Harry měl v ruce taky nějaký drink a nějak jsme se spolu o něčem bavili.
Když jsme se ale na chvilku přestali o něčem bavit, k Harrymu přišla nějaká blonďatá holka.
Byla vysoká, skoro stejně vysoká jako Harry, takže já jsem oproti ní byl jako křítek, měla dlouhé nohy které jí koukaly z pod šatů, které jí obepínaly celou postavu. Kdybych byl na holky, asi by se mi moc líbila a zkusil bych na ní něco.
Harry se k ní otočil, takže byl ke mně zády, a dali se spolu nějak do řeči. Trošku jsem se urazil, že se se mnou jen tak přestane bavit, otočí se ke mně zády a jako bych tu nebyl se baví s nějakou blonckou.
Už mě tam nebavilo jen tak stát a koukat na Harryho záda, tak jsem odešl. Ti dvá si toho asi ani nevšimli a dál byli zapáleni do své konverzace.
Sedl jsem si na sedačku a s kelímkem v ruce přemýšlel.
Přece se na něj nemůžu zlobit, jen se baví s někým, kdo nejsem já. Nemůže být stále jen se mnou.
Přišel ke mně nějaký chlap, kterého jsem ani omylem neznal.
„Co ty tady děláš tak sám, kotě?" zeptal se.
„Sedím," odpověděl jsem jednoduše.
„A nechceš jít někam jinam?" řekl a přisedl si blíž ke mně.
„Nechci," odsekl jsem.
„Ale notak, nečerti se tak," řekl a položil jeho ruku na moje stehno.
Pokusil jsem se jeho rku sundat, ale moc mi to nešlo, protoe ji tam měl moc pevně.
Protože se ke mně začal přibližovat ještě více, tak jsem se nějakým záhadným způsobem dostal od toho slizáka a běžel jsem rychle tam, kde byl harry naposledy i s tou holkou.
Hned jak jsem ho zahlédl, rozběhl jsem se k němu a padl jsem mu do náruče, kde jsem se naplno rozbrečel, ale snažil jsem se zadržovat slzy.
„Co se stalo?" zeptal se a snažil se mě odlepit od něj.
Nechtěl jsem od něj, takže jsem se držel jako klíště a brečel mu do jeho mikiny.
„Louisi, nech mě být," řekl dost ošklivým hlasem.
Fajn, asi už mě nemiluje tak moc, jak jsem si myslel. Možná jsem mu ale asi hned měl povědět, co se stalo a on by takový nebyl.
Nic jsem neřekl, jen jsem ho podle jeho přání nechal být.
Protože jsem se bál, že zase potkám toho slizouna, nebo nějakého jiného týpka co mě bude takto osahávat, tak jsem běžel.
Vyběhl jsem ven z toho domu a běžel jsem celou cestu až k Harryho domu.
Přemýšlel jsem, jestli mám jít spát k rodičům, nebo mám být u Harryho. Nakonec jsem vybarl možnost dva, takže být u Harryho. Jestli potom ale přijde a nebude mě tady chtít, tak samozřejmě odejdu, protože to je stále jeho barák.
jen co nejrychleji jsem se osprchoval a vlezl jsem si do postele, kde jsem do pár minut usnul a spal jsem celou noc jako miminko.
ČTEŠ
I loved you first - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis a Harry jsou pár, ale potom se mezi ně přimotá jedna holka, která jim vztah zkomplikuje.