Polis baskını/8. Bölüm

3 0 0
                                    

*Veee...*

"Çalılıkların arasından kanadı yaralanmış bir Şahin çıkar.."

Alya=yaa, ne kadar da tatlı bir kuş. Arkadaşlar ona kesinlikle yardım etmeliyiz.
Burak=haklısın ama nasıl ? O tekinsiz yabancı varken bunu yapamayız.
Mert=belki izin verir.
Burak=olabilir deneyelim ama yarın sabah.
Alya=ya Burak bu kuşu böyle yaralı bir halde bırakamayız sabaha kadar donar burda.
Mert=Alya haklı onu içeriye götürmeliyiz.
Burak=tamam ne yapıyorsanız yapın beni karıştırmayın. Yakalanırsanız beni görmediniz duymadınız ve bilmiyorsunuz anlaştık mı ?
Alya=Burak ne saçmalıyorsun sen de bizimle geleceksin.
Mert=Alya'ya katılıyorum !
Burak=off ona da tamam.
_______________________________
*Alya Yaralı Şahin'i kucağına alır ve kendi yatağına uzandırır. Mert ve Burak, Alya'ya güvendikleri için Şahin'le onu yalnız bırakıp odalarına dönerler.*
_______________________________
Sabah olduğunda evde ilk uyanan kişi tekinsiz yabancı olmuştur uyandığı gibi birşeyler atıştırıp bahçedeki hayvanların karnını doyurmak için dışarı çıkar ama birden endişeye kapılır ve çok öfkelenir. Onun bu öfkesinden gelen bağrışlarını duyan Burak ve Mert hemen dışarı çıkıp ne olduğunu sorarlar.
_______________________________
Tekinsiz Y.=karam kayıp ! Onu hiç bir yerde bulamıyorum. Bütün hayvanlarım yerli yerinde ama o yok. O hiç bir yerde yok siz mi aldınız karamı mı ? Doğruyu söyleyin !
Burak=karam kim ? Biz onu bile tanımıyorken niye sizin olan birşeyi izinsiz alalım !
Tekinsiz Y.=o benim sağ kolum, can yoldaşım yani kısacası herşeyim.
Mert=Buğra onu kastetmemişti aslında. Demek istediği şey hayvanınız hangi türdendi ? Köpek mi kedi mi ?! Neydi yani ?
Tekinsiz Y.=o bir Şahindi. Adı da karam dı.
Mert=eyvah ! O sizin kuşunuz muydu ?
Tekinsiz Y. =ne demek istiyorsun açık konuş onu bir yerde mi gördün ?
Mert=şey biz onu akşam çalılıkların arasında bulduk. Yaralı bir haldeydi kız kardeşimiz ayla da onu alıp odasına götürdü ama Ayla ya güvenebilirsiniz şahininizi en kısa sürede iyileştirecektir zaten ilk gördüğünde de çok üzülmüştü biz olmaz alamayız izinsiz diye diretmeye çalışırken o ikna olmayıp kuşunuzu tedavi etmek için uğraşmıştı.
Tekinsiz Y.=NE ! Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz ? Nasıl benim kuşumu alırsınız ben size yuvamı açtım siz ise benim kuşumu çaldınız !
Burak=saçmalamayın ! Sizin kuşunuz olduğunu bile bilmiyorduk bilseydik zaten ayla yı durdururduk ayrıca biz hırsız falan değiliz sizin kuşunuzu da yemedik !
Tekinsiz Y.=bu kadar tartışma yeter bana kardeşinizi getirin kuşumu da yanında getirsin gelirken.
Mert=ben hemen çağırmaya gideyim.
_______________________________
Tam Mert Alya'yı çağırmaya gidiyordu ki bahçedeki gürültüden uyanan Alya kucağında yaralı Şahin'i iyi etmiş bir şekilde aşağı inmişti bile.
_______________________________
Tekinsiz Y.=gözlerime inanamıyorum şahini mi iyileştirmişsiniz.
Mert=ya ne sandınız ayla kafasına birşeyi koyarsa yapar bizim aylamız birtanedir.
Alya=sağol Mert beni övmen bittiyse bende tekinsiz yabancıyla birşey konuşmak istiyorum
Tekinsiz Y.=bana Şahin diyebilirsin ayla artık gerçekten tanışabiliriz seninle.
