PLEİADESLİ YILDIZ TOHUMLARI
Pleiadesliler, Taygeta yıldızının çevresinde bulunan Erra gezegeninden doğdu. Boyutsal perspektifleri 3B'den 9B'ye kadar mevcuttur. Tıpkı insanlara benziyorlar, ama gerçekte, dünya dışı bireyler.
Parlaklığı yansıtan simetrik özellikleriyle vücut şekilleri mükemmeldir. Galaktik konseyde yüksek otururlar; becerileri oldukça gelişmiştir.
Pleiadesli DNA, bu evrende milyonlarca yıl önce evrimleşen birçok insanı geliştirmek için kullanıldı. Barış ve paylaşım bu yarışın temel ihtiyaçlarıdır. Farklı seviyelerde olağanüstü iyileştirme güçlerine sahiptirler.
Hassas iletişimi ve ışık aktarımı ağrıyı hafifletir ve iyileşmeye yol açar. Yıllar boyunca, şifa yöntemlerini dünyevi tıbba aşılamada rol oynadılar.
Pleiadeslinin nitelikleri sezgi, parlaklık, iletişim, empati, hayal gücü, şifa ve duyarlılıktır. Pleiadesliler, Dünya'da erken insanlar için genetik model sağladı. Atlantis ve Lemurya'daki yaşamı beslediler; insan formları dışında, yunuslar ve balinalar da dahil olmak üzere diğer yaşam formlarının gelişmesine de yardımcı oldular.
Pleiades Yıldız Tohumlarının Özellikleri:
Lemurya'dan bu yana, milyonlarca Pleiades Yıldız Tohumu gezegenimizde enkarne oldu. Bütün bu ruhlar, insanlığa Kaynak bilincini ve onun insanlarla olan ilişkisini anlatma amacına sahiptir. Pleiadian Star Seeds'de pek çok nitelik vardır, bunlardan bazıları:
Doğal Şifacı:
Şifa, Pleiades Yıldız Tohumlarının ana kalitesidir ve bunu bilinçsiz olarak bile yapabilirler. Başkalarının ruhlarını yetiştirme gücüne sahipler.
Yüksek Sezgi:
Sezgisel yetenekleri çok yüksektir. Olaylara ilişkin algıları diğerlerinden daha iyidir ve her şeyin ne olduğunu ve neden olduğunu kolayca anlayabilirler.
İletişimde En İyisi:
Kaliteli iletişim, herhangi bir Pleiades Yıldız Tohumunun en derin özelliğidir. Bu yetenek onları aynı zamanda şifacı yapar. İyi dinleyicilerdir ve başkalarının söylediklerini dinlerler. İnsanlar etraflarında olduklarında genellikle mutluluk ve neşe hissederler.
Kadınsı Güç:
Güzel badem şeklindeki gözleri ile tanınırlar. Fiziksel güzelliğe sahipler ve çoğunlukla kadın olarak enkarne oluyorlar. Gezegendeki bazı erkekleri bile alt edebilecekleri kadar derin kadınsı bir gizem yayıyorlar.
Doğa Aşığı:
Pleiades Yıldız Tohumları, doğaya ve onun yaratılmasına düşkündür. Doğaya kolayca bağlanabilirler. Hayvanlar etraflarında olmayı sever. Kolayca sakinleşirler ve çeşitli hayvanları evcilleştirebilirler.
Akıllı ve Samimi:
Zekidirler ve karmaşık şeyleri kolayca anlarlar. Her zaman çok fazla bilgiyi doğal olarak alırlar. Bir ilişkide, bu yıldız tohumları son derece sevgi dolu ve tamamen samimidir ve eşlerinden de aynısını bekler. Tatlı bir yalan yerine, yürek parçalayıcı bir gerçeği duymayı tercih ederler. Duygusal şoklara dayanacak kadar da güçlüler.
Meslekler:
Pleiades Yıldız Tohumları, dünyamızda farklı meslekleri ve meslekleri seçer. Çoğunlukla iletişim, ekoloji, maneviyat, psikoloji, çocuk bakımı ve tabii ki şifa alanıyla ilişkilidirler. İşlerini yapmaktan başka, çoğunlukla onları dünyanın daha iyi bir amacı için gönüllü olarak bulursunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZ TOHUMLARI
SpiritualYıldız tohumlarının ne olduğunu merak ediyor musunuz? O zaman sizlere vereceğim bilgilere bayılacaksınız, keyifli okumalar!