YILDIZ TOHUMLARI: BİR KOZMİK GEZGİN MİSİNİZ?
Yıldız tohumları, farklı gezegenler, yıldız sistemleri ve galaksiler de dahil olmak üzere Evrenin herhangi bir yerinde yaşam deneyimleyen yüksek düzeyde evrimleşmiş ruhlardır. Her zaman bir amaçları vardır ve bunu başarmak için birçok hayat yaşayabilirler.
Başka bir deyişle, Yıldız tohumları birçok geçmiş yaşam yaşamış veya daha yüksek alemleri deneyimlemiş ruhlardır; ama şimdi fiziksel formda enkarne oldular ve Dünya'da mevcutlar.
Kökenleri yıldız sistemlerinde kök salmıştır: Sirius, Pleiades, Orion, Arcturus, Lyra ve Andromeda.
İnsanlığa hizmet etmek, Dünya'daki Yıldız Tohumlarının enkarnasyonunun ana amacıdır. Bir anda, Dünya'da birçok Yıldız Tohumu mevcut olabilir. Bu yaşlı ruhlar, bu dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek için gönüllü oldular. Dünyaya ışık ve bilgi getiriyorlar.
Birçok kez enkarne olurlar, bu işi yapmak için tek bir ömür yetmez ve böylece misyonlarını gerçekleştirmek için tekrar tekrar reenkarne olurlar. Bazen iş küreseldir; diğer zamanlarda, görevleri belirli bir uygarlığa ışık getirmek ve onları karanlıktan çıkarmaktır.
Yıldız tohumları Dünya'da enkarne olduklarında, şifa, ruhsal eğitim ve kanallık armağanlarını getirirler. İnsanlara yardım etmek onların arzusudur. Bir Yıldız Tohumunun nerede ve ne zaman doğduğu önceden planlanmıştır. Bu Yıldız Tohumu başkalarına nasıl yardımcı olacak ve onların araçları ne olacak - her şey fiziksel bedende görünmelerinden çok önce uygun şekilde planlandı. Bu projelere yaşam misyonları denir ve her Yıldız Tohumunun kendine ait bir tane vardır.
Yıldız tohumları Dünyadaki İnsanlardır:
Yıldız tohumlarının, sizin ve diğer herhangi bir kişi gibi Dünya üzerinde fiziksel bir formu vardır. Herhangi bir insan gibi doğarlar ve tüm doğum aşamalarından geçerler ama ruhları eşsizdir. Bu insanlar evlerinin Dünya olduğunu düşünmüyorlar. Sürekli olarak yıldızlarda bir yere ait olduklarını hissederler. Genellikle, insan yollarına bağlı hissetmezler ve tuhaf görünebilirler.
Ruhun fiziksel forma ulaşması kolay değildir. İnsan formuna ulaşma sürecinde, birçok yanılsama perdesini aşmaları ve yüksek benlikten gelen titreşimlerini azaltmaları gerekir . İlerleme sırasında kim olduklarını bile unuturlar.
Uyanıncaya kadar kökenlerini, amaçlarını ve gizli güçlerini bilmezler. Misyonlarını ve ilk etapta neden dünyaya gelmeyi seçtiklerini tamamen unutabilirler. Üçüncü boyut oldukça dikkat dağıtıcıdır ve çoğu Yıldız Tohumu ilk etapta kimliklerini bilmek için birçok hayat yaşar.
Yıldız Tohumlarının Uyanışı:
Yıldız tohumlarının kökenlerini bilmeleri için yıldızlarına yeniden bağlanmaları şarttır. Basit Dünya'nın hayatını yaşamak onları ötedeki yıldızlara bağlamaz ve daha fazlasını yapmaları gerekir. Ayrıca hayatlarının misyonunu tamamlamaları da gereklidir.
Başarılı bir görev, onlara bir tatmin duygusu sağlar ve bu, tüm Yıldız Tohumlarının ortak amacıdır. Bu fiziksel alemde çok şey öğrenirler ve hatta görevleri tamamlanana kadar Dünya'da pek çok yaşamdan geçerler.
Yıldız tohumları, geçmiş yaşamlar ve köken hakkında hiçbir ipucu olmadan doğarlar. Ancak, tüm Yıldız Tohumları genleri hakkında eksiksiz bilgiye sahiptir. Bu genler tetiklenip aktive edildiğinde, Starseed orijinal yaşam amaçlarını ve neden Dünya'da enkarne olduklarını bilmek için uyanır.
Yıldız Tohumu Aktivasyonu
Köken ve görev bilgisini kodlayan gen seti, yaşamın belirli bir bölümünde kendi başına etkinleştirilebilir; ya da kendi kendini iyileştirme teknikleri ve içsel ruhsal gücün bilinmesi onu tetikleyebilir. Kendi kendine etkinleştirildiğinde, bilgi beklenmedik bir şekilde birçok dramla gelir.
Öte yandan, ruh nereye ait olduğunu bilmek için ruhsal bir yol seçtiğinde, uyanış süreci yumuşak ve kademeli hale gelir.
Uyanış süreci nasıl gerçekleşirse gerçekleşsin, sonuç her zaman bir hafıza restorasyonudur. Ancak, tek bir uyanış evresinde ne kadar hafızanın yenileneceği , ruhun bilinçli farkındalık düzeyine bağlıdır.
Aynı zamanda ruhun yaşam misyonuna da bağlı olabilir. Bu süreçte ruh, görevini ve amacı gerçekleştirmek için gerekli araçları bilir. Gerçekten bilinçlendiklerinde, içsel bilgi ve sezgilerine güvenerek görevlerini daha da kolaylaştıran yüksek benliklerine de bağlanırlar.
Ruh tamamen uyandığında, dünya korkusu ortadan kalkar. Onlara karşı bağışıklık kazanırlar ve olması gerekeni tereddüt etmeden yapabilirler. Kendilerinin farkına vardıklarında misyonlarını bilirler ve onu tamamlamak için büyük çaba harcarlar.
Çok çaba gerekir, ancak Yıldız tohumları kadim ruhlardır ve son derece evrimleşmişlerdir, ancak kim olduklarını tam olarak anladıklarında ne yapacaklarını ve nasıl yapacaklarını bilirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZ TOHUMLARI
EspiritualYıldız tohumlarının ne olduğunu merak ediyor musunuz? O zaman sizlere vereceğim bilgilere bayılacaksınız, keyifli okumalar!