"kim yun'u hiç tanımadığımı fark ettiğim o an."
Yang Jeongin'in Gözünden ;
"Yoon çoktan uyudu anne." dudaklarımdan yorgun bir nefes vererek kendimi çalışma masamın sandalyesine attım. Kafamı geriye atıp tavanla bakışmaya başladığımda karşı taraftan birkaç hışırtı sesi gelmişti. "Siz hala yolda mısınız?" dedim şaşırarak. Çoktan varmış olmaları lazımdı. "Evet. Trafik çok yoğun hayatım. Bu gidişle dönüşümüz de gecikebilir. Yoon ile ilgilenebilecek misin?" O görmese bile kafa salladım. "Elbette anne. Siz dert etmeyin. Şimdi kapatıyorum, ödev yapmam gerek." Oturduğum yerde doğrulup masaya yaklaştım.
"Tamam kendine ve Yoon'a dikkat et. Bir şey olursa mutlaka teyzeni ara." Annem nihayetinde öğütlerini bitirdiğinde veda edip telefonu kapattım. Göz ucuyla saate baktığımda henüz erken olduğunu fark ettim.
21.02
Jisung'un partisi yeni başlamış olmalıydı. Bu gece okulun yarısı orada olacaktı. Tanıdık yüz aniden beynimde belirdiğinde elim istemsizce yanağıma ulaştı.
Kim Yun. Bir deli. Yine aklıma gelmişti. Yine sesi ve yüzü beynimi işgal etmişti. Beni tutup herkesin içinde öptüğü an tekrar zihnimde canlandığında aynada kendim ile göz göze geldim. Sırıtıyor muydum ben? Hızla elimi yanağımdan çekip kendime tokat attım. "Saçmalama Yang Jeongin, saçmalama oğlum! "Derin bir of çekerek ellerim ile yüzümü sıvazladım. Ödevlerim vardı. Bir sürü ödevim vardı! Onları bitirmeli ve vakitlice uyumalıydım. Olması gereken buydu. Derin bir nefes alıp test kitabımı önüme çektim. Elime bir kalem alıp odaklanmaya çalıştım. Birinci soruyu içimden birkaç kere tekrar etsem de tek kelimesi bile aklıma girmemişti. Kaşlarıma çatarak kafamı iki yana silkeledim. Nefret ediyorum senden Yun. Ödevlerimi yapmamı engelliyorsun.
İç çekerek geriye yaslandım. Gözlerimi kapattığım anda aklıma o geliyordu. O yüzden bir an önce bir şey yapmalıydım. Etrafta çaresizce gözlerimi gezdirirken yatağımın üzerindeki kulaklığım gözüme ilişti. Sandalyemde geriye gidip hızlıca kulaklığımı kulağıma geçirip odaklanmamı kolaylaştırması için klasik müzik açtım. Evet böyle daha iyi.
✨
Gerinerek esnedim. Tüm yapmam gerekeni bitirmiştim. Kulağımdaki kulaklığı çıkarıp bir kenara attım. Seri bir şekilde masamın üzerini toparlayarak ayaklandım. Gözlerim telefonumu aradı. Nihayetinde yatağın üzerinde olduğunu görünce uzanıp elime aldım. Ama alır almaz bildirim panelindeki gelen mesajları görünce isyemsizce kaşlarım çatıldı.
Kim Yun kişisinden 7 Cevapsız Arama ve 6 Yeni Mesaj.
Jisung kişisinden 3 Cevapsız Arama 2 Yeni Mesaj.
Seungmin kişisinden 4 Cevapsız Arama ve 3 Yeni Mesaj.
Kendimi yatağa atıp mesaj kutusuna girdim seri bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
müdürün oğlu | I.N ff ✔
Fanficyunnkim pist yakisikli kim yun, yunseol lisesi'nin popüler kraliçesiydi. müdürün oğlu yang jeongin'den yardım istediğinde işler istediği gibi gitmedi. yang jeongin x girl tüm hakları bana aittir !