פרק 13

185 17 2
                                    

שרון הייתה בשביל הכניסה עם בקבוק יין בידה ובגדי ריצה, ״אתם נראים ממש משפחה״

״שרון בלי דרמות מיותרות, כנסי הביתה״ ירין היה אדיש אליה.

״ברור שאני אעשה דרמות, זה הדבר שאני הכי טובה בו לא?״ היא צחקה.

״שרון תכף יגיעו לכאן צלמים כי שמעו שחזרנו לארץ, את לא רוצה כותרת בכתבה סתמית באינטרנט״ הוא לאט לאט מתחמם.

״אני אשאיר אתכם לבד״ פתחתי את הרכב והכנסתי בזהירות את מיקה פנימה.

״מתי תספרי לירין שמיקה הבת שלו?״ היא לגמה מהבקבוק והתנדנה שהתקדמה אליי.

״מתי שתספרי לירין שמיכאל הבן של רפאל״ אמרתי, לא הייתי בטוחה אם הוא יודע שגם ההריון הזה מרפאל.

״בגדת בי עם רפאל״ הוא צחק. הוא הסתובב במטרה להכניס את מיכאל הביתה ומרתה הגיעה בדיוק והוא הניח על ידיה את מיכאל ויצא בחזרה.

״בגדת בי קודם, איתה״ היא זרקה את הבקבוק יין שהתנפץ לרסיסים קטנים על החנייה.

״יש לך הוכחות או שאת סתם מסיקה מסקנות מפגרות?״ הוא כעס.

״אני רואה איך אתה מסתכל עליה!״ היא צרחה, ״בדיוק כמו שאת מסתכלת על רפאל, שרון תשחררי אותנו מכל הדרמה בשקל הזאת, כולנו יודעים שזה לא באמת מגרד לך בגוף, את עסוקה רק ברפאל, את חייבת לטפל בעצמך, הוא לא רוצה אותך, רק את הגוף שלך״

״אני לא יכולה, הוא האהבה הראשונה שלי״ היא התחילה לבכות לפתע, ״הוא אוהב אותי אבל הוא רוצה להנות עדיין וזה בסדר״

״שרון הוא בן 31!!״ הוא ניסה לפתוח לה את העיניים, והיא לא הקשיבה והמשיכה בשלה.

״גם אתה התנהלת בדיוק כמוהו, אז מספיק״ היא שילבה ידיים, אחותי איפה את חיה?
״מתי?״

״כשלקחתי אחריות על הילד שלו והתחתנתי איתך או כשנשארתי איתך בזמנו למרות החוזה שלנו כשנכנסת להריון ממנו?״ הוסיף בעודו מגלגל עיניים.

״שרון תכנסי הביתה, יש צלם בשיחים״ מלמלתי בשקט כשקלטתי את המצלמה מבצבצת מהשיחים.

״לא אכפת לי״ צרחה, ״בגדת בי איתה?״ שאלה.

״אם אני עונה על השאלה הזאת, את חותמת על המסמכים היום״ מלמל באכזבה.

״אין לי בעיה״ מלמלה. ״אז לא.״ הסתכלתי עליו בהלם, למה הוא משקר לה? גם ככה הכל נפתח מכוער אז שימשיך.

״היא חולקת על דעתך״ שרון צחקה, ״רק התנשקנו פעם אחת״
הוא שכח את הלילה ההוא, את הלילה שהוא רצה לעזוב אותה למעני.

 Food and everything in betweenWhere stories live. Discover now