Hoofdstuk 20

986 9 6
                                    

"Oké misschien is het niet z'n slecht idee, ik bel de rest wel." antwoord ik.

Misschien is het inderdaad gaan slecht idee van John B, ik heb wat afleiding nodig denk ik. Ik maak mij druk over Rafe maar eerlijk gezegd meer over het feit wat ik zonet met JJ gedaan had. Ik zou wachten tot dat ik getrouwd was, maar JJ veranderde alles. Heb ik er spijt van? Is het erg als ik zeg dat ik er geen spijt van heb? Al hoewel ik nu niet weet hoe ik mij moet gedragen in de buurt van hem. Oké, ik moet nu echt de rest bellen.
Wanneer ze er allemaal zijn zitten we even later allemaal in de hottub, JJ zit naast mij. Opeens voel ik een hand over mijn bovenbeen, ik schrik op en ik kijk JJ aan. Hij is in gesprek met Pope maar je ziet de lach in zijn gezicht, ik probeer zijn hand van mijn been af te halen maar hij herhaalt het steeds. Ik sta op, pak een blikje en ga weer zitten. Oké, normaal doen Val, doe gewoon net alsof er niks aan de hand is. Ik voel deze keer zijn hand op mijn heup, ik sta snel op en iedereen kijkt mij aan.

"Zullen we een spel doen?" vraag ik snel.

"Wat voor spel?" vraagt Sarah.

"Shotjes?" vraagt JJ.

"Dat is geen spel JJ." antwoord ik.

"Eigenlijk wel."

"Helemaal niet." zeg ik.

"Als het geen spel is, wat is het dan?!" antwoord hij.
Iedereen kijkt naar ons hoe wou ruzie maken over dit.

"Drinken."

"Drinken kan ook een spel zijn."

"Val, JJ.." roept Kiara er door heen.

"Het maakt niet uit wat het is." vult John B aan.

"Pope jij bent de slimme." zeg ik.
"..Het is toch een spel?" zegt JJ erachter aan.
Hij kijkt ons aan alsof het antwoord wat hij gaat geven van zijn leven af hangt.

"Laten we never did I ever doen." zegt Sarah snel.
"Never have I ever... een tattoo genomen."
JJ is de enige die een drankje achter over slaat.

"Wacht, waar heb je een tattoo?" lacht Sarah.
JJ laat trots zijn P4L tattoo op zijn arm zien.

"Never have I ever... verloren met een spel."
Iedereen neemt een shotje behalve JJ dus.

"Bullshit." zeg ik.
"Never have I ever... gedanst als een stripper." lach ik. De enigste die een shotje neemt is Sarah.

"Never have I ever... mijn beste vriend of vriendin gezoend." zegt Sarah.

John B slaat een shotje achter over samen met Pope en Kiara, wanneer ik oogcontact met JJ pakt hij ook een shotje.

"Wacht, iedereen behalve Val." lacht Sarah, ik zucht en pak ook een shotje.
Ze begint te lachen, "Wacht wie heeft wie gezoend?"

"John B heeft mij een keer gezoend" lacht Kiara, "En Pope en ik natuurlijk elkaar."

"JJ en Val?"

"Wij hebben 1 keer gezoend, was maar een kleine dronken kus."

"Echt waar, want voor mijn ervaring was het iets anders." antwoord JJ op mij.

Outer banks a new chapter - fan ficion JJ - DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu