Multi Sinem .
Bu kitabımda bir kızın geçirdiği en saçma -bi o kadarda anlamlı - , en kötü -bi okadarda güzel - , en sıkıcı -bi okadarda zevkli - , en ormantik -bi o kadar da romantik - " Yaz"ını anlatacağım .
Ben Sinem . 21 yaşında üniversite mezunuyum . Up uzun, görenin kıskanıp her seferinde nazar değdirdiği sap sarı yumuşacık saçlarım var.
1.82boyundayım ve arkadaş grubumda yıllardır güncel alay konusu bu . Alay konusu dediğime bakmayın kötü niyetle denmediği müddetçe beni rahatsız eden bi durum değil . Hatta zaman zaman gülerimde boyum ile ilgili yapılan espirilere .
Genellikle mizah anlayışı yüksek arkadaşlar seçerim kendime . Sıkıcı insanları sevmem . Kanka dediğin olgun değil çılgın olur sjsjhs
" Ah kapan artık gerizekalıı " " Kapansana lan " " Allam naz yapıyo resmen " " Ulan geç kalırsam seni yakarım anlıormusun bavul " . Evet bavulla konuşuyorum . Evet biliyorum aptalca . Ve evet gerizekalıyım . Çok çok şükür Allam geç kalmıycam . Geriye kalan 2 bavulu kapamak üzere zor bela kapattığım bavulumu kapının önüne bırakıp odama döndüm . Diğer bavullarımın fazla dolu olmayışı işimi kolaylaştırırken bi yandanda hala hazır olmadığımı düşünüyordum . Abim yarım saate gelicek, benim daha hazır olmadığımı öğrenicek ve beni diri diri gömücek . Ah, acele etmeliyim .
Diğer bavullarımıda kapının önüne bırakırken 15 dakikam kaldığını fark ettim . 15 . Dakika . Koşarak yukarı çıkarken Allah belamı verdi işte serçe parmağımı merdivenin kenarına çarptım . İnleye inleye odama çıktım ve üzerime hemem beyaz sweat shirt'ümü altımada buz mavisi yırtık dar kotumu geçirdim .
Aşağıya inip çantamı aldım ve ayakkabı olarakda leopar desenli vanslarımı tercih ettim . " Iyy " dediğinizi duyar gibiyim . Tamam . Sakin . Yazar bir küçük kadın değil leoparı sadece caplerde ve spor ayakkabılarda kullanırım . Çok nadir gözüme hoş gelen leoparlı telefon kabıda kullandığım olur ama sadece bu kadar . Kıyafetlerimde hiçbir şekilde leopar kullanmam .
Bavulları almayışımın nedeni abimin alcak olması . Ah, canım abim hiçte kıyamaz bana ( ! ) Abim havaalanına bırakmak üzere beni almaya gelecekti . Ailemle vedalaşmaya tenezzül bile etmedim . Onlar beni 3 yıl geçmesine rağmen 1 kere aramaya tenezzül etmiyorsa elbette bende onlarla vedalaşma gereği duymadım . Zaten pekte umurlarında olduğumu sanmıyorum . Annem ve babam boşandılar, bir ay sonra annem annemden 2 ay sonrada babam saçma sapan bir evlilik yaptılar . Bende karşı çıkınca ikisiylede kavga ettik ve o gün bu gündür birbirimizden haberimiz yok . Yani benim yok onlar abim aracılığı ile benimle ilgili bilgi alıyo olabilirler ama ben hiçbi şekilde merak etmiyordum .
Nerde kaldı bu ya . Bak atar yaptım yine . Sonunda abim son model (!) arabsıyla kapıda durunca seslice nefes verip arabaya bindim abimde arabadan inip kapının önüne bıraktığım bavullarımı almak üzere bahçeye doğru yol aldı . Yol aldı, yol almak ah ne kadarda iğneleyici bir söz sjahsh Bavulları bagaja yerleştirdikten sonra hızlı bi şekilde havaalanına doğru yol aldık .
- " Naber güzellik " diyince ona dönüp
- " İyiyim abilerin en Brad Pitt'i, En James Bond kılıklısı sen nasılsın ? " içten bir kahkaha attı ve
- " Bende iyiyim kardeşlerin en Britney Spears'ı bi o kadar da kırmızı rujlu Hayriye abla kılıklısı " bacağına yumruğumu geçirip bende içten bi kahkaha attım . Havaalanına geldiğimizde anlam veremediğim saçma sapan, karma karışık duygular oluştu içimde . Mutluydum ama mutsuzdum, heyecanlıydım ama karamsardım . Bi süre sustum .
-" Ne oldu? Ne zamandan beri bu kadar uysalsın sen ahahahha Sinem ?ahahah benimi özliyeceksin yoksa ? "
Karamsar düşüncelerimden zar zor sıyrılıp abime döndüm
- " Ha ? "
- " Ha ? "
- " ?? "
-" Kızım seni küçükken babammı emzirdi lan ? "
- "He babam emzirdi ailecek psikopatız biz içimizden bi sen akıllı çıktın teallam ya ."
- " Gerizekalısın "
Gerizekalıyım .
- " Hööö sönsön ööö "
-" Yürü baş belası, yürü . "
Abimle vedalaşma zamanı geldiğinde gözümden benden habersiz bir damla yaş süzülü verdi . Allah'ım neden bu kadar sulu bişeyim ben ya ?
- " Ağlama ufaklık, elbet bir gün döneceksin ."
- " Yazın sonunda döneceğim abi "
- " S.. at hemen felsefeyi satanist tipli kardeşim benim . "
Gülümsedim .
- " Herşeyin tamam dimi ? Bişey unutmadın umarım . Boğaz köprüsünden sallandırırım seni valla bak . "
-" Unutmadım abi ya 3 tane bavulum var sence bişey unutmuş olabilirmiyim ? "
- "Kesinlikle hayır . Sahi, sen ne aldın bu kadar ya ? Kışlık eşyalarını falandamı aldın her ihtimale karşı ? "
Nasıl bir etnik zekadır abi bu ya harcanıyosun valla buralarda .
- " Abi .. Malmıyım ben ya niye kışlıkları alıyım ? Gerekli olan herşeyi aldım işte . Töbest ya . "
- " Tamam be bişey demedim, hadi uçak kalkıcak gel sarılıyım sümüklü . "
Iy abi iyice kekolaştın sen ya bide twitterda kamyon arkası yazıları yazmaya başlada kamyoncu abiler seni baş tacı yapsın .
Bişey demeden öylece sarıldım . Ölüme gidiyomuşum gibi sarılıyordu . Öyle bir sarıldı ki sırtımdan çıt sesleri yükselmeye başladı . Öyle sarıldı ki midemdeki kelebekleri daha uçuşamadan hunharca katletti .
-" Abi . "
-" Noldu ?"
-" Ölüyom "
Kahkaha atıp çekildi yanağımı sıkıp burnuma parmağını dokundurdu .
- " Aa abi ? "
Noldu dermişcesine kaşlarını kaldırdı .
-" Hanimiş benim Sinemim demedin ? Çok ayıp valla yarım bırakma işini ."
Gülümsedi .
-" Çok konuşma hadi yaylan "
Dil çıkarıp yanağından öptüm .
10-15 adım sonra arkamı dönüp abimin orda olup olmadığına baktım . Hala ordaydı . Ona doğru dönüp dilimi çıkardım ve rock işareti yaaptım . Kahkaha attı ve el sallayarak oradan uzaklaştım . Tüm olacaklardan habersiz aptal aptal sırıtarak uçağa bindim . Bekle beni İzmir, ben geliyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pazar Kahvaltım .
Teen FictionTüm olacaklardan habersiz aptal aptal sırıtarak uçağa bindim . Bekle beni İzmir, ben geliyorum . - " Meraba " dedi Miribi -" Meraba " diyip usulca gülümsedim Kısa süreli sessizliği bozan o oldu . -" Ben Tolga " Bön Tölgö . E napak ? -" Bende Sinem...