bir soru soruyor. Daha sonra, elektrik vb. konularda sayısız sorular yöneltiyor — tabii ki uçakların nasıl havada kaldığını öğrenmek konusunda gerçek bir arzusu var. Ne de olsa, aerodinamik karmaşık.
Arthur yedi çocuk yetiştirmiş bir adam. Hiç
şüphesiz, birçok ebeveynin genç çocuklarda kullandığı taktiği benimsemiş: onların özgüven kazanabilmesi ve bilgilerini paylaşmaktan hoşlanmaları için retorik sorular sormak ve/veya aptalı oynamak.Daha ileri düzey taktikler de ilerleyen kitaplarda görülüyor. Ateş Kadehi'nde, Arthur ateşi yakmak ve çadırı kurmakta güçlük çekiyormuş gibi davranıyor. Hermione yardımcı olmak adına onunla kalıyor. Bu iyi bir durum, çünkü Arthur'un yakından geçen Bakanlık memurlarıyla iletişimde kalmasına yardımcı oluyor.
Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nda, Arthur Weasley yeraltı sistemini kullanmakta ve Muggle para birimini çevirmekte güçlük çekiyormuş gibi davranıyor. Harry'den bu ufak işlerde yardım isteyerek, duruşmaya yetişme çabası sırasında ihtiyaç duyulan bir oyalanma sağlıyor.
Tüm bunları, dikkati kendi üzerine çekmeden yapıyor. İlk önceliği yükümlülüğündeki çocukların daha rahat hissetmesine yardımcı olmak.
Arthur Weasley hak ettiği tanınmaya sahip olmayan, harika bir adam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐡𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫, 𝘵𝘳𝘢𝘴𝘩
FanfictionSonsuz bir kaynak olan internetten edindiğim, J.K. Rowling'in yaratmış olduğu Harry Potter ve Büyücülük Dünyası evrenine ait alıntıları, çizimleri, hayranlar tarafından oluşturulan hayali sahneleri ve nicelerini kendi dilime çeviriyorum. ↢ ❀ ↣ ➼ Kap...