BLUE AVİAN (KUŞ) YILDIZ TOHUMLARI
Avians yıldız tohumları, son derece zeki ve güzel olan nadir bir yıldız tohumu grubudur.
Kuşlar arasında, Mavi Kuşlar en çok bilinenlerdir ve çok daha manevi olma eğilimindedirler.
Kuşlar, zaman ve uzayın kendisinden daha büyük olan 6. ve 9. arasında çok daha yüksek boyutlu bir alemde yaşarlar.
Bu, geçmişi, bugünü ve geleceği görme yeteneğine sahip oldukları anlamına gelir!
Kendi gezegenlerinde, hayatlarını sürdürmek için herhangi bir maddi yakıta ihtiyaç duymazlar çünkü yakıtlarını sadece düşünerek yaratırlar.
Blue Avians, diğer Starseed'lerin çoğundan çok daha fazla deneyime sahip olma eğilimindedir.
Teknolojik ve ruhsal şeylere çekilirler ve gerçekleşmemiş özel güçleri/yetenekleri var gibi görünürler.
Dünyada çok fazla Avian yoktur çünkü onlar kalıp sadece gözlemlemek isterler, ancak bazıları Dünya'da enkarne olmuşlardır.
Avian Yıldız Tohumları Nereden Geliyor?
Avian yıldız tohumları, bu evrendeki bir galaksiden veya yıldız sisteminden değildir.
Aslında tamamen farklı bir evrendenler ve birçok farklı evren ve galaksiden geçtiler.
Çok fazla Avian olmamasına rağmen, çeşitli galaksilerde ve evrenlerde tonlarca kuş vardır.
Ancak, pek çoğu Dünya'ya gelmeyi seçmiyor. Ayrıca, kanallık ve telepati yoluyla Dünya üzerindeki insanlarla iletişim kurdukları ve etkileşime girdikleri söylenir.
Avian Yıldız Tohumlarının Misyonu Ve Amacı Nedir?
Avians'ın amacı, tüm insanlık için farkındalığımızı, bilincimizi ve titreşim frekansımızı arttırmaktır.
Ayrıca bu görevde birlikte çalışmak için diğer Yıldız Tohumları ile birlikte çalışma eğilimindedirler.
Avian Starseeds aynı zamanda tüm varlıklarla iletişim kurmak ve mesaj göndermek için farklı yerlerden seyahat ettikleri diğer boyutların habercileridir.
Ayrıca evrendeki diğer varlıklarla titreşimler ve telepati yoluyla iletişim kurdukları söylenir.
Blue Avian Yıldız Tohumlarının Özellikleri
1. Çok Zekisiniz
Çok zekisiniz ve diğer Yıldız Tohumlarından çok daha hızlı bir şekilde çözmenizi sağlayan hızlı bir zihniniz var.
Zekanız, hayatınız boyunca size yardımcı olan bir şeydir, özellikle de derslerinize gelince!
Bu, Avianların sayıları ve açıklamaları kolayca anlayabildikleri için matematik, bilim veya teknolojide gerçekten iyi olma eğiliminde oldukları anlamına gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZ TOHUMLARI
SpiritualYıldız tohumlarının ne olduğunu merak ediyor musunuz? O zaman sizlere vereceğim bilgilere bayılacaksınız, keyifli okumalar!