Herşey o gece başlamıştı,sırlar gecesinde...
O gece ne olduğunu anlayamadığım bir geceydi
Şimşek çakıyordu,gök gürüldüyordu hava aşırı soğuktu.Nereye gittiğimi bile bilmeden sürekli koşuyordum sanki bir yerden kaçıyormuşçasına...
________________________________
O kadar hızlı koşuyordum ki ayaklarımın çırılçıplak olduğunu bile farketmemiştim ayaklarıma bir sürü cam batmıştı üstelik bu camların hepsi koştuğum yolda olamazdı peki neden ayaklarım kan içindeydi..?!
________________________________
Üstümde nedenini bilmediğim ismimin yazılı olduğu bir aşçı önlüğü vardı birde üşümemem için hırkada vardı ama ben bu önlükle nereye gitmiştim nerden kaçıyordum aklımda bir sürü soru işareti vardı ama sorularıma kulak asmadan ve oyalanmadan koşmaya devam etmek istiyordum fakat çok yorulmuştum koşacak halim olmamasına rağmen beynim sürekli koşma komutu veriyordu kalbim çok hızlı atıyordu yerinden çıkacakmışçasına...
________________________________
Bütün bu saçmalıkları neden yaptığımı sorguluyordum kendi kendime ve yolun ortasında oturup ağlamaya başladım ben ağlamaya dalmışken farketmediğim otobüs bana çarpmak üzereydi neyseki yoldan geçen bir teyze,siyah palabıyıkları olan otobüs şoförüne durması için bastonunu sallamıştı. Otobüs şoförü durup otobüsten indi ve yanıma geldi ağlayan gözlerimi ona doğrulttum.
________________________________
Otobüs Ş.= kızım yolun ortasında oturup niye ağlıyorsun az kalsın sana çarpacaktım
Ben= özür dilerim amca sizin geldiğinizi görmedim nereye gideceğimi bilmediğim ve ayaklarımın altı kan içinde olduğu ve de koşmaktan yorulduğum için ben de ne yapacağımı bilemeyip ağlamaya başladım ama yolun ortasında olduğumu farketmemişim ben kenara çekiliyim en iyisi..
Otobüs Ş.= hem senin adın ne bakayım güzel kızım hemde böyle ağlamakla olmaz evinin yolunu biliyorsan seni götüreyim hem parada istemem
Ben= İsmim Alya amcacım ve teşekkür ederim.
Otobüs Ş.= tamam güzel kızım ama dur böyle kanayan ayaklarla gitme ben sana torpidomdaki terliklerimi veriyim biraz büyük gelebilir ama en azından çıplak ayak gitmemiş olursun bekle burda
Alya= teşekkür ederim efendim :)
________________________________
Otobüs şoförü Alya'ya torpidoda ki terliklerini verir. Alya terlikleri alıp giyer ve otobüse biner Alya otobüste hiç beklemediği bir şeyle karşılaşır iki kişi daha Alya gibi önlük giymiştir önlüklerin üstünde aynı Alya'nın önlüğündeki gibi önlükleri giyen kişilerin isimleri yazdığını görür. Üçününde önlüğü kan içindedir ama tek bir fark vardır Alya'nın ayakları kan içindeyken o iki kişiden birinin boynu diğerinin kolu kan içindedir. Alya bu gördükleri karşısında dehşete düşüp otobüsten iner zaten normalde ineceği yerede bir kaç adım mesafe kalmıştır ama o gördükleri karşısında daha fazla dayanamayıp bir kaç dakka önceden iner.
________________________________
Koşar adımlarla eve geldiğinde annesine ve küçük erkek kardeşine seslenir ama kimseden ses çıkmaz Alya'yı bu durum ne kadar tedirgin etsede bir yere gittiklerini ve birazdan geri döneceklerini düşünerek kötü düşüncelerden de uzak kalmak için korka korka üstü kanla kaplanmış televizyonu açar ama haberlerde gördüğü şey onu şoka uğratır...[ DEVAM EDECEK ! ]
________________________________
Evet bu bölümü olayı iyice anlamanız adına
Yazdım diğer bölümde de çoğunlukla karakterleri anlatmaya çalışıcam buarada Alya karakterini sevdiniz mi düşüncelerinizi yorumlarda belirtirseniz sevinirim Alya'yı nasıl bir kız olarak hayal ettiğimi daha iyi anlamanız açısından görselini aşağıya bırakıcam şimdilik hoşçakalınn...
________________________________
~ALYA~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlar gecesi
Mystery / ThrillerAsıl katil kim ? / o gece ne yaşandı ? O geceye kadar birbirlerini hiç tanımayan ve karakterleri çok farklı ama kaderleri aynı olan iki erkek bir kızdan oluşan üç genç bir arada toplanıp cinayeti beraber mi üstlenecekler Yoksa asıl katilin kim olduğ...