פורולוג

416 27 2
                                    

מגיל קטן חלמתי על זוגיות כזאת כמו בסרטים, הבחורה הטובה והתמימה שמתאהבת באביר על הסוס הלבן, שובר הלבבות הנצחי שמעביר אותה גיהנום ואז מתאהב בה ולא משחרר ממנה בקלות.

בדיחה טובה. לא בסיפור שלי.

״כדור הארץ לנאור אמסלם השנייה״ דני מעירה אותי מהמחשבות שלי.

אז היי כפי שהבנתם קוראים לי נאור אמסלם, אני בת 27, רווקה ושפית במסעדה מוצלחת בתל אביב. שבמקרה שייכת להורים שלי.

דני היא החברה הכי טובה שלי, הדבר הכי קרוב לאחות שיש לי, אנחנו מכירות מגיל 18, מהטירונות ועד השירות סדיר בצריפין.

אין לי אחיות וגם יחסית לבית מרוקאי אין לי המון אחים, רק שני אחים, עמית אחי הגדול ויהונתן אחי הקטן.

אח מגונן וחייל קטן. כל מה שחלמתי.
סתם אני צוחקת, יש לי את האחים הכי מדהימים בעולם, עמית בן 28, נשוי לאהבת חייו מגיל 18. שהיא דני.

ויהונתן בן 21, הוא הגבר הקטן שלי, המאהב הפרטי שלי. אנחנו החברים הכי טובים בעולם ורק חיכינו שיהונתן יחגוג 18 ויבלה איתנו.

דני ועמית באותו הראש בדיוק כמוני, לחיות את הרגע, לחוות כמה שיותר אז תמיד מצאתי את עצמי משתכרת עם אחים שלי והחברה הכי טובה שלי באיזה מועדון.

אבל תכף דני תרצה ילדים, ועמית כבר צמא לזה.
ואני אשאר עם יהונתן שהתגייס לקרבי אחרי שסיים יג-יד.

זוגיות לא רציתי, היו לי שתי מערכות יחסים, חמש שנים ושלוש שנים, הן היו יותר ממדהימות אבל אני לא יכולתי להישאר. רציתי לחוות ולהכיר.

אני רווקה כבר שנתיים, למרות שיש לי אמא שהיא חצי מרוקאית וחצי ארגנטינאית ולחוצה מלאה, אז היא משתדלת לשדך לי כמה שיותר מוזרים.

ואבא שלי זה כבר סיפור אחר, הוא גם חושב שלא טוב שאני רווקה, אבל הוא גם כל הזמן אומר שאף אחד לא יהיה מסוגל להסתדר עם מישהי כמוני. ובצדק.

אני פלפלית, חסרת תקנה שמחפשת אקשן ובעיות, עם פתיל קצר מאוד והיפרקטיבית בקטע מחריד.

אנחנו תמיד צוחקים על זה שאני צריכה אשכנזי סופג, שיעשה אותי מלכה. אבל ברגע שאני אביא גבר אשכנזי לאבא המרוקאי שלי. וואו. לא כדאי.
׳פריזר׳ זה יהיה כינוי עדין לעומת הכינוי שהוא יקבל ומה שהוא יעבור עם המשפחה שלי.

ובדיוק דיברנו על אבא והוא מתקשר, ביום החופשי שלי.
אבא לא מתקשר אליי סתם אם זה לא קשור לעבודה, כשהוא מתעניין לשלומי הוא שולח הודעה או את אמא שלי.

״אני לא באה למסעדה גם אם ימות העולם״ אני פותחת את השיחה והוא צוחק.

 Food and everything in betweenWhere stories live. Discover now