אחרי שנתיים באיטליה אני חוזרת לארץ, מפתיע שנשארתי שם יותר ממה שהייתי אמורה.
התאהבתי כאן בהכל, והתאהבתי בכללי. והתארסתי.
הכרתי את אפיק באחד השיעורים הראשונים שלי, הוא היה המורה שלי.הוא לימד אותי את יסודות המטבח מחדש וגרם לתשוקה שלי למטבח להיות הרבה יותר חזקה, הכישורים שלי גדלו, ואחרי אין סוף דחיות ומחשבות של ׳בחיים לא׳ החלטתי לפתוח מסעדה.
מפתיע אני יודעת, לפני שטסתי ידעתי שאחזור לנהל את המטבח במסעדה שוב אבל בא לי מסעדה משלי, עם תפריט שאני אמציא באותה שנייה, עם עובדים משלי ואני אהיה הבוס של עצמי.
תקתקתי על דלת הבית שגדלתי בו והיא נפתחה, אמא כבר ידעה שאני מגיעה והיא לא התאפקה ופשוט סיפרה לאבא.
עמית, דני ויהונתן היחידים שלא ידעו, ״מי וידה״ אמא חיבקה אותי וחייכתי. ״מאמא״
אבא לא נשאר אדיש ובמהירות חיבק אותי, אמא חיבקה את אפיק ואבא לחץ את ידו.
הם לא עפו עליו כמו שקיוויתי וציפיתי וזה בסדר, הם לא מכירים אותו מספיק בכדי לאהוב אותו, ועכשיו כשחזרנו לארץ לתמיד זאת הזדמנות מאוד טובה שהם ינסו להתחבר אליו ולהכיר אותו.
״לכו תתקלחו ותנוחו קצת לפני הקידוש״ אבא הציע, ״כן- סידרתי את היחידת דיור״ אמא חייכה.
״אתה רוצה לנוח קצת?״ שאלתי בחיוך שליטפתי את גבו, הוא נשק למצחי ״אני אשמח״ הנהנתי והתקדמתי איתו לדלת שמחברת אותנו ליחידת דיור שלי.
ירדנו כמה מדרגות ופתחתי את הדלת מחייכת לנוכח כל הבלונים והפרחים שהיו בחדר עם השלט הענק ׳ברוכים הבאים׳
״משוגעים״ קראתי בחיוך. אפיק התחיל להתעטש ונזכרתי שהוא אלרגי לפרחים שאני הכי אוהבת. חרציות לבנות.
במהירות הוצאתי את הפרחים החוצה, ״שכחתי לעדכן אותם שאתה אלרגי לפרחים״ נשקתי לשפתיו.
״אני נכנס להתקלח״ מלמל, ״ואני לא מוזמנת?״ שאלתי והוא צחק. ״אני גמור מצטער״
התבאסתי מעט ויצאתי מהיחידה שלי לעבר הבית בחזרה, ״באתי לעזור״ נשמע קולה של דני.
״לא היית צריכה, ושלום לנסיך של סבתא״ היא הרימה את נריה הבן של עמית ודני.
״עדיין לא למדת ללכת על עקבים?״ שאלתי את דני שהעיפה אותם במהירות מרגליה.
היא נעצרה במקומה וחיפשה את מקור הקול, ״פוטה״ היא קראה וקפצתי עליה בחיבוק ענקי.
משתדלת לא למעוך את הבטן הקטנה שיצאה לה, ״אני לא מאמינה שאת בחודש חמישי כבר״ ליטפתי את בטנה.
״כמו שאני ואמא שלך לא מאמינות שהתארסת״ התקדמנו למטבח.
״גם אני עדיין לא מאמינה שזה קרה״ אמרתי שהרמתי את נריה בן השנה וחצי.
YOU ARE READING
Food and everything in between
Romanceנאור אמסלם עשתה יותר מידי חיים בחיים, היא מגשימה בהדרגה את כל הפחדים שלה חוץ מפחד אחד. להיות שייכת לגבר אחד. לכל החיים. -קללות -תוכן מיני