o gece büyük bir kabusun içinde olduğumu düşünüyordum...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anlayamadığım bir şekilde mezarlıkta oturup keman çalıyordum. sonra kemanı çaldığım koluma gözüm kaydı. Kemanımın yayı yani arşemin kolumun içine girdiğini ve kolumun kanlar içinde olduğunu farkettim. dehşete düşmüştüm ne yapacağımı bilmiyordum. O sırada bir ses duydum ne olduğunu merak edip sesin olduğu yere doğru gittim ve karşımda üstü açık bırakılmış bir ceset gördüm.
_______________________________
başta yanına yaklaşmaya ne kadar korksam ve kalbim ne kadar hızlı çarpsa da farketmeden cesedin baş ucuna gelmiştim bile...
_______________________________
ceset çok pis koktuğu için çok fazla inceliyemedim ama üstü açık olduğundan dolayı tanıdık biri olduğu kesindi yani kim olduğu dilimin tam ucundaydı ama nedenini bilmediğim bir sebepten dolayı söyleyemiyordum.
_______________________________
Aklımda hala neden burdayım, gecenin bu saatinde evimde oturup televizyon izleyip uyuklamak yerine neden bu sisli ve bir o kadarda dehşet verici yerdeyim gibi sorular vardı hiç birşey anlayamıyordum.
_______________________________
ben bunları aklımdan geçirirken bir anda yanıma bir köpek yaklaştı. onun hakkında gözleri kömür, tüyleri simsiyahtı ama yinede çok tatlıydı diye düşünürken, o kaşla göz arasında gitmişti bile ben etrafa bakınıp nereye gittiğini anlamaya çalışırken yüksek bir korna sesiyle tam önümde şaşkınlıkla durup dona kalmış olan otobüsü ve yaşlı otobüs şoförünü gördüm.
_______________________________
otobüs şoförü hemen yerinden indi ve bana yaklaşıp gözlerimin içine şaşkınlıkla baktı.Bende ona şaşkın gözlerle karşılık verdim ama sanırım onun için şaşkınlıkla ona bakan iki çift gözden fazlası gerekliydi. ikimizde birbirimizi şaşkın gözlerle izlemeye koyulmuşken İlk adımı o atıp konuşmaya başladı....
_______________________________
Otobüs Ş.= iyi misin oğlum ? Kolun kan içinde hastahaneye gitmemizi ister misin ?
Ben=gerek yok amca ben iyim burda bir ceset ve köpek vardı da onları inceliyordum
Otobüs Ş.=evladım kolunu yaralarken kafanıda mı vurdun ?! Burda ne ceset var ne köpek burası yolun ortası bak hatta arabalar da vızır vızır geçiyor
Ben=NE ! ama nasıl olur ben az önce mezarlıktaydım nasıl yolun ortasına geldim hatta bak ayağımın ucundada ceset var
_______________________________
O sırada ne olduğunu hiç anlamamıştım ya otobüs şoförü yaşlılıktan gözleri görmez olmuştu yada ben kafayı yemek üzereydim ayak ucuma baktığım anda delirdiğimi düşünüyordum çünkü gerçekten yaşlı otobüs şoförünün dediği gibi ceset falan yoktu köpek zaten gitmişti ama ceset nasıl orda olmazdı aklım almıyordu mecburen otobüs şoförüne yanlış görmüşüm demekle yetindim ama orda bir ceset olduğundan adım kadar emindim
____________________________
Otobüs Ş.=peki evladım
*diye yanıt verdi.*
Otobüs Ş.=neyse oğlum buarada senin adın neydi ?
Ben=Mert, amcacım
Otobüs Ş.=şimdi Mert,oğlum daha fazla yolun ortasında durmayalım otobüsteki diğer yolcularda şikayetçi olmasın gel sende otobüse bin hem evinin yolunu tarif et hemde biraz kafanı boşaltırsın senden para da istemem
Ben(mert)=peki,tamam
________________________________
Başıma geleceklerden habersiz otobüse bindim biner binmez otobüs şoförüne aklımda kaldığı kadarıyla evimin yol tarifini anlatmaya çalıştım bir yandan anlatırken bir yandan da otobüs camından etrafı inceliyordum. O sırada otobüse bir kişi bindi o ve onun yanındaki yolcuda birşey farkettim ikiside normal insanlar gibi gözüküyordu ama üçümüzünde üstünde ismimizin yazılı olduğu kanlı bir biçimde aşçı önlükleri vardı yaşadığım olaylardan sonra önlüğü çok kafama takmamıştım ama bu yolcularda da gördüğüm için tedirgin olmuştum üçümüzdede tek bir fark vardı birimizin boynu diğerimizin ayakları ve benimde kolum kan içindeydi...
_______________________________
Bunları düşünmeye dalmışken yolculardan kız olanı,önlüğünün üstünde yazılan isimden anlamış olduğum üzere ismi Alya'ydı,kanlı önlüğüyle adeta dehşete düşmüş bir şekilde aceleyle indi erkek olanında ismi Burak'tı galiba burak,Alyanın indiğini bile farketmemişti acaba ne düşünüyordu ?
_______________________________
bende düşüncelerimi bir kenara bırakıp yolun tadını çıkarmaya çalışıyordum tabii bu yaşadıklarımdan sonra değil yolun tadını çıkarmak hiç bir şeye konsantre olamıyordum..!(DEVAM EDECEK)
_______________________________
Evet bu bölümde de Mert'i anlatmak istedim Ama merak etmeyin karakterlerin tamamını ince ayrıntılarla tanıtacağım bir bölüm yapacağım orda daha iyi anlarsınız zaten yazdığım normal bölümlerdende anlayabilirsiniz ama şimdilik Mert'i bu bölümdede gösteriyim
_______________________________
~Mert~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlar gecesi
Gizem / GerilimAsıl katil kim ? / o gece ne yaşandı ? O geceye kadar birbirlerini hiç tanımayan ve karakterleri çok farklı ama kaderleri aynı olan iki erkek bir kızdan oluşan üç genç bir arada toplanıp cinayeti beraber mi üstlenecekler Yoksa asıl katilin kim olduğ...