Alya=neden şimdi tanışmak istiyorsunuz ? Ayrıca ben size şeyi sorucaktım neden bahçenizde çoğu hayvan çeşidinden iki üç tane varken kuş türlerinden neden bir tek Şahin var  ?
Tekinsiz Y.=güzel bir soru sordun ayla hemen cevaplayayım sorularını öncelikle ben bugüne kadar evime hiç bir misafir almadım tek aldığım misafir de sizsiniz kardeşlerin ve sen... ama ben sadece seninle tanışmak istiyorum çünkü benim gibi hayvanları seven biri için bile sen çok fedakar birisin öyle fedakarsın ki misafir olarak geldiğin bir evde bile sahibinin kim olduğunu bilmediğin bir hayvana dahi yardım ediyorsun. İkinci soruna gelirsek adımdanda anlayacağın üzere Şahin türleri benim için çok özel canlılardır ve ben Şahin türünü bu kadar seviyorken neden bir tane olduğunu da cevaplayayım çünkü bu şahin yani karam bana ailemin emaneti...
Şahin=ben küçüklüğümden beri bu evde yaşıyorum ve ailem bir sene önce öldü. Bana onlardan kalan tek şey karam yani şuan elinde iyileşmiş şekilde tuttuğun şahinim ailem şahin kuşlarına çok ilgi duydukları için ismimi Şahin koymuşlar.
_______________________________
Alya=anladım, çok değişik bir hikayen varmış.
Şahin=peki senin hikayen ne Ayla ?
Alya iç ses:
Benim ismim bile yalan ben sana nasıl açıklayayım bıçak olayını kanlı ayakları ve daha fazlasını of Burak bari ismimi yalan söylemeseydik...
Şahin=ayla ? İyi misin ? Sana bir soru sordum ama cevap vermedin.
Burak=sana ne ya belki kız cevap vermek istemiyor dimi kardeşim ? hem zaten Ayla'nın hikayeside bizimle aynı sana ne anlattıysam o...
Şahin=ben şuan ayla ile konuşuyorum lütfen aramıza girmez misiniz ?!
Burak=bana bak Şahin misin nesin evin sahibisin falan demem burdan bir dalarım sana !
Şahin=ismimi ağzınıza almak sizin haddinize değil siz hala tekinsiz yabancı mı diyorsunuz ne diyorsanız diyin ben sizinle değil kız kardeşinizle tanıştım !
Burak=ben seni şimdi var ya...
________________________________
*Burak Şahin'in üstüne tam atlayacaktı ki mert onu tutup sakinleştirerek içeri götürdü.*
_______________________________
Şahin fırsattan istifade ederek Alya'ya daha da yaklaştı ve sorusunu tekrarladı. Alya Burak'ın ne yalanlar anlattığını bilmediği için konuyu değiştirmeye çalıştı neyseki başarılı olmuştu. Alya sohbetin ortasında bir bahane ile odasına kaçmayı planlıyordu ki o sırada polisler Şahin'in evini bularak cinayeti işleyen üç şüpheli şahısın burda olup olmadığını sormaya gelmişti. Alya başta çok panik olsa da sakinliğini koruyarak polisler onu görmeden içeri kaçmayı başarabilmişti...
_______________________________
*peki ama şimdi ne olacaktı ?*
*Şahin denilen yabancı onların gerçekte kim olduklarını öğrenebilecek mi ? *
*yada polisler üç şüpheliyi bulabilecek mi ?*
*Alya,Burak ve Mert cinayeti beraber mi üstlenecekler yoksa asıl katilin kim olduğunu bulabilecekler mi ?*
~Bu ve daha fazlası yeni bölümde sizlerle olacak~
                   *Devam Edecek*

_______________________________ *peki ama şimdi ne olacaktı ?* *Şahin denilen yabancı onların gerçekte kim olduklarını öğrenebilecek mi ? **yada polisler üç şüpheliyi bulabilecek mi ?**Alya,Burak ve Mert cinayeti beraber mi üstlenecekler yoksa ası...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sırlar gecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin