9

114 8 0
                                    

Probudil jsem se v Harryho objetí. Hned to mi zlepšilo ráno. 

Harry se taky probudil a hned po tom jsme se museli jít připravovat. 

Nesnídáme ani jeden, takže o to to bylo rychlejší. 

Ještě že jsem ten budík nastavil asi o deset minut dříve než normálně, protože s tím jak jsme se na každém rohu mazlili a líbali, tak bychom to normálně nestihli. 

Už připraveni jsme vyšli z domu, ale zase jsme se nechytili ani za ruce, kdyby náhodou. 

Je ale jsné, že když na nás nebyl dohled, tak jsme se chytili. 

Došli jsme až k Liamovi a Niallovi, kde se naše cesty s Harrym zase rozpojovaly. 

Ve škole jsem to nějak přežil a když jsem z ní vyšel, Harry tam na mě čekal.

Hned jsem ho obejmul, ale před školou je to taky celkem riskantní. 

Došli jsme zase zpět k Harrymu a dali jsme si společně nějaký oběd, co Harry uvařil. Umí vařit vážně skvěle. 

Došel jsem zase nahoru, protože Harry dole prý ještě dá nádobí do myčky a potom přijde za mnou.

Měl jsem nahoře telefon, na který m přišla zpráva od mamky.

Mamka: V 17:00 buď doma.

Co se děje? Nikdy mi takhle neřekla kdy mám být doma nebo tak, ani se mě nikdy neptala kdy budu doma. Udělal jsem něco špatně?

„Co se děje, zlato?" zeptal se Harry když už přišel nahoru. 

„Mamka mi snad poprvé v životě napsala přesný čas toho, kdy mám být doma" řekl jsem.

„Bojím se, že jsem udělal něco špatně, ale spíš mě ještě víc děsí to, že vlastně ani nevím co jsem udělal" 

„Oh, to bude dobré lásko. Kdyža tady jsem pro tebe a můžeš mi říct cokoliv, to snad ale víš" řekl a políbil mě. 

Jen jsme leželi na jeho posteli a Harry později pustil nějalý film. 

 ---

„Sakra, už budu muset jít" řekl jsem, když hodiny ukazovali za deset minut pět.

Hned jsem si sbalil a ještě jsem se rozloučil s Harrym. Zítra se sice uvidíme, ale už u něj bohužel nejspíše nemůžu spát. 

Pomalu jsem vešel do baráku a hned jsem si šel odnést věci do pokoje.

Potom jsem se vdal dolů, kde by měla být mamka. 

„Ahoj" pozdravil jsem ji, když jsem ji viděl v kuchyni, jak nejspíše připravuje večeři. 

„Oh, už jsi doma, ahoj, budu s tebou muset mluvit" řekla.

„Chceš teď nějak pomoct?" zeptal jsem se jí.

„Jo, to bys byl hodný, můžeš dát vařit vodu a potom tam dát špagety" řekla a dál pracovala na tom co dělala. Vlastně ani nevím co ona dělá.

Asi po pěti minutách všechno pokožila a otočila se na mě.

„Lou, teď od tebe chci slyšet pravdu" řekla a já nechápavě povytáhnul obočí.

„Když jsem Lottie řekla, ať se jde k tobě podívat jestli tam nemáš nějaké nádobí, prý vás s Harrym viděla, jak se na jeho posteli líbáte, je to pravda?" zeptala se. Sakra, je to všechno v háji.

Jen jsem opatrně kývl hlavou na naznačení souhlasu. 

„Chodíš s ním? Jsi vážně gay?" 

„J-já nevím mami, ano, chodím s ním, ale nevím jestli jsem přímo gay, ale jeho miluju a jsem s ním šťastný" řekl jsem jí.

„Jsem ráda, že jsi šťastný, ale byla bych mnohem radši, kdyby sis našel nějakou slečnu, než kluka. Těšila jsem se na nějaká vnoučátka" řekla mi.

„Ne, mami. Já Harrho vážně miluju a budu s Harrym" řekl jsem jí.

„Dobře, respektuju to, ale znáš můj názor. Markovi to potom taky řeknu" řekla mi.

Jen jsem kývnul a šel jsem k době do pokoje. Harrymu to zítra řeknu, ale klukům o tomhle říkat nebudu.

Šel jsem do sprchy a potom jsem šel spát.

I loved you first - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat