פרק 4

162 14 2
                                    

״מה יש?״ שאלתי את ירין וליטפתי את פניו.

״אני התרגלתי אלייך ואת עוזבת מחר לשנה כשאני בדיוק מתחיל את העונה״ חיוך התלבש על פניי.

״ירין תהיה כנה איתי״ התיישבתי מולו, ״כן התחילו לי קצת רגשות אלייך וכן אני יודע שאני לא מכיר אותך מספיק בשביל לפתח אלייך משהו בכלל״

״אני לא חשבתי שאנחנו בכלל נהיה במצב הזה כל כך הרבה זמן, חשבתי שזה יהיה חד פעמי״ הוסיף.

״ואני גם יודע שאת לא מחפשת בן זוג ובכלל לא רוצה להתאהב״ חייכתי.

״ואת יכולה לחזור לשכב לידי, הציצי שלך קורץ לי ואנחנו בשיחה רצינית״ התחלתי לצחוק ועליתי מעליו.

״תטוס איתי״ נשקתי לשפתיו, ״אם היית רצינית״
״אני רצינית״ הסתכלתי לו בעיניים.

״אנחנו רגילים אחד לשנייה, ולא יזיק לי חבר מהבית במדינה זרה, במיוחד במדינה שמלאה באיטלקים ופסטות״ הוא צחק.

״את עדיין לא מחפשת קשר רציני, רק ריגושים, מתי תתבגרי ותחפשי את הדבר האמיתי?״ שאל ועטף את אגני בכפות ידיו.

״יש לי זמן, אני רוצה להנות ואתה מוזמן גם״ הושטתי את ידי לשידה ולקחתי את הפייסל שגילגלתי לנו מקודם.

קמתי ממנו ומהמיטה ויצאתי למרפסת שהייתה בחדר, ערומה מול הקור של פברואר.

״את בת 28 נאור, הגיע הזמן שתקחי את עצמך בידיים״ הוא ממשיך, ״השיחה הזאת משעממת אותי ירין״

הוא הרים את ידיו כחף מפשע ונכנס בחזרה לחדר, לקחתי כמה משיכות מהפייסל והנחתי אותו במאפרה ונכנסתי פנימה, עם כמה שרציתי להמשיך לעשן, ירין שונא את הריח בחדר.

הרמתי את ההלבשה תחתונה והתלבשתי בג׳ינס הגבוה שלי, נשארת עם החזייה ויוצאת בחזרה לעשן כשירין מסתכל עליי מהמיטה בחיוך.

״אני לא אבא שלך וגם לא חבר שלך, אני נטו חושב בשבילך, את לא בת 18 שמחכה לטרוף את העולם, טרפת אותו כמו שרק את יודעת״

״הגיע הזמן שתתמסדי, שתתאהבי, שתתני לנאור את ההזדמנות להיות נאהבת ומאוהבת״ הוא הוסיף.

הוא יודע שזה נכנס מאוזן אחת ויוצא מהשנייה ועדיין ממשיך, עברתי כל כך הרבה שיחות על הנושא הזה שיש לי כבר תואר.

גלגלתי לו עיניים, ״אני לא רוצה לחזור להיות הנאור הזאת״ סיכמתי.

״למה לא?״ הוא לקח את הפייסל מידי וכיבה אותו, ״כי כשאני אוהבת מישהו, אני שוכחת מעצמי והולכת לאיבוד ואני לא רוצה״

״כשאת איתי, את שוכחת מעצמך או מאבדת את עצמך?״ שאל והתקרב אליי.

״אני לא אוהבת אותך בשביל לאבד את עצמי״ מלמלתי, ״אין לך אפילו רגש קטן?״

 Food and everything in betweenWhere stories live. Discover now