„Můžu" řekl jsem Harrymu, když jsem zase zpět doběhl nahoru.
„tak si sbal a přijď, budu na tebe čekat" řekl, mrkl na mě a zavřel si okno.
Také jsem ho zavřel a nemohl jsem se přestat culit jako nějaká nadržená puberťačka, ale já to vlastně jsem, když si to tak vezmu.
Rychle jsem si sbalil, rozloučil jsem se s mamkou a šel jsem k Harryho domu.
Zaťukal jsem a on mi hned otevřel.
Padl jsem mu do náruče a políbil ho.
„Pojď za mnou, ukážu ti, kam si dáš věci" řekl mi.
Dovedl mě do jeho ložnice, odkud si spolu vždy povídáme. Dal jsem si tam na takové křesílko batoh a šli jsme zase dolů, do obýváku.
Harry si sedl normálně, ale já jsem se usadil na jeho klíně.
Zapnul v televizi njaký film, ale já jsem většinu času spíše studoval Harryho.
Stále jsem se na něj nevynadíval a to na něj koukam skoro pořád. Je tak neskutečně krásný.
Po filmu jsme se rozhodli, že si půjdeme dát sprchu.
Vzal jsem si ze svého batohu tedy čisté věci a šel jsem za Harrym do koueplny. Ten už tam byl jen v boxerkách.
Nakonec si vysvlékl i ty a já jsem se také vysvlékl.
Vlezli jsme si do sprchového koutu a Harry nastavil příjemně teplou vodu.
Chvilku jsme na sebe tu vodu jen nechali téct.
„Umyju tě" řekl mi Harry. Jen jsem přkývnul.
Vzal do ruky sprchový gel a jako první mi ho začal roztírat na zádech.
abych řekl pravud, toršku jsem se před Harrym nahý styděl, ale už mě tak viděl, takže jsem nebyl tak moc nervozní. Poprvé jsem se skoro klepal.
Umyl mě a potom jsem ho chtěl umýt já. Abych řekl pravdu, trvalo mi to bůh ví jak dlouho, ale nějak jsem ho umyl.
Byli jsme tam dost hodně dlouho, půl hodinu určitě.
Nakonec jsme vylezli a šli jsme si lehnout do jeho postele. Nedošel jsem tam ale po svých. Když jsem si ze země sbíral věci, tak mě Harry plácnul po zadku a potom si mě vzal do náruče. Donesl mě tak tedy do jeho postele, položil mě tam a políbil mě.
Ještě odešel dolů, prý jde pro něco dobrého.
Po chvilce přišel se zmrzlinou v ruce. Byla jahodová, tu já rád.
Podal mi jednu lžičku a otevřel ji. Hned jsem se do toho pustil.
---
Večer jsme si ještě dali těstoviny, které Harry prý vařil hned co přišel z práce.
Byly to nějaké těstoviny se smetanou a kukuřicí. Bylo to moc dobré. Nakonec jsme šli zase do jeho potele a v objetí jsme usnuli.
ČTEŠ
I loved you first - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis a Harry jsou pár, ale potom se mezi ně přimotá jedna holka, která jim vztah zkomplikuje.