Bölüm 6: Albüm ve Eski Anılar

647 80 41
                                    

Yazarın ağzından:

Ryujin, albümden elini çekti ve gözyaşlarını sildi. Küçük hıçkırıklarını dindirmeye çalışırken bir çift küçük el kafasına sarıldı.

"Anneciğim lütfen ağlama."

Üzüntüyle çıkan bu ses, Ryujin'e ağlamaması için bir cesaret vermişti. "Peki kızım ağlamayacağım." Gözyaşlarını sildi ve kucağında albümü tutan kızına sarıldı. "İşte Yeji annenin hikayesi böyle. Keşke onu görebilseydin."

"Ama Yeji anne bizi gökten izliyor. Öyle demiştin sen."

Ryujin'in gözleri tekrar dolarken derin bir nefes aldı ve gözlerini kapattı. Birkaç damla yaş tekrardan düşerken bu sefer daha sakindi. Kucağında oturan küçük sarı saçlı kızın önce kafasını sonra yanağını ve elini öptü. "Doğru diyorsun tatlım. Yeji anne bizi gökten izliyor."

"Anne, peki sonra ne oldu?"

Ryujin biraz duraksadı. Sonrasında anlatmaya başladı. "Yeji anne gittikten sonra benim için her şey daha acı olmuştu. Tıp fakültesinde olduğum için altı yılım Kore'de geçti. Cehennem gibiydi. Fakülteyi bitirdikten sonra Avustralya'ya taşındım ve artık buradayız tatlım. Yeji anne gittikten sonra bir daha kimseyle olmadım. Kimseye aşık da olmadım. Olamazdım da zaten. Benim aşkım onunla birlikte gitti. Ama buna üzülmüyorum. Eğer aşkım Yeji'yle birlikte gitmeseydi o zaman kendimden şüphelenirdim vr daha çok üzülürdüm."

Kucağındaki küçük kız sakince onu dinlerken kafasını sallamıştı. "Yeji anneyi ne kadar seviyordun? Bu kadar mı? Yoksa kocamaaaaan mı?" İki elinide iki yana açarken Ryujin gülmüştü. Onun yaptığını yaptı ve "Kocamaaaaaan seviyorum!" dedi.

"Yeji anneyi tanımama rağmen onu da çok seviyorum, seni de anne!"

"Biz de seni seviyoruz tatlım. Hem de çok. Aa bak, hadi saat geç olmuş. Uyku vakti. İyi geceler prenses."

"İyi geceler kraliçe. Bye bye!"

Ryujin, kızını öptükten sonra gece lambasını yaktı ve odadan çıktı. Kalbinde hâlâ daha ilk gün ki gibi olan aşkı duruyordu. İçinde hâlâ daha Yeji vardı.

Kalbinde bir yerlerde her zaman yanında olduğunu biliyordu.

...

Merhaba! Ölmedim merak etmeyin (^^) Sadece düşünüyorum da, sırf bu kadarcık bir bölüm için bu kadar bekletmeye değer miydi? Cidden o kadar üzülüyorum ki şuan buna. Gerçekten cok özür dilerim.

Bu ficimizin final bölümüydü. Umarım ki beğenmişsinizdir. Fic hakkındaki her türlü eleştiriye açığım, yazabilirsiniz ♡

Oy vermeyi unutmayınız!♡

Niktofobi | RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin