| • VENÜS YILDIZ TOHUMLARI

13 3 0
                                    

VENÜS YILDIZ TOHUMLARI

Yıldız tohumu olduğunuzu fark etmek, çevrenizi daha net görmenizi, belirli durumların neden gerçekleştiğini ve neden belirli deneyimler yaşadığınızı anlamanızı sağlar. 

Evrenin gizemli doğasıyla hissettiğiniz derin bağlantı, yıldız tohumu olmanın bir sonucudur. 

Bir yıldız tohumu olarak doğanız ve tam türü hakkında daha fazla şey öğrenmeniz önemlidir, çünkü sizinle dünya arasındaki bağlantıyı daha derinden anlamanın kapısını açar. 

Venüs yıldız tohumları aynı zamanda “Hathorlar” olarak da bilinir ve onlar binlerce yıldır insanlığa ve gezegene evriminde yardım eden yaşlı ruhlardır. 

Venüs yıldız tohumları sezgisel şifacılardır ve koşulsuz sevgiyi en iyi şekilde somutlaştırır. 

Efsaneye göre, Mısır tanrıçası Hathor, Venüs yıldız tohumlarının insanlığı uyandırma misyonunu gerçekleştirmesine neden olmuştu. 

Bu yazıyı okuduktan sonra şu soruların cevabını öğreneceksiniz: 

Ben Bir Venüs Yıldız Tohumu Muyum? Dünyadaki Amacım Ne? 

Venüs Yıldız Tohumları

Venüs yıldız tohumları hakkında bilmeniz gereken tüm gerçeklere dalmadan önce, bir yıldız tohumunun neyle başlayacağını tanımlamak faydalı olacaktır. 


Dünyadaki Venüslüler Kimlerdir?

Başka gezegenlerin ve dünyaların bir zamanlar Dünya'yı var olmadan önce desteklediğinden ve ayrıca evrendeki diğer galaksilerdeki bir dizi başka gezegene yardım ettiğinden bahseden hikayeler var.

Venüs, insanların Dünya dışında yaşamanın mümkün olduğuna inandığı gezegenlerden biridir. 

Venüs yıldız tohumları gezegenimizde düşündüğünüzden daha yaygındır.

 Dünyadaki diğer yıldız tohumları türlerinden daha fazla insan formuna reenkarne olurlar. 

Eski Mısır'da Hathor bir inek tanrıçasıydı ve Mısırlılar ona annelik ve aşk için dua ettiler.

"

Efsaneye göre, Venüs'ten geldi ve bir Venüs ruhuna sahipti. İnsanlara sevgiyi öğretmek için Dünya'ya geldi.”

Venüs Yıldız Tohumlarının Özellikleri

1.Sen şehvetli ve tutkulu bir varlıksın

Eğer bir Venüs yıldız tohumuysanız, duyguları çok yoğun hisseden çok şefkatli bir insansınız.

Duygusal olmak, biriyle kurduğunuz her ilişkinin derinden kalıcı ve anlamlı olduğu anlamına gelir.

Bağ kurduğunuz kişi, hayatınızdaki varlığınıza ve nihayetinde özünüze değer veren biridir. 

2. Diğer İnsanları Önemsiyorsunuz

YILDIZ TOHUMLARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin