O MEKTUP

334 12 0
                                    

ARKADAŞLAR YAZMAYA DAHA BUGÜN BAŞLADIM VE SIMDIDEN BIR ÇOK KISIYE ULASDIK . BEN HIKAYEYI SIZIN YORUMLARINIZA GÖRE YONLENDIRMEK ISTİYORUM . LUTFEN KITABI BEGENEN YADA BEGENMEYEN DUSUNCELERINI YAZARSA BIZIM ICIN DAHA IYI OLACAKTIR .

-
Ve o mektup . O lanet olasıca mektup. Evet açtım o mektubu . Içinde yazanları okumak istemiyorum çünkü çok korkuyorum o mektuptan . Bana babamdan kalan son vasiyet . Yavaş yavaş kırışık kağıdı düzelttim ve okumaya başladım.

" Sevgili Asenam canım kızım eğer bu mektubu okuyorsan benim ölmüş olmam ve senin benim yanımda olman gerekli. Seni şu ana kadar hiç yanımdan ayırmadım. Sen bana annenden kalan son emanettin. Şuan benim yanımdasın çünkü sen elimi tutmadan uyuyamazsın . "

Gözlerimden yaşlar akarken okumaya devam etmek zorunda olduğumu biliyordum ve okumaya devam ettim .

" Senin hayatındaki kararlara karışmadım bugüne kadar. Kararlarına hep saygı duydum . Sen güçlü ve zeki bir kızsın . Bir çok kez üzüldün, bir çok kez kaybettin ama hiç bir zaman vazgeçmedin . Ben senin hayatındaki her anı izledim . Gülerken de yanındaydım, ağlarken de yanındaydım ve şuan yine yanındayım. O deniz mavisi güzel gözlerinden akan göz damlaları yavaş yavaş kağıdı yıprattığını biliyorum"

Babamın dediği gibi yalnızlık göz yaşlarım kağıda damlıyordu ve ben korkuyla okumaya devam ediyordum .

" Asenam hayatım boyunca sana hiç karışmadım çünkü kendi yolunu çizmeliydin . Bugüne kadar senden hiçbir şey istemedim . Ama şuan istiyorum kızım güçlü ol ve asla pes etme, sabretmeyi bil . Yanlış kişilerle doğruyu yaşamaktansa, doğru kişilerle yalnız yaşa. Şuan kendini yalnız hissedebilirsin ama ben senin her an kalbinde olacağım . "

Gözlerimden o kadar yaş akmıştı ki artık bazı yazıları okuyamaz olmuştum . Ama ağlamaya devam ederek yeniden okumaya devam ettim .

" Sana hayatım boyunca diyemediğim o kadar çok söz vardıki o diyemdiğim bütün sözler şuan birer birer kağıda göz yaşı olarak damlıyor . Kızım hayatımda affedemediğim tek insan ' babaannen' biliyorum sen onu ölmüş sanıyorsun ve bana da çok kızabilirsin . Kızmakta da haklısın . Kendini yalnız sandığın bu dünyada senden daha yalnız bir babaannen var . Onun yanına git . Evdeki sakladığın kutunu aç ve içindeki adresi bul kızım. Asenam bu sana olan son sözlerim ' Yalnız kalmaktan korktuğun anda yalnız kalmaktan korkmayacağın insanlarla tanış'
Şimdi sımsıkı sardığın elimi bırak ve yeni bir umutla yeni bir hayata başla .

Son BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin