60 | Lily'nin James'i Sevdiğine Karar Verme Sebepleri

812 73 49
                                    

Lily Evans'ın James Potter'ı Her Şeye Rağmen Sevdiğine Karar Vermesinin Sebepleri

• Ortak Salon'da bir çocuk panik atak geçirdiğinde, onun nefes alabilmesi için yeterli alanı sağlamak amacıyla Shield Sphere (?) tılsımını yaptı.

• Lily onu Sirius'a zorla tavuklu şehriye çorbası içirip soğuk havada ceketsiz dışarı çıktığı için azarlarken gördü, gerçekten bir anne gibi davranarak.

• Bir kediyi ağaçtan kurtardı.

• Remus'un yorgunken kendi omzunda uyumasına izin veriyor.

• Kaybolmuş çocuklara her zaman sınıflarına gidebilmeleri için kesin, net ve doğru yol tarifi veriyor.

• İnsanlar bir kızın iyi bir Tutucu olamayacağını söylediğinden, cinsiyet rollerine itiraz etmek için bir haftalığına tırnaklarını ve saçlarını pembeye boyadı.

• Pembe saçla bile hala ateşli görünüyordu.

• Biçim Değiştirme hakkında çok heyecanlanıyordu ve final sınavından önce tüm gece boyunca sorun yaşayan çocuklara ders verdi.

• Noel Balosu'nda randevusu olmayan tüm kızlarla dans etti (ve Peter ile.)

• Aslında gerçekten iyi bir dansçıydı.

• Lily bazen oğlanın tüm o ukalalığının altındaki özgüvensizliği görebiliyordu.

• Annesine hala sarılıyordu, mutlulukla ve şikayet etmeden ya da utanç duymadan.

• Lily, aynı zamanda, onun epey Muggle edebiyatı okuduğunu ve doğrusu, tam bir Shakespeare delisi olduğunu keşfetti.

• Bunu öğrendiği zaman ikili, aylar süren bir Shakespeare içerikli hakaret savaşı başlattılar.

• Öncesinde tam bir ahmak olduğu için özür diledi, her ne kadar hala Snape'i küçük görmeye devam etse de.

• Ona hala Sümsüküs diyebildiği sürece Snape'e daha fazla büyü yapmayacağına söz verdi.

• Karanlık sanatlarla savaşmayı ve insanları korumayı her şeyden çok daha fazla istiyordu.

• O James Potter'dı, ve Lily'nin elinde değildi.

Normalde trash kitabıma not düşmem ama James Potter'a değmez mi? Ya, bir insan nasıl aşık olmaz bu çocuğa!

Lütfen James'in ne kadar kötü bir insan olduğunu söyleyen herkes çenesini kapatsın ve sonsuza dek sussun, teşekkürler.

𝐡𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫, 𝘵𝘳𝘢𝘴𝘩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin