Ufaklık ? Ufaklık .

70 1 0
                                    

Multi Cansu .
Uçağa bindiğimde hemen yerime oturdum . Yanıma henüz biri oturmamıştı . Bir dakika . Töbest . Yarrabbim . Yavrum sen insanmısın ya ? Uçağa siyah gözlü ve siyah saçlı bir taşın binmesiyle benim beyin ölümüm gerçekleşti . Oha . Lan . Yanıma oturdu . Sakinim ben . Sakinim .

- " Meraba " dedi
Miribi
-" Meraba " diyip usulca gülümsedim
Kısa süreli sessizliği bozan o oldu .
-" Ben Tolga "
Bön Tölgö . E napak ?
-" Bende Sinem tanıştığıma memnun oldum "
-" Bende kaç yaşındasın Sinem ?"
Napcan nüfusunamı alcan ?
-" 18 sen ? "
-" 19 "

- " İyiymiş . "
-" İyi, ufaklık .
Ufaklık ? ufaklık . Haha . Ufaklıkmış . Ben neyin kafası bu diye düşünürken
-" Ne için İzmir'e gidiyorsun ufaklık ?"
İçimden sanane demek gelsede bozulduğumu belli etmemek adına
- " Yaz tatili için " dedim soğuk bir tavırla .

- " Mm, bende . "
Mm mm mm ne oluyor amk
- " E napak ? "
- " Pardon ? "
Hassiktir, seslimi düşündüm lan ben ?
- " Ah, sana demedim " gülümsedim ve devam ettim " twitterda gördüğüm bir tweet'e dedim ama sen yanlış anladın sanırım, yinede özür dilerim . "
- " Sorun değil . " dedi duygusuz bir tavırla .

-" Nerede kalacaksın ?
Hay amk sesiyle yerimden zıpladım az sakin be az relax yavrum .
-" Ha ?"
- " Şeyy, yani evinmi var İzmirde ? "
-" Imm hayır otelde bir arkadaşımla kalacağım " diyip kocaman gülümsedim .
Gülümsememe karşın oda kocaman gülümsedi ve anons sesi bütün uçağı doldurdı . " Uçağımız birazdan inişe geçecektir " gibi şeyler zırvaladıktan sonra uçak indi ve herkez yavaşça ayaklanmaya başladı .

1 saat sonra .
-" Nerdesin ya ?"
-" Of geldim işte fıstık atara başlama hemen "
Kocaman gülümsedim
- " Buranın havası bir başka be "
-" Öyle ama sen yokken çekilmiyo burası Sinem "
Cansu İzmirde yaşıyordu ve burda gerçektende katlanılması zor günler geçirmişti . Bazı insanlar onun hayatını çekilmez kılmıştı . Buraya gelerek ona zor günlerini unutturmayı ve o aptal insanları umursamamayı öğretmeymeyi amaçlamıştım .
-" Hadi gidelim güzellik "
-" Gidelim bebeğim " diye karşılık verince bir taksi çevirip otele doğru yol aldık .

Otel işlemlerini tamamladıktan sonra odamıza ilerledik . Abim bir yıllık başarımın karşılığı olarak Cansu ve bana kral dairesini tutmuştu ve yaz boyunca otelde yapılan harcamalar abimin hesabına yazılacak, bi kaç gün sonrada bana bir kredi kartı yollayacaktı alışveriş vs için . Abimi çok seviyordum . Herneyse oralara girmeyelim, çıkılmaz bir hal alır . Odaya girdiğimde şaşkınlıkla dudaklarım aralanırken yanlızca
- " Waoow " demekle yetindim
Cansunun sesiyle irkildim
- " Of be odaya bak cidden kral dairesi gibi ya "
Gözlerimi devirdim ve kendimi yatağa attım . Aksi takdirde biraz daha uyanık kalırsam aşırı uykusuzluktan bayılabilirdim .
-" Şş yok öyle hemen uyumak, yerleşelim sonra ne halin varsa gör ."
-" Kızım yarın yerleşiriz ya ."
- " Kızım yarın bide yerleşmeklemi uğraşıcaz ya daha alışverişe çıkıcaz unuttunmu ? "
- " Of tamam be . "

İki tane kocaman yatak ve karşılarında kocamann dolaplar vardı . Benim yatağımın karşısındaki dolaba kıyafetlerimi yerleştirdikten sonra ayakkabılarımı odanın girişindeki ayakkabılık görünümlü orta boyu dolaba koydum, makyaj malzemelerimi banyo dolabına bıraktıktan sonra ojelerimi ve el bakım malzemelerinide makyaj malzemelerimin yanına koydum . Bilgisayar çantamı yatağımın yanındaki dolaplı komodinin dolap bölümüne koyduktan sonra tablet bilgisayarımıda yatağımın üzerine bıraktım .

Kendimi yerleşmeye o kadar kaptırmışım ki Cansunun sesiyle yerimden sıçradım
- " Televizyonun üstüne yatak başına komodine falanda dantel koy istersen ha ? "
-" Çok konuşma " diyip gülümsedim ve devam ettim " artık uyuyabilirmiyim mrs çok titiz ? "
-" Uyu uyu acıdım "
- " Ses kes ya duş almam lazım . "
-" Bay bay mrs çok gerizekalı . "
Kafasın yastık fırlatıp banyoya girdim . Duştan çıkıp geceliğimi giydim ve çıkardığım kıyafetlerimi kirliye atmak için ceplerini kontrol ettim elime bir kağıt gelince açıp okudum .
" Ben Tolga 05......... "

Pazar Kahvaltım .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin