13+ kousek
Vzal jsem za lem jeho kalhot, které měl na sobě. Začal jsem mu je stahovat.
Nakonec mu taky zbyly jen boxerky, ale ty jsem po chviličce taky stáhnul, jen ne celé.
Před obličejem se mi objevil jeho penis. Měl jsem v hlavě už vymyšlené to, co udělám.
Hned jsem si ho vzal do pusy a začal jezdit nahoru dolu. Ano, bylo to poprvé co jsem to kdy komu dělal pusou, ale podle Harryho vzdechů to asi dělám dobře.
Protože jdou dole ještě kluci a moje sestra tady je taky, tak se asi snažil být tišší.
Netrvalo to ani tak moc dlouho a Harry se s trošku hlasitějším vzdechem se mi udělal do pusy.
Všechno jsem to bez problémů spolknu.
Lehl jsem si na Harryho a potom jsem se k jeho rtem začal přibližovat těmi mými.
Nějak mi bylo jedno co se teď děje, takže jsem ty svoje konečně spojil s těmi jeho. Je to skvělý pocit.
Líbali jsme se.
Moje první pusa asi tak ve čtyři ráno, s Harrym, po tom so jsem mu vykouřil celý opilý.
Ještě jsme se nějakou dobu líbali, mazlili jsme se, ale potom jsme oba dva u sebe usnuli.
---
Probudil jsem se a bylo mi špatně. Moc špatně.
Ležel jsem přitisknutý k Harrymu, jako bychom byli přilepeni lepidlem u sebe.
Byl tady ale problém, protože jsem věděl, že za chvilku budu zvracet.
Snažil jsem se od Harryho vymotat tak, abych ho nevzbudil ale on se rpobudil, když jsem se už zvedl z postele a běžel jsem do koupelny.
Klekl jsem si k záchodu a začal jsem zvracet. Bylo mi opravdu špatně.
„Lou?" přišel sem Harry.
„Kde máte nějaké prášky?" zeptal se.
„Um, jsou u mě v horním šuplíku u nočního stolku" řekl jsem a on pro ně tedy nejspíše šel.
„tady máš, ještě ti zajdu pro vodu" řekl, podal mi nějaké platíčko s lékama a zase někam odešel.
Za chviličku byl zpět se sklenicí vody.
Když jsem si už byl jistý, že nebudu zvracet, vzal jsem si jeden prášek a zapil jsem to.
„V pohodě?" zeptal se Harry.
„Jo, asi jo" odpověděl jsem.
„Tobě není špatně?" zeptal jsem se ho, protože on vypadal, jakoby včera nevypil ani jeden panák.
„Není, nikdy mi po alkoholu nebylo špatně" řekl.
„To ti závidím" řekl jsem.
Šli jsme si ještě jen lehnout do postele.
„Je tady ještě jedna věc. Vždy si všechno pamatuji" řekl.
„Um, jo, to já taky" řekl jsem.
„Takže si pamatuješ to, co bylo před tím než jsme šli spát?" zeptal se.
„Ano, pamatuju" řekl jsem.
„A líbilo se ti to?" zeptal se.
Nic jsem neřekl, jen jsem lehce kývnul hlavou na náznak souhlasu.
Harry se usmál.
Přiblížil se ke mně a spojil naše rty.
Připlazil jsem se ještě blíž k němu a chytl ho za krkem. On mě na oplátku chytil za zadek.
Párkrát ho zmáčknul a já jsem mu vždy vzdychnul do úst.
„Budeš můj přítel, Lou?" zeptal se.
„jasně, že ano" řekl jsem a opět jsem spojil naše rty.
Konečně jsme se po nějaké době vykopali z postele a šli jsme dolů, kde už byl vzhůru Liam s Niallem.
„Řekneme jim to?" zeptal se mě Harry, když jsme od nich byli ještě dost daleko.
„asi můžeme" odpověděl jsem.
„Dobře" řekl Harry ještě a tak jsme sešli zbylé schody a vydali jsme se do kuchyně.
„dobré ráno" řekli jsme s Harrym když jsme tam přišli ruku v ruce.
„aha, tady se nám před noc vyrýsoval nový vztah, jo?" řekl Liam.
Jen jsme přikývli a usmáli jsme se.
„Dáte si něco k snídani?" zeptal se Liam.
„Louis nesnídá, ráno se mu po jídle dělá špatně" řekl za mě Niall.
„Ou, dobře a vy ostatní?"
„Já nic, děkuju" řekl Harry, ale Niall si samozřejmě něco dal.
Celý den jsme jen byli u nás a povídali si.
Viděl jsem ze schodů scházet Lottie, tak jsem se trošku odtáhl od Harryho, protože ona by to mohla říct mamce a ta nevím, jak by reagovala na to, že s ním chodím.
„Louisi? Můžou dneska přijít moji kamarádi a spát tady?" zeptala se mě.
„Jasně, ale kolik lidí přijde?" zeptal jsem se.
„Ummm, kolik může přijít?" zeptala se.
„Je mi to jedno, klidně si jich přiveď deset, jenom ale abych to věděl" řekl jsem jí.
„Pět by jich přišlo" řekla.
„Jo, klidně, ale máš vymyšleno kde budou spát?" zeptal jsem se jí ještě.
„Nevím, asi bych z půdy vzala nějaké matrace" řekla.
„Dobře, budu s tím počítat" řekl jsem jí.
Poděkovala a zase odešla nahoru.
„Když sem přijdou její kamarádi, tak bychom to tady mohli trošku poklidit, ne?" navrhl Harry.
„Asi bychom mohli, no" souhlasil jsem sním.
Všichni jsme se tedy pustili do uklízení, až to tady bylo jako nové.
Byly tady tři prázdné láhve od alkoholu, dvě od rumu a jedna od vodky, takže jsme tady toho vypili celkem dost a to je osmnáct jen Harrymu a Liamovi.
Uslyšel jsem zvonek, takže Lottie už tady má ty její kamarády. Nikdy jsem její kamarády asi ani neviděl, moc si sem nikoho nevodí.
Už jim běžela otevřít a kluci šli ke mně do pokoje, říkali, že je asi ani moc nechtějí vidět.
Ještě jsem nám tam nahoru chtěl něco vzít, takže jsem byl stále dole a oni museli projít kolem mě.
Kouknul jsem se na ně a viděl jsem tři kluky a dvě holky. Všichni vypadali tak nějak v pohodě, ne jako nějaké smažky nebo tak.
Vzal jsem nějaké bonbony s brambůrkama a šel jsem nahoru.
„Vy dva byste se měli najíst i něčeho jiného než je tohle" řekl Liam.
„No jo, prosímtě" odbyli jsme ho.
---
Je teď asi sedm hodina my jsme se i s Lottie domluvili, že si zase objednáme pizzu.
Protože nás tady je deset, tak jich budeme objednávat deset.
Naštěstí chtějí salámovou a nebo sýrovou jako my, takže jo to v pohodě a nebudeme do telefonu diktovat deset různých pizz.
Niall to objednal a potom jsme jen čekali, kdy to všechno přijde.
Když to přišlo a otevřeli jsme dveře, celkem koukali, kdo si objednal.
Převzali jsme si to, zaplatili celkem dost hodně peěz a přinesli jsme to do obýváku na stolek. Všichni jsme se tady sešli a každý si vzal svou pizzu.
Všichni jsme si to vzali do pokojů a tam jsme to začali jíst. Bylo to dobré, ale to pizza vždy.
ČTEŠ
I loved you first - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis a Harry jsou pár, ale potom se mezi ně přimotá jedna holka, která jim vztah zkomplikuje.