Multi Tolga .
Tolga kim ya ? Haa uçaktaki taş . Hangi ara koydu bunu cebime ya ? diye düşünürken Duygu seslendi
- " Bitirmedinmi hala işini ya ışık gözümü alıyor uyuyamıyorum . "
-" T-tamam tamam çıkıyorum " anlamsızca kekelemiştim . Kağıdı buruşturup çöpe attım . Ve yatağa girdim .Sabah güneşin yüzüme vurmasıyla uyandım . Sanki gece biri beni şarja takmış gibi enerji doluydum . Hemen kalkıp Duygu'nun yatağına atladım . Ama .
-" Duygu, iyimisin kanka ? "
- " Sinem, en içten dileklerimle Allah belanı verir inşallah . "
İnş cnm yhaa
- " Sadece şaka yapmak istemiştim, ama sen ters takla attın . İyimisin ? "
-" Sabah sabah ne şakasından bahsediyorsun sen ya ? "
-" Abartma tamam kalk hadi . "Hızlıca kalkıp lavaboya girdim . Rutin işlerimi hallettikten sonra banyodan çıkıp hemen dolabımın yanına gittim . Buz mavisi küçücük şortumu giydim ve üzerinede bol beyaz t-shirtimi geçirdim . Örük saçlarımı açıp taradım ve doğal bir görünüm verdim . Biraz rimel ve parlatıcı sürüp yüzümü bakılır hale getirdikten sonra hazır olduguma kanaat getirerek Duygunun yanına gittim . Duygu da hazırdı ve bu haliyle oldukça çekici duruyodu . Buz mavisi yırtık yüksek bel şort ve onun üzerine pembe mavi yeşil karışımı bir sweatshirt giymişti . Oda saçlarını açık bırakmıştı saçları düz oldugundan dolayı herhangi bir işleme gerek duymamıştı .
Ayakkabı olarak su yeşili vans tercih etmişti . Ben ise kot vanslarımı giycektim . Ayakkabılarımızı giydikten sonra kahvaltı için restoranta doğru gittik . Yemeklerimizi aldık ve oturduk .
-" Yan masadaki çocuğun sana bakışları pek hayra alamet değil "
Cansunun dediğiyle kafamı yan masaya çevirdim ve oha . Tolga ?
Gülümsedi . Gülümsedim . Masadan kalkıp bize doğru gelmeye başladığında gerildim . Bana noluyorsa amk .
-" Sinem ? Seninle yeniden karşılaşmak keyif verici " derken bizim masaya oturdu .
- " Benim açımdanda öyle " diyip gülümsedim
-" Bu oteldemi kalıyorsunuz ? "
-" Hı hı, evet . "
-" Sevindim ."
- " Sendemi burda kalıyorsun ? " sesim şaşkın çıkmıştı
-" Heyecan yapmana gerek yok güzellik, evet bende burda kalıyorum . "
Heyecan falan yapmıyordum ben, ego makinası .
-" Heyecanmı ? " Ruhsuz bir kahkaha attım .
-" Herneyse oda numaram 350 "
Hassiktir . Şansmıdır şanssızlıkmı anlam veremediğim bir durum içerisindeydim . Cansu lafa atladı.
-" Bizim yan odamız ."
-" Kral dairesindemi kalıyorsunuz ? "
" Ne sandın " demek istesemde yapmadım
-" Evet " dedim muzip bir şekilde sırıtarak .
-" Bu iyi . Fazla yorulmayacağımı öğrenmek beni mutlu etti . "
-" Hangi konuda ? "
-" Görüşürüz kızlar . "
Masadan hızla kalkıp hızla uzaklaştı . Fazla yorulmayacağım ne ya ? Neyden bahsediyor bu ?Yemeğimizi bitirdik ve otelden çıkıp direk kendimizi bir alışveriş merkezine attık . Hemen en sevdiğimiz mağazaya girip kıyafetlerin yanına gittik . Gözüme kestirdiğim en az 10 parça t-shirtle birlikte mağazada dolaşıyordum . Bir sepet alıp t-shirt leri içine attım . Şortların yanına gidip en az 20 şort aldım ve sepete tıktım kasaya gidip ödemeyi yaptık ve mağazadan çıkıp başka bir mağazaya girdik ordanda bişeyler alıp ödemeyi yaptık ve Gratise girdik fondoten, allık, pudra, göz altı kapatıcısı, eye liner, rimel,ruj, parlatıcı gibi şeyler aldık ve ordanda çıktık.
Çok yorulduğumuzu hissettik ve otele dönmeye karar verdik . Otele döndüğümüzde otelin girişinde Tolga ile karşılaştık ve çok sinirli duruyordu .
Tolga' dan
Sinemin şort boyunu görünce kan beynime fırladı . Yanına gidip bişey dememek için kendimi zor tutuyorum . Evet . Sinemden hoşlanıyordum . Hatta bu kadar kısa sürede nasıl oldu diyeceksiniz ama aşık oldum . Bakışı, gülüşü, saçları, teni herşeyi bir başkaydı . İlk gördüğümde kalbim bir başka çarpmıştı . Ve o an anlamıştım ona karşı duygularımı . Ama kabullenmek istemiyordum . Ben ya. Tolga Barut . Bir kıza nasıl aşık olabilirdim . Yani . Ben ilişkileri hiç uzun tutmam veya ben bir ilişkide hiç bir zaman duygu beslemem . Nasıl olurda ilk görüşte . Ah . Anlam veremiyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pazar Kahvaltım .
Novela JuvenilTüm olacaklardan habersiz aptal aptal sırıtarak uçağa bindim . Bekle beni İzmir, ben geliyorum . - " Meraba " dedi Miribi -" Meraba " diyip usulca gülümsedim Kısa süreli sessizliği bozan o oldu . -" Ben Tolga " Bön Tölgö . E napak ? -" Bende Sinem...