Sinem'den
Sabah telefonumun melodisiyle uyandım . Arayan abimdi .
" Günaydın fıstık "
" Günaydın abi, beni sabahın 7'sinde uyandırmandaki amacı öğrenebilirmiyim lütfen ? "
" Uyanmışsındır diye düşündüm, ama pardon yaz kış demeyip boz ayı gibi uyuduğunu hesaba katmadım . "
" Bu duruma hala alışamadıysan o senin problemin abicimm ." dedim neşeli bir tonda .
" Ayı olduğunu kabullenmen güzel. Otelde bir kamp düzenleniyormuş . 2 haftalık . Eğlenceli bir kamp olacağından bahsetti kamp yöneticisi . Konserler vb eğlenceler olcakmış . Cansuyla katılmaya ne dersin ? "
" Kim söyledi ? "
" Otel görevlisi arayıp bilgilendirdi . "
" Hm , bi Cansuyla konuşayım, ararım seni ben .
" Peki, çabuk ol ama .
" Tamam " dedim ve kapattım . Hızla yine yattım . Aradan 10 dk geçmediğine kalıbımı basabilirdim ki Cansu hayvan gücüyle yatağa atlayıp beni uyandırdı .
- " Kalk lan, saat 10 oldu mal . "
- " Sen şakamısın ya ? "
- " I'm not normal . " (* Normal değilim demek canımlar jsjaks )
- " Onu biliyoruz canım ya . "
- " Seninde benden kalır yanın yok zaten amk "Öyledir öyle bakışımı atıp banyoya girdim . Telefonumun ekranını açıp saate baktım . Oha lan cidden saat 10 şaka falan olmalı .
Rutin işlerimi halledip banyodan çıktım . Hemen dolabımın yanına gidip askıdan mini bir elbise aldım . Mini bir elbise dediysem öyle düğünlük falan değil oyle yazlık günlük sıradan bir elbise . Elbiseyi giyindikten sonra her zamanki gibi örgü saçımı açıp iki yandan tutturdum . Hafif bir makyajla yüzümü bakılır hale getirdikten sonra Cansunun yanına gittim . Cansu duştan yeni çıkmıştı ve sanırım duşta saçlarını geriye doğru taramıştı . Ve şeyyy, Suriyelilere benziyordu amk sjajajjaja .
-" Kanka ahajshjaa lan jskajaka Suriyelilere dönmüşsün amk sjakksha "
Kafama havlu fırlatınca yüzümü buruşturup yatağıma oturdum . O giyinirken bende biraz twitterda takılabilirim diye düşünerek laptopumu kucağıma aldım .Aradan yarım saat geçince sıkılıp Cansunun yanına gittim . Gittiğimde Cansunun altında siyah deri pileli etek vardı ve üstünde sadece sütyeni vardı bu durumdan rahatsız olacağını düşünerek
-" Pardon kanka giyindiğini sandım " diyerek kahkaha attım
- " Kanka sorun değil senden utancak değilim heralde . " diyerek oda kahkaha attı .
- " Öyleyse sana bişey söyliycem . "
- " Buyur "
- " Sabah abim aradı ve otelde 2 haftalık bir kamp düzenleneceğini söyledi . "
-" Ne kampı ? "
- " Eğlence amaçlı öğrencilerin buluncağı bir kampmış konserler vb etkinlikler düzenlenicekmiş . Ne dersin, katılalımmı ? "
-" Bana uyar, gel biraz daha bilgi alalım o halde . "
Cansu üstüne beyaz ince askılı atlet tarzı bişey giyip eteğinin altına koydu . Eteği biraz fazla miniydi ama benim eteğimde öyle olduğu için bişey demedim . Ayakkabılarımızın bulunduğu bölüme gittik ve ben beyaz snickers'larımı Cansu ise siyah bot tarzı ama yazlık bağcıklı ayakkabılarını giydi . Saçlarını örmüştü ve yana atmıştı bu halde oldukça çekici görünüyordu .Girişteki danışma bölümüne gidip görevliye
-" Kamp hakkında bilgi nereden alabiliriz ? " Diye sordum
- " Biraz ileride, solda bir kapı var " dedi "yanında yazıyor zaten " Kamp Danışma " " diye ekledi . Gülümsedim ve Cansuyu çekiştirerek kadının tarif ettiği odaya gittik . Bilgi aldıktan sonra adımızı yazdırdık ve kampın bu cuma başlayacağını öğrendik . Bu gün çarşamba ve önümüzde 2 gün var . Kamp kişi başına 200 liraymış ama bunu abim karşılayacak. Otelin en üst katı tamamen kampa ait olacakmış . En üst kattaki odalar büyük olduğundan dolayı odalarda 2 kız 1 erkek olarak kalacakmışız . Odada kalacakların ilk iki kişisini oda sahibi seçiyor ve oda sahibinin seçtiği kişi kamp için para ödemiyor . Kamp yöneticisi 3. kişiyi seçiyor ve oda 200 lira ödüyor . Ben tabii ki de Cansu'yu seçtim o zaman yöneticinin seçiceği kişide erkek olacak .2 gün sonra .
" Cansuuuuu, kalksana yaa hadii . "
Kampın ilk günü gelmişti ve kamp yöneticisi sabah 8'de en üst kata gelmemizi söylemişti . Kurallar ve yanımızda kalacak 3. kişi açıklanacakmış .
"Cansuuu kalksana yaa "
Kampın ilk gününden geç kalmakmı ? Ah, hayır . Saate baktığımda 8e 10 vardı .
What the fuck ?
Koşarak Cansunun yanına gidip önce üstündeki yorganı, sonra Cansuyu hızla yataktan çektim . Sonunda kaldırmayı başarınca sevinç dansı yapmadım çünkü gerçekten vaktimiz yoktu . Ben hazırdım sadece almam gereken bi kaç şey daha vardı . Ama Cansu ?
" Acele et Cansuuu . "
Daha giyinicek ve son kontrollerini yapıcak . Ve evet biz kesinlikle geç kalıcaktık . Sonunda hazırdık hızla merdivenleri çıktık ama kimse yoktu. Cansunun kafasına vurdum .
" Aaah "
" Al işte . Geç kaldık . Ne mal bir insansın sen ya ? "
"O değilde 3. kişi kim acaba lan ? "
" Yürü yöneticinin yanına gidiyoruz . "
" Meraba, biz biraz geç kaldık da yanımızda kalacak 3. kişiyi öğrenebilirmiyiz ? "
"İsim soy isim alabilirmiyim ? "
" Sinem Musir ."
" Tolga Barut ."
Ne diyon sen yönetici abla ?
Bu Tolga ? Umarım değildir .
" Koş "
Işık hızıyla odaya çıktık kapıyı açarken kalbim miğdemle rap düeti yapıyordu .
" Şansa bak be " Tolganın sesiyle arkamı döndüm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pazar Kahvaltım .
Dla nastolatkówTüm olacaklardan habersiz aptal aptal sırıtarak uçağa bindim . Bekle beni İzmir, ben geliyorum . - " Meraba " dedi Miribi -" Meraba " diyip usulca gülümsedim Kısa süreli sessizliği bozan o oldu . -" Ben Tolga " Bön Tölgö . E napak ? -" Bende Sinem...