12/03/2004 (yaklaşık üç ay sonra)
Gece uyku tutmayıp da yatağımdan kalktığımda saat birdi. Annem ve babam uyuyordu, Osamu ise uyanıktı. Gizlice video oyunu oynuyordu örtüsünün altında. Ona aldırış etmeden kitaplığımdan üzerinde van gogh'un portresi olan spiralli defterimi ve birkaç tane kalemimi alıp salona indim. Işıkları açıp büyük yemek masasına oturdum.
Artık bunu yapmam gerekiyordu çünkü ne kadar zaman geçerse geçsin pot kırmaya devam ediyordum. Not alırsam her şey daha iyi olacak gibiydi.
Kiyoomi'nin sevmediği şeyler
-pis sözcüğü ve bu sözcüğe çağrışım yapabilecek şeyler. örn: saç teli, toz, duman, kullanılmış peçete...
-temas, ne zaman sarılabileceğimizi merak ediyorum.
-maskesini çıkartmak, daha sık çıkartması hoşuma giderdi.
-futbol oynadıktan sonra ellerimi yıkamadan veya üzerimi değişmeden sıramıza oturmam
-ellerindeki yaralardan bahsetmem, onları görmekten nefret ediyorum.
-ailesiyle ilgili sorular sormam, asla cevap vermiyor. hatta bazen yanımdan kalkıp gidiyor.
-terlemek, yanında beş farklı yedek üniforma üstü taşıyor. ben çok terlediğimde ödünç almama izin veriyor ve ertesi gün yıkayıp ona götürüyorum ama yumuşatıcımızı beğenmiyor.
-hapşurmak, öksürmek, esnemek...
-eşyalarının ellenmesi, maalesef eşyalarına dokunduğumda bana da kızıyor. yine de artık silgisini kullanmama izin veriyor. daha doğrusu her seferinde yarıya bölüyor ve benim yüzümden silgisi küçücük kaldı.
Aklıma başka bir şey gelmeyince kağıdı ters çevirdim. Duvar saatine baktığımda şimdiden yarım saat geçmiş olmasına şaşırmıştım ve uykum gelivermişti. Bu yüzden hızla işime koyuldum, ertelersem asla yapmazdım ve bu önemliydi işte.
Kiyoomi'nin sevdiği şeyler
-Çantamda dezenfektan taşımam, böylece yanımda daha rahat hissediyor.
-Bahçedeki banklarda oturmak, yemeği hava yağmurlu olsa da bahçede yeriz. maskesini kapalı alanlarda çıkarmaktan nefret eder.
-Resim atölyesinde vakit geçirmek, nedenini hala anlayabilmiş değilim.
-Matematik derslerinde isim-şehir oynamak.
-Üzerinde fırça ve tuval motifleri olan anahtarlığım, şahsen onu ben de çok seviyorum ama doğum gününde ona hediye edeceğim.
-Köriye bayılıyor ama baharatlı olması gerek, anneminkini pek beğenmedi.
-Her gün yıkanmak, onun için çok önemli. onun yüzünden her akşam duş alıyorum normalde üşenirim. annem çok şaşırıyor.
"Yeter, uykum geldi." dedim esneyerek. Son olarak yazdıklarımın başına tarih atıp odamın yolunu tuttum.
--
soyledim mi hatirlayamadim 13 yasindalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🅞︎🅚︎🅑︎ ✄ sᴀᴋᴜᴀᴛsᴜ
FanfictionSon derece sıradan bir hayatı olan Atsumu temizlik hastası bir çocukla tanışıyor.