O rok později
Už uběhl celý rok od toho co jsem se přestěhoval k Harrymu. baych řekl pravdu, stále harryho miluji tak, jako jsem ho miloval před tím rokem.
Nic se na něm nazměnilo, jen si mě více hlídá, ale ně tak, že bych mu musel hlásit každý svůj krok, ale spíše tak, že když někde jsme, tak je háklivý na to, když se na mě někdo kouká, nebo na mě sahá. Nevadí mi to, je to roztomilé a je to pro mě znamení, že mě snad stále miluje.
Se svojí rodinou se vídám celkem často, ale Harryho rodinu jsem ještě nikdy neviděl. nevím, jestli jsm rád, nebo ne. Asi jsem moc stydlivý na to, abych se představoval jeho rodině, ale zase někdy bych je asi poznat chtěl.
Máme dnes v plánu jít na jednu párt, kterou pořádá Liam. Ten je stále s Niallem a jsou spolu asi nejspíše taky šťastní. Jsou na nich vidět ty zamilované pohledy.
Protože máme být za hodinu tam, tak jsem se začal pomalu připravovat.
Došel jsem do koupelny, kde si Harry zrovna upravoval vlasy.
„Hazza, vypadáš krásně, nemusíš před tím zrcadlem trávit tolik času" řekl jsem mu a zezadu ho objal kolem pasu.
„to samé bych mohl já říct tobě, tak skřítku můj" řekl a otočil se ke mně.
Vyhoupl si mě do náruče, chytil mě za zadek a přilepil se na moje rty. Samozřejmě, že jsem hned začal spoluprcovat.
Bohužel, nebylo ale tolik času, takže jsme se museli odtáhnout a připravovat se. Také jsem si upravil vlasy, za dnešek už po druhé jsem si vyčistil zuby a potom jsem se přesunul k šatníku, kde jsem se začal oblékat.
Vzal jsem si na sebe volnější džíny a obyčejnou černou mikinu. Nijak jsem se s tím nepatlal, k čemu taky, když jdeme jen na párty a stejně budu později vypadat jako pytel brambor.
harry mi nedávnou koupil takovou krásnou kostkovalou červenou sukni s vysokým pasem a když jsem do skříně koukal, tak mi sice padla do oka, ale myslím si, že není úplně dobré si jí tam brát. Přeci jen asi budu ěco pít a stačí mi dost málo k tomu, aby mi bylo celkem jedno co se děje.
Když nastal čas, pomalu jsme se s Harrym vydali na cestu.
K domu kde bylí kluci to od nás není tak daleko, takže jsme tam pěšky asi tak za pět minut byli.
Vešli jsme dovnitř a zatím tady nikdo moc nebyl.
„Ahoj" přišel k nám Niall s Liamem.
Také jsme je pozdravili a nějak jsme se dali do řeči, takže jsme ani moc nevnímali, že už se sem zčali pomalu scházet lidi a začínalo se to tady plnit. Moc lídí jsem tady ani neznal, ale možná tady alespoň najdu ještě ěnkoho jiného než jsou kluci a Harry, i když i oni mi bohatě stačí.
Skoro celou dou jsem tam byl s harrym a potom jsme si odešli do kuchyně také nšco nalít.
Harry mi tam něco do kelímku namíchal a podal mi to. Hned jsem to ochutnal a abych pravdu řekl, bylo to opravdu dobré i přes tu hořkost, kterou jsem cítil.
ČTEŠ
I loved you first - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis a Harry jsou pár, ale potom se mezi ně přimotá jedna holka, která jim vztah zkomplikuje.