Eve geldiğimden beri her bir köşeyi temizlemeye çalışıyor ve eski eşyalarımızın bir çoğunu bodroma kaldırıyordum. Yeni eşyalarımı düzenlemekle uğraşıp bir yandan da okulu halletmek benim için bir hayli zor olurken bir de hayalimdeki gibi bana arkadaş olsun diye aldığım küçük köpekle uğraşıyordum.
Düzenlemesini anca anca bitirdiğim salonda köpeğimle birlikte top oynarken artık dayanamadığım karın gurultularımla birlikte ceketimi ve cüzdanımı almış ve dışarı çıkmıştım.
Ani gelen soğuk havayla birlikte ceketime daha da sıkı sarılıken hızla markete doğru koşmuş ve yiyecek bir şeyler alarak eve geri gelmiştim.
Bahçe kapısına daha varmadan gördüğüm kız kaşlarımı çatmama sebep olurken adımlarımı durdurmuş ve onu izlemeye başlamıştım. Bahçeden içeriye girmeden evimi izliyordu. Bir şey aramaya çalışıyordu sanırım. Kırmızı saçları ve üzerine giydiği incecik gri örgü ceket rüzgarda uçuşurken aradığı şeyi bulamamış olucak ki umutsuzca kapıdan ayrıldı.
Onunla göz göze geldiğimizde birkaç saniye beni incelemiş ve şok olmuştu. Buna anlam veremesem de yanına doğru ilerlemiş ve "Merhaba, birisine mi bakmıştınız acaba?" diye sormuştum.
Kafasını salladı. "Hayır, hayır. Sadece uzun zaman sonra burada birisini görmek şaşırttı sadece. Hayırlı olsun."
"Teşekkür ederim. Burada mı yaşıyorsunuz?"
Kafasını sallayıp tebessüm ederken iki ev ötede duran, çaprazımızdaki evi göstermişti. "Ben orada yaşıyorum. Yardıma ihtiyacınız varsa kapımı çalabilirsiniz. Bu arada ben Yeji."
"Ryujin."
Uzattığı elini sıkarken gülümsemiş ve bahçe kapısını açarak ona bakmıştım. "İstersen gelebilirsin Yeji."
"Çok isterdim ama halletmem gereken bazı işler var. Üniversiteye geçtim de onun hazırlıklarını yapıyorum."
"Siz de mi üniversitesiye geçtiniz? Ben de üniversite için buraya geldim."
"Ne kadar hoş." Aniden esen sert rüzgar yüzünden ikimizde ceketlerimize sarılırken "Üzgünüm, hava çok soğuk. Gitmem lazım."
"Bye bye!"
"Bye bye!"
Kız evine girene kadar arkasından onu izlemiş ve sonrasında ben de evime girmiştim. Aldığım kahvelerden birisini hazırlarken kucağımda köpeğimle birlikte tek düşündüğüm o kızdı.
Ne kadar da tanıdık gelen bir havası vardı.
...
Selam! Naber, nasıl gidiyor? Bölümü beğendiniz mi?
❤❤❤
Oy vermeyi unutmayınız!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Niktofobi | Ryeji
Fanfiction"Hayır! Çıkarın onu oradan! Yalvarırım. Onun karanlık fobisi var, dayanamaz!" [Shin Ryujin x Hwang Yeji] ※Minific ※Angst [TAMAMLANDI]