Kluci u mě byli celkem slouho. Koukali jsme se potom ještě na nějaké seriály, nebo filmy. Oni spolu vypadají tak hezky, šťastně, jako my s Harrym ještě nedávno.
Šel jsem potom jen do sprchy a hned potom spát.
---
Od rána jsem měl špatnou náladu. jen co jsem ráno přišel dolů, na mamku jsem nechtěně začal křičet a vyčítal jsem jí každou blbost. Na sestry jsem taky křičel, prostě jen tak, bezdůvodně. Nevím, proč se tak chovám, ale jsem si jistý, že bych s tím co nejrychleji měl přestat.
Hned co mi tohle všechno došlo, všem jsem se šel omluvit. Nikdo to asi nechápe, ale to ani já sám to nechápu. Prostě jsem jen tak z ničeho nic na všechny začal křičet Kvůli maličkostem.
Radši jsem zbytek dne zůstal jen v posteli a byl na notebooku nebo telefonu, tak to bude asi bezpečnější, než abych na všechny jen nadával bez toho, aniž by něco někdo udělal.
Harryho pohled
Je mi jasné, že rozejít se s Louim byla chyba. Jsem ale celkem naivní a doufám, že s Taylor nám to vyjde a já se do ní třeba i zamiluju více, než jsem kdy byl zamilovaný do Louiho.
Teď zatím jsem na tom ale tak, že mi chybí Lou. Jeho krásné tělo, jeho milost, prostě on celý.
Nejradši bych vedle sebe místo Taylor měl právě jeho, ale u něj jsem si to teď asi hezky zkazil.
Možná teď ale s holkou budu šťastnější, moje mamka bude taky šťastnější než kdybych chodil s klukem, ale jediný kdo nebude šťastný, budu asi já.
Od té doby co se odstěhoval zase zpět do jeho rodinného domu, tak má stále zatažené závěsy, takže mu ani nevidím do pokoje a a ni nevím, jestli tam stále je.
Ještě s Taylor oficiálně nejsem, ale asi to brzy přijde. Dneska tady u mě poprvé přespala a ano, bylo to hned tu noc, kdy jsem ráno Louiho vyhodil. Nevím, jak se mám cítit. Hlavně mě teď tíží to, že nevím jak se cítí on, Kdyby alespoň Niall nebo Liam mi něco řekli, ale ti jsou na mě teď naštvaní, protože jsem se s Louim kvůli Taylor rozešel, ale snaží se to že jsou naštvaní popírat.
„Dobré ráno," řekla Taylor vedle mě.
„Dobré," odpověděl jsem ji přesně tak, jak jsem se ráno zdravil s Louim.
„Jak ses vyspal, po dlouhé době s někým jiným než s tím děckem," zasmála se.
„Jo, šlo to," nuceně jsem se na ní usmál.
Sakra, do čeho jsem se to namučil. absolutně se mi nelíbí, jak si o Louim myslí, že je to nějaké malé děcko.
Pomalu si začínám uvědomovat, že rozchod s ním byla jedna z nějvětších chyb v mém životě.
Moje mamka ale možná bude šťastnější, protože si vždy přála, abych měl nějakou krásnou slečnu, se kterou si založím velkou rodinu.
Teď jestli se to kluci -Liam a Niall- dozví od Louiho, tak z toho vyjdu já jako ta krysa, která toho druhého zradila, takže so to pokusím nějak vymyslet.
Kluci si ho hodně oblíbili, takže to bude asi trošku těžší, ale snad se mi to nějak povede.
Louiho pohled
Celý včerejšek jsem probrečel, potom jsem šel do sprchy a hned potom jsem se vydal do říše snů. Dnes jsem se probudil s celým oteklým obličejem a rudýma očima. Mohl bych dnes napsat klukům, jestli nechtějí přijít.
Napsal jsem jim a oni skoro hned odepsali, že tady za chvilku budou.
ČTEŠ
I loved you first - Larry Stylinson CZ
أدب الهواةLouis a Harry jsou pár, ale potom se mezi ně přimotá jedna holka, která jim vztah zkomplikuje.