ဒီအပိုင်းကတော့ story မှာထုတ်မပြခဲ့တဲ့ အကြောင်းအရာလေးတွေကို ဖတ်ရမှာပါ
ဖတ်ရှု့ပေးပါဦးနော်...🌸_____________________________________
"ဒေါက်တာပတ် ဟာယူဂျင်းတို့မသိအောင်မြို့ကိုတက်ခဲ့ပီး သူ့နှလုံးနဲ့ယူဂျင်းကိုက်ညီမှုရှိ၊မရှိ လျိုဝှက်စစ်ဆေးခဲ့ပြီး ကိုက်ညီမှုရှိတာကြောင့် အစာထိုးဖို့စီစဉ်ခဲ့တယ်"
"ဒေါက်တာပတ်ရဲ့နှလုံးအစားထိုးဖို့ပေးမဲ့ကိစ္စကို ဒုံဟွန်း ကမသိခဲ့ပါဘူး အလှူရှင်တွေ့ပီလို့ဘဲလို့ပြောခဲ့တာပါ"
"ဒေါက်တာပတ်ဟာ ယူဂျင်းရဲ့ခွဲစိတ်မှုကိုတခြားဆရာဝန်ကိုခွဲစိတ်စေခဲ့ပါတယ်"
"ဒေါက်တာပတ် ဟာခွဲစိတ်ပေးမဲ့ဆရာဝန်ကိုယူဂျင်းရဲ့နှလုံးသားကို သူ့ရင်ဘတ်ထဲကိုပြန်ထည့်ပေးဖို့တောင်းဆိုခဲ့တယ် ဒါဟာ *ငယ့်ကို ကိုကို့ရင်ခွင်ထဲမှာတစ်သက်လုံးဖွက်ထားမှာ*ဆိုတဲ့ကတိကိုတည်သွားတာပါ ရူးကြောင်ကြောင်တောင်းဆိုမှုဆိုပေမဲ့ သူတောင်းဆိုတဲ့အတိုင်း ဆရာဝန်ကထည့်ပေးခဲ့ပါတယ်" (ဒီအချက်ကိုတော့ ယူဂျင်းသိမသွားပါဘူး)
"ဒေါက်တာပတ် ဟာ ယူဂျင်းနဲ့လက်ထပ်ပြီးရင်ဆိုးလ်မှာဘဲနေချင်ခဲ့တာပါ"
🌸ဒါကတော့ ဒေါက်တာပတ်ရဲ့unseen cutလေးတွေပေါ့..
🌸ယူဂျင်းအနေနဲ့ကတော့unseenမရှိပေမဲ့သူမနောက်ဆုံးထားခဲ့တဲ့ သေတမ်းစာရွက်လေးထဲမှာတော့
~ယူဂျင်း ကိုကို့နောက်ကိုလိုက်သွားပါပီ ကျွန်မတို့မရှိတော့တဲ့အခါ ကျွန်မတို့နှစ်ေယာက်ပိုင်ဆိုင်မှုအားလုံးကို ဝူဘင်းလေးရဲ့ကျောင်းစရိတ်အဖြစ်ထောက်ပံ့ပေးလိုက်ပါ..
ရွာကိုလည်းအရင်ကထက်ပိုပြီးဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်အောင်ဆောင်ရွက်ပေးဖို့တောင်းဆိုခဲ့ပါရစေ.....~
"ဆိုဟီးနဲ့ကျောင်းဆရာလေးအကြောင်းသူကြီးတို့လဲသိသွားပြီး ယူဂျင်းတို့ဆုံးပီးတစ်နှစ်အကြာမှာလက်ထပ်သွားကြတယ်"
"အွန်းဘီး နဲ့ ဒုံဟွန်းဟာနယ်မှာတာဝန်ကျရင်းချစ်သူတွေဖြစ်သွားကြတယ်"
"ဝူဘင်း လေးဟာလည်းယူဂျင်းရဲ့တောင်းဆိုမှုအတိုင်း မြို့မှာကျောင်းသွားတက်နိုင်ခဲ့တယ်"
"ဒေါက်တာပတ်နဲ့ဆရာမလေးယူဂျင်း တို့ရဲ့အချစ်ဇာတ်လမ်းလေးဟာတစ်ရွာလုံးရဲ့နှလုံးသားထဲမှာစွဲမြဲသွားခဲ့ပီး ချစ်သူရည်စားတိုင်းရဲ့စံနမူနာဖြစ်လာခဲ့တယ်"
_____________The End______________
🌸Dr.Park🌸လေးတကယ်ပြီးသွားပါပီနော်
အစကနေအဆုံးအထိ Vote ⭐ and Feedback ✍️ပေးခဲ့တဲ့တစ်ယောက်ချင်းဆီတိုင်းကိုေရာ Reading Listထဲထည့်ေပးခဲ့တဲ့တစ်ေယာက်ချင်းဆီတိုင်းကိုေရာကျေးဇူးများကြီးတင်ပါတယ်Storyလေးနဲ့ပတ်သတ်ပြီးခံစားခဲ့ရတာလေးတွေကိုFeedbackတစ်ကြောင်းလောက်ချန်ခဲ့ပေးပါနော်🥺
နောက်ထပ်Storyအသစ်တွေမှာလဲပြန်တွေ့ကြမယ်နော်👋
စာဖတ်သူတစ်ယောက်ချင်းဆီတိုင်းကို
ကျေးဇူတင်လျက်
@TigerLily507
YOU ARE READING
🌸Dr.Park🌸(Completed✅)
Fanfictionချယ်ရီတွေကို ထားရစ်ခဲ့တဲ့ဒေါက်တာ~~ Story Starting Date_23.8. 2021 Story End Date_26.8.2021