117 | sirius ama quidditch sunucusu olan

561 57 36
                                    

tamam ama sadece sirius'u quidditch spikeri/dedikodu kraliçesi olarak hayal edin

'sadece herkesin, gryffindor kaptanı james'in çok bekar olduğunu ve adınız lily evans'sa çıkmaya çok hazır olduğunu bilmesini sağlıyorum'

'jones'un aklı hiç şüphesiz kız arkadaşının onu aldattığı gerçeği yüzünden biraz dağınık, o konu hakkında üzgünüm dostum'

'hayır eliza senin için remus'a çıkma teklifi etmeyeceğim'

'eğer flemming flörtleşmekte gelen topları engellemek kadar iyi olsaydı o zaman belki geçen hafta dorcas meadowes tarafından reddedilmezdi'

'benjy gülmeyi kes ve oynamaya başla olduğunu sandığın kadar komik değilsin'

'emmeline vance'in erkek arkadaşı olup olmadığını soran kişi, sana şimdi direkt söyleyeceğim onun için yeteri kadar iyi değilsin'

'lockley'den orada müthiş bir vuruş, o mükemmel saçı korurken neredeyse turner'ı nakavt ediyordu, bunu nasıl yapıyor?'

'evet profesör bunların hepsi oldukça önemli bilgile... hayır saçmalık değil... bakın işte bir golü kaçırmama sebep oldunuz'

'lily evans eğer on üç sayı atabilirse james potter'la randevuya çıkacağını söylüyor - sırıtma aptal asla yapamayacaksın'

'gryffindor'un daley'i snitch'i gördü! ah bekleyin onu kaybetti. şimdi daley dün merdivenlerden düştüğünü gördüğüm sen miydin?'

've turner samson'a paslayan west'e paslıyor, samson- düşürdü. hiçbir ravenclaw kovalayıcısının birbiriyle konuşmadığını not düşmek önemli, nedenini bilmiyorum, sadece bu bir şişe ateşviskisi, bir doğruluk mu cesaret mi oyunu ve west'in evcil kedisini içeriyor'

'dorcas meadowes, kimseyle sırf karşı taraf onun ateşli olduğunu düşünüyor diye çıkma zorunluluğu olmadığı için flemming'i reddettiğinin bilinmesini istiyor'

'james ve lily olayında güncelleme; james sekiz sayı attı ve şimdi lily'nin yanağında JP boyası var'

'eğer tom denvers'ın yeni nimbus'u almaya parası yetiyorsa o zaman bana borçlu olduğu lanet olasıca dört galleonu vermeye de parası yeter'

'gryffindor şimdi 140-70 önde, peter pettigrew'ün gerçekten gryffindor'un kazanmasına ihtiyacı var yoksa lois knight'a on sickle ödemesi gerekecek ve o zaman bana doğum günü hediyesi alamaz'

'ravenclaw biraz hızlanıp kaybedebilir mi böylece biz de partiye başlayabilirdik bu güzel olurdu'

'parti? kimin sizde bir parti olacağıyla alakalı bir izlenim bıraktığını bilmiyorum profesör'

'tabii ki eminim, profesör, eğer bu gece bir parti olacak olsaydı bilirdim. sizi gryffindor ortak salonu'nda saat akşam yedi otuzda bir parti olmadığına temin edebilirim. ki eğer olsaydı gideon prewett'e bu defa kendi lanet olasıca ateşviskisini getirmesini söylerdim çünkü onun absürt içme alışkanlıkları için para ödeyemem'

'ah james yeniden sayı attı, o ve evans ikisi de fazla gülümsüyorlar bana sorarsanız'

'evet marlene akşam yedi otuz dedim. ne demek meşgulsün?'

𝐡𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫, 𝘵𝘳𝘢𝘴𝘩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin