⚠️Let op! Dit hoofdstuk kan misschien spicy/ smut/ 🥵🌶 dingen bevatten! Dus misschien niet geschikt voor sommige lezers en of leefdtijden!⚠️
"Wat wil je doen?" vraag ik met een zucht.
"Ik dacht dat je boos was."
"Ben ik ook nog."
Hij zit ondertussen op de voorkant van de boot met zijn benen over elkaar heen en een joint tussen zijn twee vingers.
"Wil je ook?"
"Sure." het kan toch niet meer erger worden. Ik rook de joint zo snel mogelijk op.
"Doe rustig aan met die please."
"Jaja."
Daar zitten we dan allebei met een joint op een boot met een kapotte motor, waarschijnlijk tot morgen ochtend.
Ik begin het koud te krijgen,
"Waarom is het zo koud hier." Bibber ik."Logisch als je met half naakte kleding in de avond buiten op een boot gaat zitten."
"Wil je indruk op mij maken?" lacht hij."Ha Ha Ha."
"Natuurlijk niet, Kie zei tegen mij dat we naar een beach party gingen.""En dan doe je dat aan, de halve fucking jongens zitten dan achter je aan. Je kent hier bijna niemand."
"Thanks denk ik? Maar ik bepaal zelf wat ik aan doe naar een feestje." Ik blijf door bibberen.
JJ trekt zijn t-shirt uit, "Hier, doe aan." zegt hij met een zucht.
"Bedankt." ik trek zijn grijze t-shirt over mijn kleding. Er zit een klein gaatje aan boven kant en het t-shirt komt bijna tot aan mij rok.
"Krijg jij het zo niet koud?""Nope." zegt hij terwijl hij een nieuwe joint aan steekt.
"Owh oké." ik staar naar voren.
Ik voel JJ zijn ogen op mij gericht,
"Wat?""Wat?" zegt hij.
"Waarom kijk je mij de hele tijd aan?"
"Omdat, mijn t-shirt staat jou gewoon beter dan bij mij."
Ik glimlach.
Ik bewonder hem, zijn mooie blonde wilde haar staan door elkaar. Samen met zijn blote boven lichaam staat het perfect en zijn getrainde buikspieren, hoe krijgt hij dat eigenlijk voor elkaar elke keer als ik hem zie zit hij of een joint te roken of hij slaapt.Naar een tijdje buiten hebben gezeten gaan we naar binnen in de boot. JJ blaast het tweepersoons luchtbed op met een pomp. Ik kijk naar hem hoe hij de pomp naar beneden drukt en weer omhoog trekt. Hij ziet er zo knap uit nu en al helemaal zonder shirt, nu ik zijn shirt aan heb kan ik zijn buikspieren zien.
"Ik vind het niet erg als meisjes naar mij staren maar kan je misschien even helpen?"
"Ik staarde niet." zeg ik terwijl ik bloos. Ik loop naar hem toe.
"Wat moet ik doen?""Kan je de kussens erop leggen ze liggen daar." hij wijst de kussens aan.
"Is goed." Ik pak de kussens en leg ze neer op het luchtbed. Hij zelf legt de deken erbij.
"Is er niet nog een luchtbed?"
"Nope." zegt hij.
Ik trek mijn kleding onder het shirt uit. Ik hou alleen het shirt en mijn bikini broekje aan. Het t-shirt was bijna even lang als mijn rok. Even later liggen we allebei op het luchtbed met de ruggen naar elkaar toe.
"Val?"
"Ja?"
We draaien naar elkaar toe.
"Sorry."
JE LEEST
Outer banks a new chapter - fan ficion JJ - Dutch
FanfictionFan fiction, Outer banks, JJ Maybank Genre: Romantiek, avontuur. Jij bent Valencia, Valencia is een meisje van bijna 16 jaar, ze haat de naam Valencia en word daarom liever Val genoemd. Toen haar moeder zwanger was van Val is haar moeder weg gegaan...